Pomocy chcę Pitka
#21 Bezimienny Gość.gahu-drag_*
Napisano 20 październik 2011 - 18:22
#22
Napisano 20 październik 2011 - 18:47
[ Dodano: 2011-10-20, 19:51 ]
gahu-drag czyli masz już obraz! Wszystkie Pitki są OK a kupisz co będziesz uważał z naciskiem na
#23 Bezimienny Gość.gahu-drag_*
#24
Napisano 20 październik 2011 - 19:06
#25
Napisano 20 październik 2011 - 19:57
To Ty decydujesz czy ON to
#26
Napisano 20 październik 2011 - 20:36
Zdjęcia tak zrobione, że niewiele widać.
Ponieważ to auto ze stolicy pyrlandii, więc chyba warto go pooglądać.
Natomiast co do dyskusji na temat diesli, to chyba przy następnym wspólnym wyjeździe na spot do Grodu Kraka, to z przyjemnością pozwolę Tomkowi powąchać co wydostaje się z rury mojej "frytkownicy".
#27
Napisano 20 październik 2011 - 20:46
tak tak takto z przyjemnością pozwolę Tomkowi powąchać co wydostaje się z rury mojej "frytkownicy".
#28
Napisano 21 październik 2011 - 06:52
#29
Napisano 21 październik 2011 - 10:26
Sluna, wejdź sobie do działu Awarie i policz np na pierwszej stronie ile jest tematów związanych z awarią silnika lub oprzyrządowania 2,2 i ile 2,0
Bardzo sie zdziwisz bo okaże sie że jednego i drugiego jest podobnie a teraz wybierz sie do sklepu i sprawdź sobie ceny części do jednego i drugiego , ok ?
Nazwa . Przemek ja się dziwie, że znowu taką burze wywołałem
Darek, a możesz sie jakoś bardziej rzeczowo odnieść do mojego posta ?
a zeby nie bylo off to :
Wiekszość udzielających się na forum użytkowników znam osobiście, co za tym idzie wiem też kto ma z czym kłopoty, najlepszy przykład to ostatni spot w Legnicy gdzie jak dobrze pamiętam wszyscy bez wyjątku ustawili sie w kolejce do mechaników Maxa i Andrzeja i chyba każdy miał jakieś pytania...
Dlatego twierdzenie że PT z tym czy tamtym silnikiem jest bardziej awaryjne trochę mnie śmieszy. [tak jakby stan konkretnego samochodu nie miał na to wpływu ]
Każdy silnik ma swoje wady i zalety, warto je poznać i dopasować do swojego stanu portfela i wymagań.[spalanie vs. koszty utrzymania]
Ja również czasem coś naprawiam w swoim - PT jak wszyscy właściciele używanych samochodów.
Moim zdaniem 2.0 w manualu +gaz to najtańsza jazda PT, sprawdza się na krótkie i średnie trasy, doskonały w górach [kto ze mną jezdził w mich okolicach potwierdzi]. Słabiej sprawdza się jeśli ktoś bardzo często jeździ w długie trasy [ mi takie zdarzają się 4-5 razy w roku więc i nie narzekam] w długie trasy oczywiście "dizel" ze względu na elastyczny silnik [który w mieście, na krótkich trasach moim zdaniem się nie sprawdzi - spory wzrost spalania,]
Jak już wspomniałem bywam na spotach, często tam podróżujemy w mniejszych czy większych grupach, nie zdarzyło się żebym nie mógł nadążyć albo ktoś mi odjeżdżał na światłach, na autostradzie podobnie - choćby ostatnia jazda do Legnicy A4 po 150 km/h gdzie owszem dzwoniłem do Kajki żeby zwolniła, ale prosił mnie o to inny uczestnik ze względu na wir w jego baku
#30
Napisano 21 październik 2011 - 11:13
Jednakże co zauważyłem sa i takie które świetnie sobie radzą i ich użytkownicy sa zadowoleni (mniejszosć) Co do awarii czestych to zaliczyłbym: przegrzewanie się silnika, głupiejące obroty biegu jałowego, okresowa wymiana paska rozrządu, świec, przewodów wysokiego napięcia itp.
Napisałeś, że crd jest drogi w utrzymaniu! hm...części faktycznie sa droższe w zakupie od benzyny, ale prosta kalkulacja i... okazuje się, że crd(wszystko się psuje) np. wymiana wysprzeglika czy dwumasy, turbo, wtryski itd. jest kosztowna, ale robisz to raz na ,,strzelam'' 150tyś. a wszystko zalezy na jaki egzemplarz trafisz, i jak zostanie przeprowadzona naprawa
Na temat zawieszenia nie wypowiem się, bo mamy to samo, i język ludzki jest zbyt ubogi do opisania tej tragedi.
Końcowa konkluzja! crd nie jest drogi w utrzymaniu, jest mniej awaryjny, mniej paliwozerny! i ten moment obrotowy!!! natomiast w 2.0 naprawy są tańsze, ale w moim odczuciu zbyt częste, i w sumie jego utrzymanie b.stresujące.
Dziękuje za poświęcony mi czas
Przemek luzuj kazdy silnik jest dobry jak się dba o niego! ale ja osobiście nigdy nie zamontowałbym gazu, bo sądze ze to wielki shit i same kłopoty
Q wa...teraz to będzie dopiero burza
#31
Napisano 21 październik 2011 - 12:07
Jak nie będzie loło to będzie pogodaPrzemku moim skromnym zdaniem silnik 2.0 w pitku nie lubi instalacji gazowej!?
Jednakże co zauważyłem sa i takie które świetnie sobie radzą i ich użytkownicy sa zadowoleni
Jak by tak pogłówkować to okazuje sie że to nie zależy od silnika tylko od instalatora gazu - wniosek trzeba wybrać porządnego
Darku, myśle że zapomniałeś dopisać do awarii również tankowanie paliwa , wymiane opon i klocków hamulcowychCo do awarii czestych to zaliczyłbym: przegrzewanie się silnika, głupiejące obroty biegu jałowego, okresowa wymiana paska rozrządu, świec, przewodów wysokiego napięcia itp.
Napisałeś, że crd jest drogi w utrzymaniu! hm...części faktycznie sa droższe w zakupie od benzyny, ale prosta kalkulacja i... okazuje się, że crd(wszystko się psuje) np. wymiana wysprzeglika czy dwumasy, turbo, wtryski itd. jest kosztowna, ale robisz to raz na ,,strzelam'' 150tyś.
Ciekawe co jaki przebieg przegrzewają się silniki w 2.0 strzelam że zdrowo powyżej 200 000 no jak sie ma cena usunięcia głupiejących obrotów do ceny za wymienione przez ciebie awarie
a wszystko zalezy na jaki egzemplarz trafisz, i jak zostanie przeprowadzona naprawa
i tu doszliśmy do sedna sprawy, brawoa wszystko zalezy na jaki egzemplarz trafisz, i jak zostanie przeprowadzona naprawa
Rozumie że wymiana dwumasa za 8000 czy głupiego akumulator żelowy za 800 zł zamiast 250zł jak do 2.0 zupełnie ciebie nie stresujeKońcowa konkluzja! crd nie jest drogi w utrzymaniu, jest mniej awaryjny, mniej paliwozerny! i ten moment obrotowy!!! natomiast w 2.0 naprawy są tańsze, ale w moim odczuciu zbyt częste, i w sumie jego utrzymanie b.stresujące.
Darku, widzę że znacznie bardzie cieszy ciebie robienie burzy w tym temacie niż rozsądne doradzenie kupującemu...Q wa...teraz to będzie dopiero burza
Konkluzja - pomyliłeś działy to nie offtopic
#32
Napisano 21 październik 2011 - 12:10
#33
Napisano 21 październik 2011 - 13:05
Darek+Przemek=wystarczy
Oczywiście!
gahu-drag kupi to co będzie uważał za słuszne! nie było to doradzanie czego kolwiek lecz odpowiedz na Twoje pytanie! Tak, też jestem tego zdania, że diesel jest do koparek, gaz do zapalniczek, a benzyna do silników benzynowych! i nie wprowadzać modyfikacji!
Przekonałeś mnie CRD jest do (8 koła dwumasa ) 2.0 szczyt marzen a zagazowany to już wogóle szał.
...bo on nie jest głupi tylko orginalnyczy głupiego akumulator żelowy za 800 zł zamiast 250zł
#34
Napisano 21 październik 2011 - 14:10
Sluna, wejdź sobie do działu Awarie i policz np na pierwszej stronie ile jest tematów związanych z awarią silnika lub oprzyrządowania 2,2 i ile 2,0Natomiast 2.0 (przyznasz racje) wiodą prym w dziale techniczne/awarie
Bardzo sie zdziwisz bo okaże sie że jednego i drugiego jest podobnie a teraz wybierz sie do sklepu i sprawdź sobie ceny części do jednego i drugiego , ok ?
Ale co masz na myśli? Droższe i tańsze? które do jakiego silinika? Pytam tak z ciekawości, bo nigdy nie maiłem okazji porónać cen
#35
Napisano 21 październik 2011 - 15:20
2.2
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3792
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3302
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3830
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3808
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3248
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3783
2.0
http://ptcruiserclub... ... a768941a1e
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3364
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3827
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3836
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3832
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3797
reszty nie komentuje, bo i nie ma czego...
[ Dodano: 2011-10-21, 16:22 ]
Ale co masz na myśli? Droższe i tańsze? które do jakiego silinika? Pytam tak z ciekawości, bo nigdy nie maiłem okazji porónać cen
Wybierasz nr do najbliższego ASO i masz wszystko na tacy
#36
Napisano 21 październik 2011 - 15:37
Napisałem, ze CRD jak i 2.4 jest optymalną jednostka, a gazowanie 2.0 pomyłka i myśle ze tym optymistycznym akcentem zakończymy tę dyskusje!
...bo jeszcze wykopiemy nasze topory wojenne Spokojnie oddychamy!
#37
Napisano 21 październik 2011 - 16:25
A piwko oczywiście chętnie z tobą wypije przy najbliższej okazji, Kraków ?
Jacek, 2.4 b.dobrze znoszą ,,zagazowanie'' i faktycznie znikoma info. o awariach Może wynika to z ilosci forumowiczów posiadających ten motor?2.4 raczej nic nie pisze na forum o jakis awariach.
Natomiast 2.0 (przyznasz racje) wiodą prym w dziale techniczne/awarie
#38
Napisano 21 październik 2011 - 16:36
A piwko! no ba...ale nie w Krakowie, damy rade!
#39 Bezimienny Gość.gahu-drag_*
Napisano 21 październik 2011 - 19:26
#40
Napisano 21 październik 2011 - 19:42
Z prawej str. na drzwiach brakuje napisu, ogólnie sprawia wrażenie pozytywne!
Zaczekajmy na opinie kolegów
[ Dodano: 2011-10-21, 20:46 ]
Qrcze i zamek na klapie bagażnika u góry
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Co dziś zrobiłeś/łaś dla swojego Pitka |
Offtopic | kuba_p |
|
|
|
Sprzedam Pitka 2.2 diesel na szerokiej stali |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Lidia |
|
|
|
potrzebuję pomocy |
Moje auto | Paweł |
|
|
|
Wypadająca dolna rura doładowania-pomocy! |
Techniczny podstawowy | Oskaro |
|
|
|
Sprzedam PiTka |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | marszand |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych