Dystanse
#21
Napisano 26 lipiec 2011 - 18:48
Ale nie to jest wazne - pytanie jak to było zakładane i czy ktos po wymianie dopracowal zawieszenie i je zestroił do nowych warunków.Druga ważna spraw tak jak emibass zauwazył łozysko bedzie dostawac po dupie na max. i żywotność spadnie na 100%
coś za coś ale nie na nasze drogi , a bynajmiej nie teraz - może jak zrobia wiecej autostrad ? i poprawia jakosciowo drogi.
#22
Napisano 26 lipiec 2011 - 21:09
Jeśli chodzi o zawieszenie... sprężyny H&R , które są wstawione nie są tak sztywne jak pisze emibass i nie jest to typowa taczka, którą jadąc drogą mózg obija się o podsufitkę. Auto jest komfortowe, na kołach 16 ... więc nie ma tu mowy o sztywnym zawieszeniu. Dla jasność H&R nie jest tanią firmą, a produkty jego są naprawdę na wysokim poziomie, więc byle czego nie wstawiono. Przeglądając allegro, nawet nie spotkałem dystansów czy też zawieszenia do PT, i mówię tu o jakiejkolwiek firmie.
#23
Napisano 26 lipiec 2011 - 21:20
Zawieszenie to nie tylko sprężyna ,a zwłaszcza przy wymianie na krótszą musisz zmienić amortyzator z odpowiednim skokiem i charakterystyką do auta .Najlepiej sprawują się z ręcznie strojoną charakterystyka ,ale to już odpowiednia dawka pieniędzy i warsztat z prawdziwego zdarzenia do tuningu aby to ustawić.
Byc może masz wiecej rzeczy wymienionych i o tym nie wiesz.
#24
Napisano 26 lipiec 2011 - 22:23
mi chodzi o bardziej o dystanse -wysunięcie koła i przesunięcie siły nacisku w zawieszeniu, na pewno będą cierpieć łożysko koła, tuleje wachacza ,sforzeń, łożysko na McPhersonie.No to Panowie kilka informacji dla was, bo widzę zacięta rozmowa jest. Autko mam 3 lata i ani razu nie wymieniałem w nim jeszcze łożyska. Auto zostało zmodyfikowane w niemczech przez byłego właściciela, więc korzystając z tej okazji mam fajnego PTka.
Jeśli chodzi o zawieszenie... sprężyny H&R , które są wstawione nie są tak sztywne jak pisze emibass i nie jest to typowa taczka, którą jadąc drogą mózg obija się o podsufitkę. Auto jest komfortowe, na kołach 16 ... więc nie ma tu mowy o sztywnym zawieszeniu. Dla jasność H&R nie jest tanią firmą, a produkty jego są naprawdę na wysokim poziomie, więc byle czego nie wstawiono. Przeglądając allegro, nawet nie spotkałem dystansów czy też zawieszenia do PT, i mówię tu o jakiejkolwiek firmie.
powinna być zamontowana rozpórka kielichów.
[ Dodano: 2011-07-26, 23:34 ]
ciekawe czy na ten otwierany dach masz atesty bo w tym samochodzie dach jest elementem nośnym i każda przeróbka wymaga atestu.
#25
Napisano 27 lipiec 2011 - 07:46
Ja tak sobie myślę, że jak tuning był robiony w DE przez poprzedniego właściciela także stamtąd, to nikt nie bawił się w półśrodki, ale mogę się też mylić.
A co do zdjęć to chętnie byśmy pomogli, ale w najbliższym czasie mamy fotograficzne urwanie głowy. Ale będziemy planowali sesje do kalendarza klubowego, więc jak będziesz zainteresowany... to pisz na PW.
#26
Napisano 27 lipiec 2011 - 09:02
Spokojnie to tylko ciekawość - niemcy są b.dokładni i nie wierze aby spaprali zawieszenie , ale ciekawość robi swoje stad tez i pytania
#27
Napisano 27 lipiec 2011 - 09:13
A jeżeli chodzi o ciekawość to nie ma problemu... rozumiem....
Sam się osobiście nigdy nie bawiłem w tuning, jakoś mnie to bardzo nigdy nie pociągało. Owszem podobają mi się customowe autka, ale osobiście zawsze mi szkoda było PLNów na przeróbki, bo półśrodków nie lubię, a wieś-tuningu tym bardziej
#28
Napisano 27 lipiec 2011 - 10:11
Co do wiejskiego tuningu to mnie to strasznie razi, wolę coś robić ze smakiem i nie szpecić
A tak na marginesie, to widzieliście wcześniej PTka z otwieranym dachem? bo wszędzie szukałem ( allegro, ebay) i jakoś nie spotkałem się z takim modelem.
#29
Napisano 27 lipiec 2011 - 10:17
[ Dodano: 2011-07-27, 11:19 ]
No też mi się wydaje, zr jak niemiec się za coś bierze to robi to dokładniej bez niedorobek...
A jeżeli chodzi o ciekawość to nie ma problemu... rozumiem....
Sam się osobiście nigdy nie bawiłem w tuning, jakoś mnie to bardzo nigdy nie pociągało. Owszem podobają mi się customowe autka, ale osobiście zawsze mi szkoda było PLNów na przeróbki, bo półśrodków nie lubię, a wieś-tuningu tym bardziej
hitler tez byl z niemiec... jak by co.... to byla dokladnie NIEDOROBKA
#30
Napisano 27 lipiec 2011 - 10:31
[ Dodano: 2011-07-27, 11:37 ]
Oj mieciu.... zawsze się znajdzie jakaś czarna owca w rodzinie.... ale ich obecny social, z którego imigrancitak chętnie korzystają to chyba właśnie pomysł tego 'malarza z wąsikiem'
#31
Napisano 27 lipiec 2011 - 10:41
#32
Napisano 27 lipiec 2011 - 10:59
kolega gapril ma tzw "gummidach", ale osobiscie auta nie widzialem...kolege gaprila owszem,....
A to nie jest to samo No ja osobiście nie widziałem ani samochodu, ani kolegi Gaprila, przynajmniej na razie... a że do B-B blisko i często tam bywamy to kto wie?
#33
Napisano 27 lipiec 2011 - 11:10
#34
Napisano 27 lipiec 2011 - 20:29
#35
Napisano 27 lipiec 2011 - 20:33
#36
Napisano 27 lipiec 2011 - 20:38
[ Dodano: 2011-07-27, 21:38 ]
tylko pytanie czy on też u niemców to robił
#37
Napisano 27 lipiec 2011 - 20:40
#38
Napisano 27 lipiec 2011 - 20:41
#39
Napisano 27 lipiec 2011 - 21:25
U nas jak ktoś chce mieć otwierany dach to kupuje cabrio
Bingo!!!! I tak właśnie zrobiliśmy
#40
Napisano 28 lipiec 2011 - 07:55
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Kupię dystanse poszerzające rozstaw kół |
Części do PT Cruisera | rafe1 |
|
|
|
Dystanse. |
Techniczny podstawowy | steryd |
|
|
|
[S] dystanse kół H&R 25mm |
Części do PT Cruisera | MateuszDG |
|
|
|
Dystanse mdf |
Techniczny podstawowy | monondem |
|
|
|
Dystanse do koł |
Techniczny podstawowy | JeePiter |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych