Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


błąd P0300


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Adam_W_*

Bezimienny Gość.Adam_W_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 21 styczeń 2014 - 11:42

Zaświeciła mi się kontrolka od silnika i odczytałem, że to błąd P0300. Auto zapala i jeździ normalnie. Jakoś nie odczuwam, żeby chodził na mniejszej ilości cylindrów. Z opisów na różnych forach sugerują różne przyczyny i rozwiązania.
Prośba od kogoś kto już to przechodził, od czego zacząć we własnym zakresie. Może świece? Ostatnio serwis w Gdańsku gdzie byłem nie popisał się więc nie wiem kto w okolicy może się na tym znać.

#2 MirekP

MirekP

    Zwolennik

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 442
  • Dołączył:  23 sty 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 A Gaz
  • Imię:Mirosław

Napisano 21 styczeń 2014 - 11:53

Ktoś kiedyś polecał:
JM serwis Gdynia ul.Morska 308
tel.668172694

#3 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 styczeń 2014 - 12:43

When Monitored and Set Condition: P0300-MULTIPLE CYLINDER MIS-FIRE
When Monitored: With the engine running, atmospheric pressure >700 hpa, fuel level >15%, battery voltage >9.0 volts, engine speed >600<6750 RPM, engine load > 0, engine not in fuel cutoff, and air temp >-17.8°C (0°F) and <-7°C (19.4°F) enable after coolant temp >70°C (158°F) or air temp >-7°C (19.4°F) and coolant temp at start >-17°C (1.4°F) and <-7°C (19.4°F) enable after coolant temp >70°C (158°F), or air temp >-7°C (19.4°F) enable after coolant temp >70°C (158°F), and no ECT, CAM CRK MAP and IAT Sensor or Crank Sensor rationality, Crank Sensor Learn invalid, or System Voltage DTCs.
Set Condition: If total misfires detected are >8.5% during the first 1000 RPM or are 40% during any 200 RPM with no single cylinder or mulitiple cylinder misfire counters >80%. One trip with fault flashes MIL, second trip with fault present illuminates MIL solid.
P0301-CYLINDER #1 MISFIRE
When Monitored: With the engine running, atmospheric pressure >700 hpa, fuel level >15%, battery voltage >9.0 volts, engine speed >600<6750 RPM, engine load > 0, engine not in fuel cutoff, and air temp >-17.8°C (0°F) and <-7°C (19.4°F) enable after coolant temp >70°C (158°F) or air temp >-7°C (19.4°F) with coolant temp at start up >-17°C (1.4°F) and <-7°C (19.4°F) enable after coolant temp >70°C (158°F) or air and coolant temp at start up >-7°C (19.4°F) enable immediately and no ECT, CAM CRK MAP and IAT Sensor or Crank Sensor rationality, Crank Sensor Learn invalid, or System Voltage DTCs.
Set Condition: If total misfires detected are >7% during the first 1000 RPM or are >3% after the first 1000 RPM or are 25% during any 200 RPM with cylinder #1 misfire counter >80% and no other cylinder misfire counters >80%. One trip with fault flashes MIL, second trip with fault present illuminates MIL solid.

Mówiąc po polsku system zanotował conajmniej dwukrotne wypadanie zapłonu na cylindrach ?
Do sprawdzenia :świece , przewody ,cewka ? i czujnik położenia wału.Ale raczej na sto procent wymień swiece i przewody na zalecane i problem zniknie .
Świece proszę kupić takie jak są zalecane na nalepce pod maska auta , a nie to co polecają do gazu szpece z hurtowni.

#4 Bezimienny Gość.Adam_W_*

Bezimienny Gość.Adam_W_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 25 styczeń 2014 - 09:13

Dzięki za odpowiedzi. Zacznę od świec i dam znać co pomogło.

Pozdrawiam.

[ Dodano: 2014-01-25, 09:13 ]
Sprawa załatwiona. Byłem w tym serwisie w Gdyni. Wymienili świece i jeden przewód do pierwszej świecy i wszystko działa prawidłowo. Serwis godny polecenia.
Pozdrawiam.

#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 styczeń 2014 - 09:38

nie było takie trudne :lol





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych