Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


no i kupiłem pjetka ;]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Kocham QLfona bo: (11 użytkowników oddało głos)

Kocham QLfona bo:

Nie możesz zobaczyć wyników tej ankiety dopóki nie oddasz głosu. Proszę zaloguj się i oddaj głos by zobaczyć wyniki.
Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 Bezimienny Gość.Qlfon_*

Bezimienny Gość.Qlfon_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 21 luty 2010 - 13:02

Witajcie.
No i kupiłem w końcu PTka z 2001 roku, amerykańca, srebrnego, 2,4 litra w automacie.

Po zakupie i przejechaniu ileś tam kilometrów mam pierwszy problem
(a jak część z Was mogła się zorientować z poprzednich moich postów jestem motoryzacyjnym idiotą) ...

Pasek (no właśnie jaki?) pod pokrywą silnika po stronie pasażera cyka jak świerszcz :-P
Nie jest to pewnikiem określenie fachowe ale on naprawdę cyka :-[
Po przejechaniu kilkunastu kilometrów cykać przestaje ale na zimno cyka jak diabli ...
(jak diabelski świerszcz raczej) ...

Brakuje mi i nie wiem gdzie najlepiej je kupić (szukanie na Allegro to dla mnie katorga):

-anteny radiowej (tej wychodzącej z błotnika, cholera wie czy ona jest elektryczna czy nie).
-plastiki na światłach cofania są połamane (no tego to już za cholerę nie wiem gdzie kupić).
-osłony na bezpieczniki (w komorze silnika).
-klucza do koła zapasowego (tego pod Pitkiem odkręcanego z bagażnika).

hymmmm ... chyba wsio.

Pomożecie?!

ps. wiem że tak ;]


ps II. i oczywiście kretyńska ankieta na deser ;]

#2 nomos

nomos

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1466
  • Dołączył:  29 wrz 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0
  • Imię:Sebastian

Napisano 21 luty 2010 - 13:09

Jak masz amerykańca to pewnie masz światła tylne białe a powinnien byc halogen. Są dostępne na allegro troszke poszukać poszperąc podzwonić i se znajda, osłone też kupisz z jakiegoś rozbitka na allegro nie powinno byc problemu co do anteny to z tego co wiem dużo jest manualnych lub poprostu sterczące nie chowane musisz zobaczyc zerknąć okiem do DZIURKI czy jest czy nie ma powinno byc widać.

Co do paska to nie pomoge bo nie wiem. Ale pewnie nie masz kontroli trakcji, regulowanych świateł.

Allegro skarbnica troszkę chęci i ci się uda.


Lampa jedna Lampa europa

Lampa 2 europa

Lampa 3

Wybierasz sobie częsci motoryzacyjne wpisujesz sobie pt cruiser i lecisz patrzysz na rozbitki i dzownisz czy ma i za ile, cchyba proste ?

#3 Bezimienny Gość.Qlfon_*

Bezimienny Gość.Qlfon_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 21 luty 2010 - 13:33

Miejsce w silniku gdzie jest pasek (ten świerszczowy) zaznaczony czerwoną ramką:

Dołączona grafika

Światła cofania (cholery popękane tak):

Dołączona grafika
Dołączona grafika

Antena urwana (albo wykręcona cholera wie):

Dołączona grafika

[ Dodano: 2010-02-21, 13:41 ]
nomos, mam teraz te biało czerwone ...
To mogę bez problemu zmienić na całe czerwone?
Chyba niee ;/

#4 nomos

nomos

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1466
  • Dołączył:  29 wrz 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0
  • Imię:Sebastian

Napisano 21 luty 2010 - 13:49

Nie mozesz zamienić tylko musisz przerobić bo nic ci to nie da jak założysz czerwone bo i tak przy wstecznym będzie ci się tylko świeciło, chyba tylko żeby policja sie nie dowaliła jak zobaczy dwa białe. Moj brat narazie śmiga na 2 białych. To kupiłes tego pitka gdzies w okolicach warszawy zapewne :-)

#5 Bezimienny Gość.Qlfon_*

Bezimienny Gość.Qlfon_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 21 luty 2010 - 13:52

Kupiłem w Swarzędzu :-)

No to światła już mam!

Tak czy siak musze we wtorek jechać do mechanika ...
ale ten pasek coraz to bardziej mnie wkurrrrrrrrrrrrza ...

#6 nomos

nomos

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1466
  • Dołączył:  29 wrz 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0
  • Imię:Sebastian

Napisano 21 luty 2010 - 13:58

Ja wymieniłem pasek a jak jest bardzo mokro i wjade jakąs kałuże piszczy :( A no to jednak ten pitek z 200 tyś na blacie :-) Szczerze nie kupił bym go dla mnie za duży przebieg , nie to żeby cię dołować
:-) Oby był bezawaryjny, napewno się uporasz, no i oczywiście powymieniaj oleje filtry i jak tam z rozrządem ??

#7 Bezimienny Gość.Qlfon_*

Bezimienny Gość.Qlfon_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 21 luty 2010 - 14:04

no mam nadzieje ze będzie bezawaryjny ... się zobaczy :-)

ale co to za cholera pasek jest?

#8 nomos

nomos

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1466
  • Dołączył:  29 wrz 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0
  • Imię:Sebastian

Napisano 21 luty 2010 - 14:19

Znaczy się ja mówie o pasku klinowym, i o co zaznaczyles to wyglada na pasek klinowy a obok jest rozrzad po prawej w obudowie

#9 Bezimienny Gość.Qlfon_*

Bezimienny Gość.Qlfon_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 21 luty 2010 - 14:48

to pewnikiem piszczy mi klinowy (ten nie obudowany)
we wtorek i tak jadę na wymianę rozrządu, lejków itp. itd.
tarcze jeszcze muszę zmienić i inne pierdoły ale zadowolony jessstem na maxa ...

zresztą mam nadzieje że na jakimś zlocie się spotkamy i przy kieliszku chleba
obgadamy co i jak :-))))

#10 nomos

nomos

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1466
  • Dołączył:  29 wrz 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0
  • Imię:Sebastian

Napisano 21 luty 2010 - 14:50

Pewnie że tak jestem za :-) Ale chyba amerykany z tył nie maja tarcz tylko bębny, obadaj z tego co wyczytałem i widziałem.

#11 Bezimienny Gość.Qlfon_*

Bezimienny Gość.Qlfon_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 21 luty 2010 - 14:50

ps. gdzie w warszawie dorobię kluczyk i pilota?
w każdym ASO czy gdzie?

#12 nomos

nomos

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1466
  • Dołączył:  29 wrz 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0
  • Imię:Sebastian

Napisano 21 luty 2010 - 14:52

W aso to cię skasują pewnie troszke, poszukaj jakiejś firmy alarmu technika elektroniczna, u nas w tbg jest koles co wszystko robi to w wawie by nie było :-)

#13 Bezimienny Gość.Qlfon_*

Bezimienny Gość.Qlfon_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 21 luty 2010 - 15:20

hymmmm ...
no będę musiał poszukać w tym krawciarskim grajdole jakiegoś speca ;-)

#14 Bell

Bell

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 10256
  • Dołączył:  30 lip 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:IzaBell'a

Napisano 21 luty 2010 - 15:59

ps. gdzie w warszawie dorobię kluczyk i pilota?
w każdym ASO czy gdzie?


Przerabiałam ostatnio ten temat. Obdzwoniłam wszystkie ASO w Warszawie.

Jak znajdę kartkę, na której wszystko notowałam to Ci dam dokładnie znać, gdzie było najtaniej, mimo, że ceny wszędzie podobne.

Za kluczyk, pilota i kodowanie chcą w ASO niecałe 700 zł. Na Allegro trochę ponad 600 (plus przesyłka) więc cena z allegro nie zabija, a będę wolała robić to w ASO. Jakoś mi pewniej... zwłaszcza, że chodzi o kluczyki, etc... i nie muszę tego nigdzie słać...

#15 Bezimienny Gość.Qlfon_*

Bezimienny Gość.Qlfon_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 21 luty 2010 - 16:24

jessssu myslałem że +- 100 pe el enów O_o
no trudno jak trzeba to trzeba ...

a za informacje bede bardzo wdzięczny :-)

#16 jasmina

jasmina

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1847
  • Dołączył:  08 wrz 2008
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,4L

Napisano 21 luty 2010 - 16:35

Qlfon, - moze chcesz sie pozbyc tych starych popekanych swiatel

#17 kurteczka_on

kurteczka_on

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 495
  • Dołączył:  05 sie 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0

Napisano 21 luty 2010 - 16:57

Qlfon, pilota kupisz na Allegro za 100 pln, jak go zaprogramować pisze w jakimś wątku. Za kluczyk płaciłem 170 pln wraz z zaprogramowaniem. Pasek który piszczy to nie pasek klinowy tylko wielorowkowy. I tu są dwie możliwości. Albo jest zużyty i będziesz musiał go wymienić. Albo (tak jak u mnie) nie masz dolnej osłony pasków i kiedy dostanie wody to piszczy jak cholera. I tu znowu są dwie możliwości. Albo sie pogodzisz z tym piszczeniem, albo kupisz osłonę. Ja na razie pogodziłem się z tymi dodatkowymi efektami akustycznymi. :lol

#18 olaf folaron

olaf folaron

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 690
  • Dołączył:  13 lis 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 turbo
  • Imię:Olaf
  • Skąd::Częstochowa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 luty 2010 - 17:28

w pl ceny z kapelusza w usa klucz i pilot 15dolcow plus wysylka zakodowane juz do pitka

#19 Bell

Bell

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 10256
  • Dołączył:  30 lip 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:IzaBell'a

Napisano 21 luty 2010 - 17:45

jak go zaprogramować pisze w jakimś wątku


Pod warunkiem, że ma drugiego pilota. Jak nie ma - czeka go kodowanie w ASO...

Za kluczyk płaciłem 170 pln wraz z zaprogramowaniem.


Powiedz mi gdzie - chętnie podjadę, bo w Wawie samo kodowanie w ASO 300 zł :cenzura :cenzura

#20 kurteczka_on

kurteczka_on

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 495
  • Dołączył:  05 sie 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0

Napisano 21 luty 2010 - 17:54

W Rybniku. Przy placu targowym. Klucz+immobilizer+kodowanie razem 170 zeta. Tyle zapłaciłem. A jeśli chodzi o pilot, to oczywiście trzeba mieć przynajmniej jeden oryginalny. Jeśli sie takowego nie ma, to niestety. :( Albo ASO :( albo jakiś znajomy magik.





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych