Złodziej prądu?
#1 Bezimienny Gość.oskar188_*
Napisano 05 grudzień 2019 - 15:30
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
#2
Napisano 05 grudzień 2019 - 17:16
Wymień baterię na sprawną i nie szukaj złodzieja - akumulator nie ma pojemności , aby być pewnym wystarczy zrobić badanie odpowiednim testerem i zmierzyć pojemność i max prąd jaki akumulator jest jeszcze w stanie oddać .
to co masz na multimetrze to prawidłowe parametry - oczywiście muszę zapytać kluczyk wyjmujesz w przedostatniej pozycji ?
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 05 grudzień 2019 - 17:18
#3 Bezimienny Gość.oskar188_*
Napisano 05 grudzień 2019 - 17:23
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
#4 Bezimienny Gość.oskar188_*
Napisano 12 styczeń 2020 - 12:17
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
#5
Napisano 12 styczeń 2020 - 12:38
Musisz znaleźć warsztat z testerem który zmierzy rzeczywista pojemność akumulatora i drugi wydruk z testu systemu w samochodzie - dopiero tak przygotowany wygrasz reklamacje .
Załączone pliki
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 12 styczeń 2020 - 12:40
#6 Bezimienny Gość.oskar188_*
Napisano 12 styczeń 2020 - 13:17
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
.
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Może to jest spowodowane że robiłem nową instalację I kości ISO ale by było to pokazane na mierniku że bierze prad
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
#7
Napisano 12 styczeń 2020 - 13:23
#8 Bezimienny Gość.oskar188_*
Napisano 12 styczeń 2020 - 13:31
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
#9 Bezimienny Gość.oskar188_*
Napisano 13 styczeń 2020 - 19:40
Myślę że akumulator musi mieć ladowanie I winowajca to optima.
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
#10
Napisano 13 styczeń 2020 - 21:59
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 13 styczeń 2020 - 22:02
#11 Bezimienny Gość.oskar188_*
Napisano 14 styczeń 2020 - 07:41
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
#12
Napisano 14 styczeń 2020 - 07:58
Szczotek w alternatorze to już nie masz na 100% , kończą się zawsze miedzy 200-280 †yś , może być tak że raz będzie ładowania a raz nie w zależności jak się podstawią na rowkach komutatora wirnika , w PT nie ma fizycznej kontrolki z alternatora jest tylko info systemowe przy wstępnej diagnozie po przekręceniu kluczyka i co najwyżej system zapisze błąd jesli później wykryje za niskie lub za wysokie napięcie w systemie .
Ale swoją drogą prąd rozruchowy który zmierzyłeś jest stanowczo za niski dla tego akumulatora co świadczy o jego słabej kondycji .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 14 styczeń 2020 - 08:01
#13 Bezimienny Gość.oskar188_*
Napisano 14 styczeń 2020 - 08:56
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych