Stało się...
#1
Napisano 18 październik 2010 - 09:20
Nawet nieźle wyszło choć chyba zbyt zachowawczo. Szkoda, że nie pokazali wnętrza, bo to zmora amerykanów, a włosi nieźle sobie z tym radzą.
#2
Napisano 18 październik 2010 - 10:42
Ale oferta silnikowa zdecydowanie nie dla Europy chyba jak na razie jest?nie pokazali wnętrza
#3
Napisano 18 październik 2010 - 17:51
#4
Napisano 18 październik 2010 - 23:02
[ Dodano: 2010-10-19, 00:40 ]
http://www.samar.pl/... ... 0C-EV.html
#5
Napisano 19 październik 2010 - 07:36
#6
Napisano 21 październik 2010 - 16:29
#7 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 25 październik 2010 - 11:20
kupno diesela tylko dlatego,ze malo pali to marny argument, widzialbym sens gdyby doplata byla na tyle nie duza, ze moglby sie w rok zwrocic a to raczej niemozliwe
#8
Napisano 25 październik 2010 - 16:32
#9
Napisano 28 październik 2010 - 16:45
1: FAP
2: gowniane turbiny
3: padajace wtryski
4: inne awarie zwiazane z celowa kiepska jakoscia materialow, cel - wytrzymac 3 lata lub 150-200tys km do konca gwarancji
#10
Napisano 29 październik 2010 - 00:18
#11
Napisano 29 październik 2010 - 09:32
#12
Napisano 29 październik 2010 - 09:37
Nie mozna budowac opinii na pojedynczych przypadkach czy modelach...
#13
Napisano 29 październik 2010 - 11:09
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Tu się witamy!!!Powitanie |
Tu się witamy z załogą PTClub.pl | Przemo |
|
|
|
Pochwalcie się swoimi modelami PT CRuiser'ów. |
Offtopic | bartek_sz3 |
|
|
|
Udało się naprawić wtryski domowym sposobem |
Techniczny podstawowy | zero |
|
|
|
Dlaczego opłaca się jechać do serwisu z silnikiem |
Techniczny podstawowy | steryd |
|
|
|
Jak się dostać do bezpieczników w kabinie |
Techniczny podstawowy | Lufa |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych