Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Problem z odpalaniem PT :(


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#41 Bezimienny Gość.dziubek_*

Bezimienny Gość.dziubek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 12 wrzesień 2018 - 16:41

Witam czy ma ktos moze pomysl gdzie szukac usterki? W jednym czasie przestaly dzialac w moim PT : rozrusznik, pompa paliwa ,brak iskry. Pewnego razu odmowil posluszenstwa. Kontrolki sa ale po przekreceniu na rozrusznik cisza. Prad do rozrusznika dochodzi , na krotko kreci. Bezpieczniki sprawdzone przekaznik tez osobna masa podlaczona ,stacyjka poniekad sprawdzona. Na krotko ma chec odpalic ale brak mu paliwa i iskry. Podkladane drugie kluczyki. POMOCY>



#42 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 wrzesień 2018 - 17:54

Norbert zdejmij lewa osłone w kabinie tam gdzie są bezpieczniki  - odkreć skrzynkę bezpieczników i sprawdz od tyłu czy nie jest załozona blokada rozruchu (przeciety przewod z mechanicznym włacznikiem lub inne zabezpieczenie )  na bezpieczniku zasilającym sterownik silnika - zdemontowałem juz 3 takie w PT o których nie wiedział żaden z właścicieli po kupnie auta . A blokada właczyła sie przypadkiem przy ruszaniu tunelem środkowym .


Użytkownik andreeas7 edytował ten post 12 wrzesień 2018 - 17:55


#43 Bezimienny Gość.dziubek_*

Bezimienny Gość.dziubek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 12 wrzesień 2018 - 19:06

Norbert zdejmij lewa osłone w kabinie tam gdzie są bezpieczniki  - odkreć skrzynkę bezpieczników i sprawdz od tyłu czy nie jest załozona blokada rozruchu (przeciety przewod z mechanicznym włacznikiem lub inne zabezpieczenie )  na bezpieczniku zasilającym sterownik silnika - zdemontowałem juz 3 takie w PT o których nie wiedział żaden z właścicieli po kupnie auta . A blokada właczyła sie przypadkiem przy ruszaniu tunelem środkowym .


Witam, dzieki za zainteresowanie moja sprawa jutro z samego rana podejme probe wg instrukcji. Dziwna sprawa z tym autem bo wszystko dzialalo. Kontrolki sa prad na rozrusznik dochodzi . To zabezpieczenie to cos na zasadzie wstrzasowego czujnika uderzeniowego? Pozdrawiam Norbert



#44 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 wrzesień 2018 - 19:42

Nie - to forma dokladanego zabezpieczenia przez właściciela auta i czasem ruch noga po dywaniku może doprowadzić do wyłączenia ukrytego zabezpieczenia , to tylko jedna z opcji usterki która mogła się wydarzyć

#45 Krzyspit

Krzyspit

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 177
  • Dołączył:  27 lis 2017
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,4 A
  • Imię:Krzysiek
  • Skąd::Włocławek
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 wrzesień 2018 - 21:02

Doktor wie co mówi, 😔

#46 Bezimienny Gość.dziubek_*

Bezimienny Gość.dziubek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 13 wrzesień 2018 - 06:15

Nie - to forma dokladanego zabezpieczenia przez właściciela auta i czasem ruch noga po dywaniku może doprowadzić do wyłączenia ukrytego zabezpieczenia , to tylko jedna z opcji usterki która mogła się wydarzyć

To jak to jedna z mozliwych usterek to co jeszcze moze byc i gdzie szukac ??? A co do opinii ze PT jest jak kobieta ,nie wiadomo czym cie zaskoczy, wolalbym aby sam PT zaskoczyl po przekreceniu kluczyka!!!



#47 Bezimienny Gość.dziubek_*

Bezimienny Gość.dziubek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 13 wrzesień 2018 - 17:49

To jak to jedna z mozliwych usterek to co jeszcze moze byc i gdzie szukac ??? A co do opinii ze PT jest jak kobieta ,nie wiadomo czym cie zaskoczy, wolalbym aby sam PT zaskoczyl po przekreceniu kluczyka!!!

Witam doktorze,sprawdzalem wg zalecen zabezpieczenie za skrzynka bezpiecznikow ale nic takiego tam nie ma. Co robic ??? Nie mam juz pomyslow gdzie szukac usterki. Czy jest mozliwosc kontaktu telefonicznego? Moj nr 535-936-509. Na dobra sprawe skonczyly mi sie pomysly. Diagnostyka komputerowa nic nie wykazala. 



#48 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 wrzesień 2018 - 18:54

Czym robiłeś diagnostykę ,miałes dostep do immo i sprawdzałeś w błędach 


Sprawdz bezpiecznik nr 13 pod maska 20 A i czy masz napięcie na gnieździe diagnostycznym na pinie 16 , podmień przekaznik pod maska Auto Shut Down Relay  z przekaźnikiem z sygnału dźwiękowego - wiecej można zrobić mając tylko auto na warsztacie . 



#49 Bezimienny Gość.dziubek_*

Bezimienny Gość.dziubek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 13 wrzesień 2018 - 19:03

Czym robiłeś diagnostykę ,miałes dostep do immo i sprawdzałeś w błędach 

Ogolnie to robi mi to kumpel wspolnie i w porozumieniu ze mna.Komputer ma jakis delphi czy cos takiego nie powiem dokladnie bo nie wiem. Immobilisera nie sprawdzal ale po podlaczeniu tego kompa nie pokazalo zadnym usterek bledow itd. Mowi ze podpiety do tego auta nie ma tak rozszezonego menu i nie jest w stanie sprawdzic.Ale czy immo by odcielo wszystko??? Z reguly to tnie zaplon , prawda?


Czym robiłeś diagnostykę ,miałes dostep do immo i sprawdzałeś w błędach 


Sprawdz bezpiecznik nr 13 pod maska 20 A i czy masz napięcie na gnieździe diagnostycznym na pinie 16 , podmień przekaznik pod maska Auto Shut Down Relay  z przekaźnikiem z sygnału dźwiękowego - wiecej można zrobić mając tylko auto na warsztacie . 

Tak zrobie . Po zasiegnieciu porady kilku osob kazdy kaze grzebac w bezpiecznikach. Byly sprawdzane 2 razy ,kurcze moze cos przeoczone . Juz sam nie wiem, jestem juz glupi od tego wszystkiego ale kazda podpowiedz niezwlocznie sprawdzam.



#50 Bezimienny Gość.dziubek_*

Bezimienny Gość.dziubek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 19 wrzesień 2018 - 18:36

Ogolnie to robi mi to kumpel wspolnie i w porozumieniu ze mna.Komputer ma jakis delphi czy cos takiego nie powiem dokladnie bo nie wiem. Immobilisera nie sprawdzal ale po podlaczeniu tego kompa nie pokazalo zadnym usterek bledow itd. Mowi ze podpiety do tego auta nie ma tak rozszezonego menu i nie jest w stanie sprawdzic.Ale czy immo by odcielo wszystko??? Z reguly to tnie zaplon , prawda?


Tak zrobie . Po zasiegnieciu porady kilku osob kazdy kaze grzebac w bezpiecznikach. Byly sprawdzane 2 razy ,kurcze moze cos przeoczone . Juz sam nie wiem, jestem juz glupi od tego wszystkiego ale kazda podpowiedz niezwlocznie sprawdzam.


Witam po dlugiej przerwie. Po dlugich i meczacych wypocinach nad moim pitkiem usterka usunieta . Po rozbebeszeniu wiazki znalezlismy uszkodzony przewod .Ale jak on sie uszkodzil tzn przerwal nie mamy zielonego pojecia. Z gory dziekuje za okazana pomoc i pozdrawiam.Norbert



#51 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 wrzesień 2018 - 18:49

przewody gniją wewnątrz i po wierzchu wyglądają ok - to norma w większości marek samochodowych , w PT na dodatek masz ukryte bezpieczniki wewnętrzu wiązek i tez potrafią nabroić .Ale ważne że uruchomiłeś auto .

 

Delphi nie sprawdzisz pt cruisera z lat 2000-05  , robi po łebku i tylko pierdoły , dopiero polifta po 2006 da sie diagnozować .


Użytkownik andreeas7 edytował ten post 19 wrzesień 2018 - 18:51






Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych