Problem z odpalaniem PT :(
#21
Napisano 09 listopad 2014 - 15:13
Dzięki za pomoc to resztę już postaram się sam znaleźć
#22
Napisano 05 luty 2015 - 18:45
Założony z nierdzewki super przycisk i nie trzeba wymieniać stacyjki wystarczy dopiąć do kostki 2 kabelki z przyciskiem i jest SUPER pali na dotkniecie
A problemem jest tzn. była stacyjka a dokładnie jej styki i to jak czytałem problem standardowy tych urządzeń w PT.
Użytkownik poolski edytował ten post 05 luty 2015 - 18:55
#23
Napisano 06 luty 2015 - 13:14
Mój PT 1,6 2007 także nie odpala z podobnymi objawami jak w pierwszym poście.
Stoi już trzeci tydzień i to już kolejny mechanior, który rozkłada ręce. W sumie teraz po głębszej analizie forum mógłbym celować w czujnik przy sprzęgle ale poprzedni fachman mówił, że wszystko sprawdzone i dalej nic... A poza tym u mnie po przekręceniu kluczyka na 1 - zapłon, nie słychać pompki paliwa. Dodatkowo dodam, że na radiu wyświetla się informacja o braku IGN - czyli chyba braku napięcia ze stacyjki (jeśli się mylę to mnie sprostujcie). Nie bardzo się na tym temacie znam ale denerwują mnie kolejne nietrafione diagnozy mechaniorów z mojej okolicy, więc zwracam się z prośbą o pomoc do Was. Dodam tylko że miałem nawet diagnozę, że centralny komputer jest padnięty ale wysłałem go do odpowiedniego fachmana i stwierdził że chodzi jak należy... Ratujcie...
Proszę sie nie dopisywać w tematach dotyczących rożnych modeli Pt : polift ma inaczej sterowanie jak przedlift i układ sterowania jest całkowicie inny . Polift jest bardziej wrażliwy na wszelkie przepięcia ze względu na sterownik can dolozony w kabinie .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 06 luty 2015 - 13:27
#24
Napisano 06 luty 2015 - 13:22
#25
Napisano 06 luty 2015 - 13:49
Dzięki za szybką odpowiedź...
A powiedz jeszcze czy przy uszkodzonym czujniku przy pedale sprzęgła po włączeniu zapłonu będzie słyszalna pompka paliwa i nie będzie kręcił rozrusznik, czy ani pompka ani rozrusznik nie pójdą...?
A temat braku IGN w radiu jest Ci znany - to może być problem ze stacyjką?
Z tym normalnym warsztatem u mnie jest ciężko... Musiałbym wciągnąć auto na lawetę i przewieźć 30 km - a to nie bardzo mi się uśmiecha.
Ale w ostateczności tak zrobię...
PS. Ten temat dotyczy mojego modelu 1,6 M gaz - polift...
#26
Napisano 06 luty 2015 - 14:34
#27
Napisano 06 luty 2015 - 15:34
A powiedz jeszcze czy przy uszkodzonym czujniku przy pedale sprzęgła po włączeniu zapłonu będzie słyszalna pompka paliwa i nie będzie kręcił rozrusznik, czy ani pompka ani rozrusznik nie pójdą...? A temat braku IGN w radiu jest Ci znany - to może być problem ze stacyjką?
Mogę jeszcze prosić o odpowiedzi na powyższe pytania?
#28
Napisano 06 luty 2015 - 16:45
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 06 luty 2015 - 16:46
#29
Napisano 06 luty 2015 - 18:13
widzę że nowi lubią druciarstwo a potem problemy.
#30
Napisano 07 luty 2015 - 18:21
No ciekawe jak Ty byś postąpił na moim miejscu. ?.i
Mieszkam w małej miescinie w której o porządny warsztat ciężko. Próbuję więc wspomagać moich garazowcow wiadomościami z forum.
Po niedzieli jestem umówiony z gościem z porządnym kompem diagnostycznym. Zobaczymy co wyskoczy. Na pewno napiszę na forum o wynikach diagnozy. Pozdrawiam
Użytkownik niechwiad edytował ten post 07 luty 2015 - 19:22
- liseczek lubi to
#31
Napisano 10 luty 2015 - 21:47
Witam ponownie...
Niestety mój PiTek dalej nie jeździ...
Na komputerze gościu zczytał następujące błędy:
B1265 - Brak opisu usterki
U0141 - Brak komunikacji z modułem FCM
Jakieś pomocne rady może macie - Gdzie szukać przyczyny awarii???
#32
Napisano 10 luty 2015 - 22:31
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 10 luty 2015 - 22:31
#33
Napisano 10 luty 2015 - 22:40
Dzięki!
Jutro więc kolejne podejście do elektryka...
A powiedz jeszcze czy to normalne - kostka stacyjki zasilana plusem po czerwonym kablu a po przekręceniu zapłonu tylko jeden różowo-biały kabelek dostaje plus. Pozostałe trzy nie reagują...
#34
Napisano 10 luty 2015 - 22:59
#35
Napisano 07 marzec 2015 - 15:35
Mój Pitek już na chodzie...
Po kilku tygodniach tułaczki po kiepskich fachowcach zdecydowałem się na lawetę i 100 kilometrową wycieczkę do Elbląga, do profesjonalnego serwisu aut zza oceanu. Naprawa trwała tam kilka godzin...
Okazało się że uszkodzony jest kabelek od zasilania głównego komputera w komorze silnika.
Nie było tanio... ale wróciłem na drogi
#36
Napisano 07 marzec 2015 - 17:12
#37 Bezimienny Gość.krol44_*
Napisano 07 marzec 2015 - 22:07
Elbląga, do profesjonalnego serwisu aut zza oceanu
trzeba przyznac ,że warsztat robi wrażenie a i ceny w miarę rozsądne, kilka części już u nich kupiłem zwłaszcza,że pracuję kilkaset metrów dalej. Bezawaryjnej jazdy :piter
#39 Bezimienny Gość.krol44_*
Napisano 07 marzec 2015 - 22:52
Ja piszę właśnie o nich.
#40
Napisano 08 marzec 2015 - 11:11
Tak, to o tej firmie mowa...
Szef serwisu sprawiał wrażenie zaangażowanego w naprawę mojego PT, pokazał mi zdjęcia naprawionego elementu oraz sprawdzili podstawowe płyny (chociaż go o to nie prosiłem)...
Na prawdę mogę polecić ten serwis.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z centralnym zamkiem |
Techniczny podstawowy | Piotr52 |
|
|
|
Problem z nawiewem i szybami |
Techniczny podstawowy | Marcyś |
|
|
|
Problem z silnikiem |
Techniczny podstawowy | handokan |
|
|
|
Problem ze sprężarką klimatyzacjiKlimatyzacja, Kompresor, Giełda |
Techniczny podstawowy | Renciak |
|
|
|
Błąd licznika i problemy z gaśnięciem auta |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.pgrzelka_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych