Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Brak mocy kreci sie do 3000 obrotów i koniec


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.MACARY_*

Bezimienny Gość.MACARY_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 26 październik 2019 - 22:26

witammam mojego PC niedlugo kupiłęm go bo musialem pozbyci się nowego suva a ze juz kiedys myslałem o kuonie PT i trafił sie w dobrej kasie to go wreszcie mam

tyle wstempu :)

sprzedajacy dałmi rure gumowa i powiedzial ze czasem zapala sie checengin i traci moc trzeba wymienic i bedzie git i ze to bardziej na trasie jak sie jedzie. tak tez bylo nic sie dzialo na miejscu moja trasa to szkola praca i czasem biedra tygodniowo moze 40-60 km

ale ostatnio zaczołem jezdzic wiecej i dalej  i tak po odpaleniu ngina jak szalony po 15-20 km ciogłej jazdy zapala sie silnik i kicha max 3000 obrotow i 100km/h no chyba ze z górki to więcej

na drugi dzień pali się jeszcze kontrolka po odpaleniu ale po 200-300 metrach gasinie i PT działa normalnie

Wymienilem filtry oleje i tą rure i nic mechanicy mowia ze silnik pada ale najechane ma 180000 km

 

dodam ze chodzi o 2.2 2004rok


Użytkownik MACARY edytował ten post 26 październik 2019 - 22:27


#2 Bezimienny Gość.Yodarek_*

Bezimienny Gość.Yodarek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 26 październik 2019 - 22:40

A w okolicy tej rury (chodzi mi o rurę od turbo, krótszą, z przodu) nie syfi na czarno? Obejrzyj tę rurę, czy nie pęknięta, czy nie puszcza na łączeniu ze spinką (ten szerszy koniec). Jakieś błędy metodą kluczykową?



#3 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6790
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 październik 2019 - 07:09

Żaden silnik nie pada - sprawdź dokładnie układ doładowania silnika. Najlepszym jednak rozwiązaniem byłaby uczciwa diagnostyka lub choćby przeprowadzenie testu kluczykowego i odczyt błędów z wyświetlacza deski. Pozdrawiam



#4 andmis

andmis

    VIP

  • Moderator
  •      
  • Posty: 4957
  • Dołączył:  19 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2003 LTD
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::DOA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 październik 2019 - 08:25

Tak jak koledzy piszą, szukaj nieszczelności na dolocie. Kolektor plastikowy też może być pęknięty.



#5 Bezimienny Gość.MACARY_*

Bezimienny Gość.MACARY_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 27 październik 2019 - 11:05

oki dzieki dzis posprawdzam idam znac ):







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych