czy spotkaliscie sie z takimi objawami
jednyka,spokojne ruszanie obroty ok 2 tys
dwojka,dodanie wiecej gazu,auto zaczyna sie dusic zero mocy i przyspieszenia
po wejsciu na obroty po pewnym czasie obroty pow 3 tys , trzeci bieg jako tako idzie
jezeli zmieniam biegi pow 3 tys w miare wszystko wporzadku
zazwyczaj objawy te wystepuja jak silnik jest cieply
wrazenie takie jak by dostawal za duzo paliwa, lub za malo powietrza
[ Dodano: 2010-06-30, 22:19 ]
probowalem metode kluczykowa i nic mi nie pokazuje a wciskajac przycisk kilometrow i przekrecajac stacyjke wyskakuje 05-00
nie wchodzi na obroty
Started By
artex38
, 30 cze 2010 20:50
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30 czerwiec 2010 - 20:50
#2
Napisano 01 lipiec 2010 - 09:00
no a standardowe pytanie jak swiece i przewody?
#3
Napisano 01 lipiec 2010 - 18:05
no a standardowe pytanie jak swiece i przewody?[/quote]
szczeze mowiac to nie mam zielonego pojecia
szczeze mowiac to nie mam zielonego pojecia
#4
Napisano 02 lipiec 2010 - 12:36
jezeli nie wymieniales nigdy od zakupu auta to nie zawadzi tego zrobic. kosz okolo 100 zlotych + godzina roboty + zakup klucza do wykrecania swiec (ewnetualnie druga stowka za wymiane w warsztacie). u mnie to pomoglo na przerywanie i dlawienie sie silnika.
ponizej link z mojej sytuacji:
http://www.ptclub.pl...topic.php?t=929
jezeli nie pomoze zaczniesz szukac dalej ale to najprostsza sprawa
ponizej link z mojej sytuacji:
http://www.ptclub.pl...topic.php?t=929
jezeli nie pomoze zaczniesz szukac dalej ale to najprostsza sprawa
#5
Napisano 02 lipiec 2010 - 18:39
Ale moj nie przerywa,nie szarpie,calkowicie plynna jazda ,tylko tyle ze jak jest goracy i momentalnie wcislam gaz to sie dusi,tzn .muli sie po pewnym czasie wchodzi na obroty i w momeciw przekroczenia 3tys idzie i jako tako sie zbiera
#6
Napisano 02 lipiec 2010 - 18:50
artex38,
Przynajmniej sprawdź jak wyglądają świece. Jeśli nie były wymieniane, to z pewnością są już wypalone. Podobnie z fajką i przewodami, po nich nie będzie widać "gołym okiem" zużycia, czy raczej przebicia, ale to nie oznacza że tego przebicia nie ma. To nie jest duży koszt, ale będziesz miał pewność, że jedno masz sprawdzone.
Zawsze trzeba od czegoś zacząć, jeśli metodą kluczykową nie masz żadnych błędów, to wina może być właśnie w starych przewodach i świecach. Je okresowo trzeba zmieniać.
Przynajmniej sprawdź jak wyglądają świece. Jeśli nie były wymieniane, to z pewnością są już wypalone. Podobnie z fajką i przewodami, po nich nie będzie widać "gołym okiem" zużycia, czy raczej przebicia, ale to nie oznacza że tego przebicia nie ma. To nie jest duży koszt, ale będziesz miał pewność, że jedno masz sprawdzone.
Zawsze trzeba od czegoś zacząć, jeśli metodą kluczykową nie masz żadnych błędów, to wina może być właśnie w starych przewodach i świecach. Je okresowo trzeba zmieniać.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Uszczelnienie skrzyni 2.0M |
Techniczny podstawowy | _marcinw |
|
|
|
oświetlenie licznikówwskazówki liczników |
Techniczny podstawowy | Pablino |
|
|
|
Ogolnopolski zlot chrysler pt cruiser Narewka 2024 w krainie żubra |
Nasze Spoty | dominik |
|
|
|
Pogoda nie tylko dla bogaczy ;) |
Offtopic | kade |
|
|
|
Obroty jałowe i ich brak.Silnik, Obroty, Jałowe, Krokowy |
Techniczny podstawowy | Renciak |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych