Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Pomocy chcę Pitka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
75 odpowiedzi w tym temacie

#21 Bezimienny Gość.gahu-drag_*

Bezimienny Gość.gahu-drag_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 20 październik 2011 - 18:22

:jupi :jupi :jupi zaraz zaraz a co z pomocą w opinii w temacie pitków :patyk

#22 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8209
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 październik 2011 - 18:47

Właśnie Panowie odbiegamy od tematu :torba ( a tak fajnie sie bajerzyło)

[ Dodano: 2011-10-20, 19:51 ]
gahu-drag czyli masz już obraz! Wszystkie Pitki są OK a kupisz co będziesz uważał z naciskiem na :on :lol

#23 Bezimienny Gość.gahu-drag_*

Bezimienny Gość.gahu-drag_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 20 październik 2011 - 18:51

a może ten:

http://allegro.pl/pt... ... 13100.html

#24 tornado

tornado

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 140
  • Dołączył:  27 lis 2010
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4T
  • Imię:Arek

Napisano 20 październik 2011 - 19:06

Ja bym tam automata przyją ,nie powiem ,a bene to mam we krwi. Kupuj to co lubisz! :ziom Automat jak mu dasz przy ruszaniu ,to świetnie zwieksza obroty od razu słychać że to gablota z klasą lubie to! Aha lubie tez elastycznosc diesla, i to bardzo!

#25 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8209
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 październik 2011 - 19:57

gahu-drag druchu jedz, obejrzyj! trudno jest doradzić kup lub nie! myśle że forum przeleciałes i wiesz mniej więcej na co zwracać uwage przy zakupie!
To Ty decydujesz czy ON to :on :kciuki

#26 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 październik 2011 - 20:36

gahu-drag,
Zdjęcia tak zrobione, że niewiele widać.
Ponieważ to auto ze stolicy pyrlandii, więc chyba warto go pooglądać. :cwaniak
Natomiast co do dyskusji na temat diesli, to chyba przy następnym wspólnym wyjeździe na spot do Grodu Kraka, to z przyjemnością pozwolę Tomkowi powąchać co wydostaje się z rury mojej "frytkownicy". :lol

#27 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8209
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 październik 2011 - 20:46

to z przyjemnością pozwolę Tomkowi powąchać co wydostaje się z rury mojej "frytkownicy".

tak tak tak :piwo

#28 paradyz

paradyz

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3021
  • Dołączył:  21 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:300C 3,5 A
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Rzeszów
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 21 październik 2011 - 06:52

Ten niebiściutki wygląda przyzwoicie, ale należałoby go sprawdzić w carfaxie.

#29 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 październik 2011 - 10:26

Sluna, wejdź sobie do działu Awarie i policz np na pierwszej stronie ile jest tematów związanych z awarią silnika lub oprzyrządowania 2,2 i ile 2,0
Bardzo sie zdziwisz bo okaże sie że jednego i drugiego jest podobnie a teraz wybierz sie do sklepu i sprawdź sobie ceny części do jednego i drugiego , ok ?



Nazwa . Przemek ja się dziwie, że znowu taką burze wywołałem :lol


Darek, a możesz sie jakoś bardziej rzeczowo odnieść do mojego posta ? :)
a zeby nie bylo off to :

Wiekszość udzielających się na forum użytkowników znam osobiście, co za tym idzie wiem też kto ma z czym kłopoty, najlepszy przykład to ostatni spot w Legnicy gdzie jak dobrze pamiętam wszyscy bez wyjątku ustawili sie w kolejce do mechaników Maxa i Andrzeja i chyba każdy miał jakieś pytania...
Dlatego twierdzenie że PT z tym czy tamtym silnikiem jest bardziej awaryjne trochę mnie śmieszy. [tak jakby stan konkretnego samochodu nie miał na to wpływu ]
Każdy silnik ma swoje wady i zalety, warto je poznać i dopasować do swojego stanu portfela i wymagań.[spalanie vs. koszty utrzymania]
Ja również czasem coś naprawiam w swoim - PT jak wszyscy właściciele używanych samochodów.
Moim zdaniem 2.0 w manualu +gaz to najtańsza jazda PT, sprawdza się na krótkie i średnie trasy, doskonały w górach [kto ze mną jezdził w mich okolicach potwierdzi]. Słabiej sprawdza się jeśli ktoś bardzo często jeździ w długie trasy [ mi takie zdarzają się 4-5 razy w roku więc i nie narzekam] w długie trasy oczywiście "dizel" ze względu na elastyczny silnik [który w mieście, na krótkich trasach moim zdaniem się nie sprawdzi - spory wzrost spalania,]
Jak już wspomniałem bywam na spotach, często tam podróżujemy w mniejszych czy większych grupach, nie zdarzyło się żebym nie mógł nadążyć albo ktoś mi odjeżdżał na światłach, na autostradzie podobnie - choćby ostatnia jazda do Legnicy A4 po 150 km/h gdzie owszem dzwoniłem do Kajki żeby zwolniła, ale prosił mnie o to inny uczestnik ze względu na wir w jego baku :lol

#30 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8209
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 październik 2011 - 11:13

Przemku moim skromnym zdaniem silnik 2.0 w pitku nie lubi instalacji gazowej!?
Jednakże co zauważyłem sa i takie które świetnie sobie radzą i ich użytkownicy sa zadowoleni (mniejszosć) Co do awarii czestych to zaliczyłbym: przegrzewanie się silnika, głupiejące obroty biegu jałowego, okresowa wymiana paska rozrządu, świec, przewodów wysokiego napięcia itp.
Napisałeś, że crd jest drogi w utrzymaniu! hm...części faktycznie sa droższe w zakupie od benzyny, ale prosta kalkulacja i... okazuje się, że crd(wszystko się psuje) np. wymiana wysprzeglika czy dwumasy, turbo, wtryski itd. jest kosztowna, ale robisz to raz na ,,strzelam'' 150tyś. a wszystko zalezy na jaki egzemplarz trafisz, i jak zostanie przeprowadzona naprawa :cwaniak
Na temat zawieszenia nie wypowiem się, bo mamy to samo, i język ludzki jest zbyt ubogi do opisania tej tragedi.
Końcowa konkluzja! crd nie jest drogi w utrzymaniu, jest mniej awaryjny, mniej paliwozerny! i ten moment obrotowy!!! natomiast w 2.0 naprawy są tańsze, ale w moim odczuciu zbyt częste, i w sumie jego utrzymanie b.stresujące.

Dziękuje za poświęcony mi czas :piwo

Przemek luzuj kazdy silnik jest dobry jak się dba o niego! ale ja osobiście nigdy nie zamontowałbym gazu, bo sądze ze to wielki shit i same kłopoty :piwo

Q :cenzura wa...teraz to będzie dopiero burza :torba

#31 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 październik 2011 - 12:07

Przemku moim skromnym zdaniem silnik 2.0 w pitku nie lubi instalacji gazowej!?
Jednakże co zauważyłem sa i takie które świetnie sobie radzą i ich użytkownicy sa zadowoleni

Jak nie będzie loło to będzie pogoda :)
Jak by tak pogłówkować to okazuje sie że to nie zależy od silnika tylko od instalatora gazu - wniosek trzeba wybrać porządnego

Co do awarii czestych to zaliczyłbym: przegrzewanie się silnika, głupiejące obroty biegu jałowego, okresowa wymiana paska rozrządu, świec, przewodów wysokiego napięcia itp.

Darku, myśle że zapomniałeś dopisać do awarii również tankowanie paliwa , wymiane opon i klocków hamulcowych

Napisałeś, że crd jest drogi w utrzymaniu! hm...części faktycznie sa droższe w zakupie od benzyny, ale prosta kalkulacja i... okazuje się, że crd(wszystko się psuje) np. wymiana wysprzeglika czy dwumasy, turbo, wtryski itd. jest kosztowna, ale robisz to raz na ,,strzelam'' 150tyś.


Ciekawe co jaki przebieg przegrzewają się silniki w 2.0 strzelam że zdrowo powyżej 200 000 no jak sie ma cena usunięcia głupiejących obrotów do ceny za wymienione przez ciebie awarie :cenzura

a wszystko zalezy na jaki egzemplarz trafisz, i jak zostanie przeprowadzona naprawa

a wszystko zalezy na jaki egzemplarz trafisz, i jak zostanie przeprowadzona naprawa

i tu doszliśmy do sedna sprawy, brawo :brawo

Końcowa konkluzja! crd nie jest drogi w utrzymaniu, jest mniej awaryjny, mniej paliwozerny! i ten moment obrotowy!!! natomiast w 2.0 naprawy są tańsze, ale w moim odczuciu zbyt częste, i w sumie jego utrzymanie b.stresujące.

Rozumie że wymiana dwumasa za 8000 czy głupiego akumulator żelowy za 800 zł zamiast 250zł jak do 2.0 zupełnie ciebie nie stresuje :d

Q :cenzura wa...teraz to będzie dopiero burza :torba

Darku, widzę że znacznie bardzie cieszy ciebie robienie burzy w tym temacie niż rozsądne doradzenie kupującemu...
Konkluzja - pomyliłeś działy to nie offtopic

#32 paradyz

paradyz

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3021
  • Dołączył:  21 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:300C 3,5 A
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Rzeszów
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 21 październik 2011 - 12:10

Darek+Przemek=wystarczy :)

#33 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8209
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 październik 2011 - 13:05

Darek+Przemek=wystarczy


Oczywiście!
gahu-drag kupi to co będzie uważał za słuszne! nie było to doradzanie czego kolwiek lecz odpowiedz na Twoje pytanie! Tak, też jestem tego zdania, że diesel jest do koparek, gaz do zapalniczek, a benzyna do silników benzynowych! i nie wprowadzać modyfikacji!
Przekonałeś mnie CRD jest do :cenzura(8 koła dwumasa hmm ) 2.0 szczyt marzen a zagazowany to już wogóle szał.

czy głupiego akumulator żelowy za 800 zł zamiast 250zł

...bo on nie jest głupi tylko orginalny :lol

#34 sunmac28

sunmac28

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 121
  • Dołączył:  30 lis 2008
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 CRD Limit

Napisano 21 październik 2011 - 14:10

Natomiast 2.0 (przyznasz racje) wiodą prym w dziale techniczne/awarie :piwo

Sluna, wejdź sobie do działu Awarie i policz np na pierwszej stronie ile jest tematów związanych z awarią silnika lub oprzyrządowania 2,2 i ile 2,0
Bardzo sie zdziwisz bo okaże sie że jednego i drugiego jest podobnie :) a teraz wybierz sie do sklepu i sprawdź sobie ceny części do jednego i drugiego , ok ? :)


Ale co masz na myśli? Droższe i tańsze? które do jakiego silinika? Pytam tak z ciekawości, bo nigdy nie maiłem okazji porónać cen :]

#35 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 październik 2011 - 15:20

Sluna odpowiedzią na moje pytanie było by wejście do działu awarie i zrobienie sobie takiego zestawienia. Na pierwszej stronie tego działu jest po 6 tematów związanych z silnikiem lub oprzyrządowaniem 2,2 i 2,0

2.2
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3792
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3302
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3830
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3808
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3248
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3783


2.0
http://ptcruiserclub... ... a768941a1e
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3364
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3827
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3836
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3832
http://ptcruiserclub...opic.php?t=3797

reszty nie komentuje, bo i nie ma czego...

[ Dodano: 2011-10-21, 16:22 ]

Ale co masz na myśli? Droższe i tańsze? które do jakiego silinika? Pytam tak z ciekawości, bo nigdy nie maiłem okazji porónać cen :]


Wybierasz nr do najbliższego ASO i masz wszystko na tacy :)

#36 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8209
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 październik 2011 - 15:37

Przemek wystarczy, bo można tak w nieskonczonośc :piwo
Napisałem, ze CRD jak i 2.4 jest optymalną jednostka, a gazowanie 2.0 pomyłka i myśle ze tym optymistycznym akcentem zakończymy tę dyskusje!
...bo jeszcze wykopiemy nasze topory wojenne :lol Spokojnie oddychamy!

#37 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 październik 2011 - 16:25

Darek, napisałeś to co poniżej cytuje, niech sobie każdy oceni jak to sie ma do tego co teraz piszesz oraz do linków które podałem z "Awarii"
A piwko oczywiście chętnie z tobą wypije przy najbliższej okazji, Kraków ?

2.4 raczej nic nie pisze na forum o jakis awariach.

Jacek, 2.4 b.dobrze znoszą ,,zagazowanie'' i faktycznie znikoma info. o awariach :piwo Może wynika to z ilosci forumowiczów posiadających ten motor?
Natomiast 2.0 (przyznasz racje) wiodą prym w dziale techniczne/awarie :piwo



#38 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8209
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 październik 2011 - 16:36

Tak Przemku i naturalnie :mistrz
A piwko! no ba...ale nie w Krakowie, damy rade!

#39 Bezimienny Gość.gahu-drag_*

Bezimienny Gość.gahu-drag_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 21 październik 2011 - 19:26

a może jednak diesel
może ktoś zna tego Pitka

http://moto.allegro.... ... 70942.html

:dance3 :jupi

#40 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8209
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 październik 2011 - 19:42

gahu-drag dla mnie osobiście BINGO byłby to pierwszy PT na forum z ksenonami!!!
Z prawej str. na drzwiach brakuje napisu, ogólnie sprawia wrażenie pozytywne!
Zaczekajmy na opinie kolegów :piwo

[ Dodano: 2011-10-21, 20:46 ]
Qrcze i zamek na klapie bagażnika u góry





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych