Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

błąd P0302 następnie P0507 i P2107


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#21 steryd

steryd

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 380
  • Dołączył:  22 sie 2018
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 m
  • Imię:maciej
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 styczeń 2020 - 18:14

Panowie spokojnie - jest procedura serwis powinien ją wykonywać w kolejności 1,6 to wredne auto do diagnostyki i nim weźmiecie się za wydawanie kasy , tak jak Maciek pisze kable,kable i złącza do dokładnego sprawdzenia od tego sie zaczyna w każdym aucie .Usterka na innych obwodach sterownika silnika może skutkować błędną diagnostyką problemu .

Andrzeju masz bardzo dużą wiedzę i doświadczenie w serwisowaniu tych aut. Nie neguję i bardzo dobrze o tym wiem. Jestem rad że jesteście na forum i tak chętnie się dzielicie wiedzą o samochodach. Jednak z moich doświadczeń motoryzacyjnych, a nie jestem laikiem w tym względzie i mam ok. Miliona km na liczniku przejechane różnymi autami, serwisowanymi u różnych mechaników. Ale z racji potrzeby niezawodności i w różnym okresie nie mając wiedzy i pojęcia o motoryzacji. Ufałem, z biegiem czasu już wiem że czasami coś może być proste i nie trzeba wymieniać pół auta, tak samo jak wiem który mechanik zarabiał na mnie i tak naprawdę bardziej powodował kolejne awarie niż naprawiał. Dzięki waszym poradą i serwisie zasady udało się rozwiązać problem. Jedyne co to o ile był problem z ciśnieniem oleju po wymianie i to był problem złego złożenia wkładu filtra, to nie do końca wiem jak udało się ogarnąć problem z błędem przepustnicy. Myślę że to może być sprawa softu. Bo jeżeli jest potrzebna adaptacja nowej przepustnicy, a serwis coś grzebał przy sofcie, bo skasowali problem z błędem 2107 i 2101. To tak mi się wydaje. Auto jeździ jak szalone, jeździło bo od ponad 3 miesięcy stoi i jeszcze będzie stało kolejne 3 ale to z innych względów. Na pewno serwis elektryki też pomógł, bo jest przejrzana i sprawdzona. Prosze nie tak rutynowo podchodzić i nie dołować użytkowników tych aut. Dla przykładu powiem że w nissanie almerze jest problem ze strzelający, pukajacym przednim zawieszeniem. Ludzie wymieniali całe zawieszenia, tarcze, zaciski, klocki. Problem tkwił w gumach pod sprężynami w makpersonie. Wystarczyło trochę smaru i problem znikał. Pięć minut pracy i koszt 5 PLN. Ludzie wydawali tyciace a problem był i auto nie do jeżdżenia.

Użytkownik steryd edytował ten post 14 styczeń 2020 - 18:23






Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych