Elektryka - problemy i pytania
#21 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 17 listopad 2013 - 13:51
#22
Napisano 17 listopad 2013 - 13:52
Darku dokładany pilot czy fabryczny
#23 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 17 listopad 2013 - 13:54
#24 Bezimienny Gość.Kliwer_*
Napisano 17 listopad 2013 - 13:55
#25
Napisano 17 listopad 2013 - 13:55
#26
Napisano 17 listopad 2013 - 13:58
Nie kombinuj oryginalna centralka to nie tylko zamek ale i oświetlenie wnętrza oraz fabryczny alarm .Jest dopracowana z praca strefową dokup oryginalne piloty używane podjedż na serwis i ci je wkoduja za 100zł i bedzie wszytko działało jak powinno .
#27 Bezimienny Gość.Kliwer_*
Napisano 17 listopad 2013 - 14:01
#28
Napisano 17 listopad 2013 - 14:14
#29 Bezimienny Gość.teodore506_*
Napisano 23 czerwiec 2014 - 16:16
[ Dodano: 2014-06-23, 17:16 ]
Dziekuje bardzo za informacje Andrzeju ))
#30
Napisano 23 czerwiec 2014 - 16:19
Tester diagnostyczny i włączenie przyzwolenia na uruchomienie światła po wymianie żarówki w module PIM
#31
Napisano 30 wrzesień 2014 - 17:38
z fabrycznych jest i sygnał klaksonem i sygnalizacja kierunkami (klakson jest programowany może być lub nie )
U mnie sygnał dźwiękowy jest tylko przy zamykaniu+mrugnięcie tylnymi pozycyjnymi (pozycyjne mrugają też przy otwieraniu). To jakiś inny wariant w PT, czy ktoś coś pomieszał? Kierunki nie reagują wcale.
#32
Napisano 30 wrzesień 2014 - 17:41
#33
Napisano 30 wrzesień 2014 - 17:45
Masz nieudolnie przerabiane swiatła z wersji amerykańskiej
Andrzej, czyli co należałoby zrobić, by było tak, jak być powinno?
#34
Napisano 30 wrzesień 2014 - 17:52
#35
Napisano 30 wrzesień 2014 - 18:12
Ciężko dać jednoznaczna odpowiedź bez obejrzenia auta , musisz obejrzeć instalację przy lampach i instalację przy sterowniku centralnego i jeszcze jedno , pilota od centralnego masz oryginalnego od PT czy dokładany ?
kluczyk oryginalny, więc pozostaje instalacja
#36 Bezimienny Gość.alex24_*
Napisano 26 sierpień 2016 - 18:11
Jak nie miałeś fabrycznych halogenów - to wszytko do ciągnięcia kabli nie będzie do kabiny - wiec tylko twoja decyzja pod co i gdzie podłączysz (oryginalnie są pod bezpiecznik nr 1 w kabinie prądowy i drugi bezpiecznik na wyjściu z przełącznika 15 A pod maską nr.18
PT ma fabrycznie z centralnego zamka inf.kierunkami o zamknięciu i otwarciu auta .
Lampki nie podłączysz w prosty sposób jest sterowana cyfrowo i wymaga termometru przy chłodnicy i podłaczenia z komputerem silnika po J1850
witam mam mały problem z moim pt prawdopodobnie brak napięcia na kompletne zegary licznik i podświetlenie w samochodzie brak klasycznego sygnału po otwarciu drwi gdy zostaną
klucze w stacyjce
Witam mam pt 2.4 turbo padły mi liczniki i oswietlenie w srodku pojazdu według mnie padło zasilanie tych zeczy prosze o pomoc
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Potrzebuję namiaru na dobrego elektryka od pt cruiser |
Techniczny podstawowy | Aleksandra77 |
|
|
|
Potrzebuję namiaru na dobrego elektryka od pt cruiser |
Techniczny podstawowy | Aleksandra77 |
|
|
|
Błąd licznika i problemy z gaśnięciem auta |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.pgrzelka_* |
|
|
|
Problemy techniczne. |
Instrukcja "obsługi" forum | Dorka |
|
|
|
Nowy PT i nowe problemy |
Techniczny podstawowy | KornelPL |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych