Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

nie wchodzi na obroty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 artex38

artex38

    VIP

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 2099
  • Dołączył:  29 gru 2009
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0
  • Imię:artur
  • Skąd::paryz/wroclaw
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 czerwiec 2010 - 20:50

czy spotkaliscie sie z takimi objawami
jednyka,spokojne ruszanie obroty ok 2 tys
dwojka,dodanie wiecej gazu,auto zaczyna sie dusic zero mocy i przyspieszenia
po wejsciu na obroty po pewnym czasie obroty pow 3 tys , trzeci bieg jako tako idzie

jezeli zmieniam biegi pow 3 tys w miare wszystko wporzadku
zazwyczaj objawy te wystepuja jak silnik jest cieply

wrazenie takie jak by dostawal za duzo paliwa, lub za malo powietrza hmm

[ Dodano: 2010-06-30, 22:19 ]
probowalem metode kluczykowa i nic mi nie pokazuje a wciskajac przycisk kilometrow i przekrecajac stacyjke wyskakuje 05-00 hmm

#2 scoroop

scoroop

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 838
  • Dołączył:  21 wrz 2008
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 Limited

Napisano 01 lipiec 2010 - 09:00

no a standardowe pytanie jak swiece i przewody?

#3 artex38

artex38

    VIP

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 2099
  • Dołączył:  29 gru 2009
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0
  • Imię:artur
  • Skąd::paryz/wroclaw
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 lipiec 2010 - 18:05

no a standardowe pytanie jak swiece i przewody?[/quote]
szczeze mowiac to nie mam zielonego pojecia :torba

#4 scoroop

scoroop

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 838
  • Dołączył:  21 wrz 2008
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 Limited

Napisano 02 lipiec 2010 - 12:36

jezeli nie wymieniales nigdy od zakupu auta to nie zawadzi tego zrobic. kosz okolo 100 zlotych + godzina roboty + zakup klucza do wykrecania swiec (ewnetualnie druga stowka za wymiane w warsztacie). u mnie to pomoglo na przerywanie i dlawienie sie silnika.
ponizej link z mojej sytuacji:
http://www.ptclub.pl...topic.php?t=929

jezeli nie pomoze zaczniesz szukac dalej ale to najprostsza sprawa

#5 artex38

artex38

    VIP

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 2099
  • Dołączył:  29 gru 2009
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0
  • Imię:artur
  • Skąd::paryz/wroclaw
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 lipiec 2010 - 18:39

Ale moj nie przerywa,nie szarpie,calkowicie plynna jazda ,tylko tyle ze jak jest goracy i momentalnie wcislam gaz to sie dusi,tzn .muli sie po pewnym czasie wchodzi na obroty i w momeciw przekroczenia 3tys idzie i jako tako sie zbiera

#6 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 lipiec 2010 - 18:50

artex38,
Przynajmniej sprawdź jak wyglądają świece. Jeśli nie były wymieniane, to z pewnością są już wypalone. Podobnie z fajką i przewodami, po nich nie będzie widać "gołym okiem" zużycia, czy raczej przebicia, ale to nie oznacza że tego przebicia nie ma. To nie jest duży koszt, ale będziesz miał pewność, że jedno masz sprawdzone.
Zawsze trzeba od czegoś zacząć, jeśli metodą kluczykową nie masz żadnych błędów, to wina może być właśnie w starych przewodach i świecach. Je okresowo trzeba zmieniać.





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych