Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


kody błędów - co oznaczają


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#21 Bezimienny Gość.Niko65_*

Bezimienny Gość.Niko65_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 13 styczeń 2014 - 17:44

Okej dzięki bardzo Bartek i Adames :) Tak chcieliśmy go sprzedać, ale jednak został u nas :) Może go znowu wystawię na wiosne/lato :p Już znalazłem w wyszukiwarce, że mam uszkodzoną 1 sonde lambda (p0132) eh.. :lol

#22 cwmarta

cwmarta

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 875
  • Dołączył:  07 maj 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 LPG
  • Imię:____
  • Skąd::Warmia
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 29 styczeń 2014 - 22:33

a może by tak nie mieszać kodów błędów disla z benzyną? hmm

#23 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 styczeń 2014 - 22:58

cwmarta,
One i tak sie nie pomieszaja bo sa inne zapalniczka z frytkownica nie pokrywają się totalnie :dance

#24 cwmarta

cwmarta

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 875
  • Dołączył:  07 maj 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 LPG
  • Imię:____
  • Skąd::Warmia
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 30 styczeń 2014 - 08:25

jeżeli tak mówisz że nie mają tych samych numerków benzyna i disel no to ok, bo myślałam że może mają i będzie zament..

#25 pablicito

pablicito

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1681
  • Dołączył:  24 kwi 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M Gaz
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 30 styczeń 2014 - 10:39

Pytanie techniczne (najwyżej mody sobie przeniosą).
Nie mogę sprawdzić kodów błędów, myślałem że to ja straciłem dar ich sprawdzania, ale okazało się, że to jest niemożliwe w moim aucie. Sprawdzał Liseczek i Przemek, kręcili szybciej , wolniej, z otwartymi drzwiami i z zamkniętymi, z radiem i bez i nic , nic nie pokazuje nawet D O N E się nie pojawia.
Co jest nie tak ?

No i ja mam tak samo.
Ale myślę sobie, że to wynika z tego, że nie mam żadnych błędów.
Nic się nie boj - jak komputer wyłapie jakieś błędy, metoda kluczykowa się uaktywni... :kawka
A póki co - jak mawia Andrzej - cieszyć się i jeździć.... :kawka
Pozdrawiam

#26 magdak

magdak

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  •   
  • Posty: 28
  • Dołączył:  06 kwi 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:magdak

Napisano 12 maj 2014 - 10:02

no i co, bylam u cudotworcy, bledy zniknely i do dzis ich nie bylo. Mechanik nic nie wykryl. Zapomnialam jak sie odczytywalo te cyferki, musze jeszcze raz sprawdzic, czy to to samo. :chory


sprawdzilam, tylko 403 (poprzednio bylo jeszcze 100), zadzwonilam do mechanika, bedzie szukal przyczyny. znow w najgorszym mozliwym momencie :patyk

#27 Pitek78

Pitek78

    Znawca Tematu

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1040
  • Dołączył:  27 lut 2013
  • Rok Produkcji:MB W211
  • Silnik:2.2 Avantgarde
  • Imię:Tomek
  • Skąd::Oleśnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 maj 2014 - 10:24

soop, napisał:
"soop"Jak sprawdzić błędy zarejestrowane przez komputer?

Procedura jest następująca: wkładamy kluczyk do stacyjki i kilkukrotnie przekręcamy go z pozycji OFF do pozycji zapłonu (to ta w której zapalają się kontrolki, gdyby ktoś nie był pewny). Po kilku takich przekręceniach (trzeba zrobić to w miarę szybko, ale nie za szybko ;P) na liczniku kilometrów powinien wyskoczyć ewentualny kod błędu. Jeżeli błędów nie ma, na wyświetlaczu pojawi się -------------, a po chwili "done".

#28 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 maj 2014 - 10:28

Napraw EGR i wszytko będzie ok - za dupa mechanika niech sprawdzi gruszkę EGR , selenoid sterujący EGR oraz przewody podciśnienia :kawka

P0100 będzie wyskakiwał jak nie będzie sprawny EGR - nie będą się zgadzały parametry przepływu powietrza .

#29 magdak

magdak

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  •   
  • Posty: 28
  • Dołączył:  06 kwi 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:magdak

Napisano 12 maj 2014 - 10:59

teraz to tyllko na niemiecki przelozyc i jestem w domu :lol

https://www.google.c...40 ... B600;252

na tym rysunku, co jest co?

[ Dodano: 2014-05-12, 11:59 ]
aaa, poczytalam, czyli to po prostu wydech jest, tak? stad czasami taka czarna chmure puszczam?

#30 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 maj 2014 - 12:08

magdak,

kombinujesz kobieto :lol chmurka może być związana z zaciętym (otwarty częściowo) zawór EGR ale nie do końca , może być nieszczelność u układzie doładowania lub zapchany kolektor dolotowy i klapy nie pracują oraz wtryski lejące - to diesel wszytko ma prawo siąść zwłaszcza że auto ma już lata i na 100% wszystko o czym piszę jest do naprawy , nie ma takiej opcji aby było sprawne !!! :kawka

#31 magdak

magdak

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  •   
  • Posty: 28
  • Dołączył:  06 kwi 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:magdak

Napisano 12 maj 2014 - 12:43

dopsz, wydrukowalam sobie obrazki, zeby wiedziec, o czym rozmawiam, upieram sie, zeby sprawdzili wszystko, nawet jak mi blad zniknie. dzieki za wyjasnienia.

#32 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 maj 2014 - 12:46

A na co ci rysunki ? To nic nie da , poszukaj mechanika ze znajomością diesla i da radę

#33 magdak

magdak

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  •   
  • Posty: 28
  • Dołączył:  06 kwi 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:magdak

Napisano 12 maj 2014 - 12:57

rysunki dla mnie,zeby wiedziec, o czym rozmawiam,
mechanik teoretycznie zna sie na PT, do przegladu go idealnie przygotowal.
Ale jak mu powiedzialam o numerze bledu, to byl ciekaw, jak to sprawdzilam. No nic, zobaczymy, co tym razem powie.

#34 Bezimienny Gość.pawlos_*

Bezimienny Gość.pawlos_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 29 lipiec 2014 - 10:43

witam co oznaczaja bledy p243 p703 p1685

#35 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8209
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 lipiec 2014 - 10:58

pawlos, wpisz sobie w ''szukajce'' kody błędów i sobie poczytasz :cwaniak :cwaniak p243 tego nie kojarze hmm natomiast p703 masz do wymiany czujnik stopu(łatwizna w ASO chyba 80 dyszek) p1685 to informacja możesz się nie przejmowac :piwo

#36 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 lipiec 2014 - 11:08

P243 - problem z cisnienie doładowania , zazwyczaj jest pęknięta jedna z rurek w układzie dolotowym .





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych