Skocz do zawartości


Uwaga!

Przed logowaniem zapoznaj się z tematem Pierwsze logowanie na forum


Zdjęcie

Problemz uruchomieniem silnika


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
94 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 504
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 29 listopad 2014 - 10:07

Wczoraj wszystko było okej a dziś rano nie mogę uruchomić silnika , rozrusznik kręci a pitek nie chce zaskoczyć , było tylko -5 , nie chciałem go długo mordować żeby mi bateria nie padła.
Proszę o poradę czy coś sam mogę sprawdzić. ;(

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 listopad 2014 - 11:37

Jaki rozmawialiśmy masz problem z świecami żarowymi kup BERU GN3

#3 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 504
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 29 listopad 2014 - 12:50

Bardzo dziękuję za szybką i fachową pomoc .
Sorry za takie pytanie ale szukałem i nie wiem dokładnie w którym miejscu wkręca się oczko do holowania.

#4 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 7943
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 listopad 2014 - 13:16

Mario, z lewaj str pod zderzakiem koło tablicy rejestracyjnej :piwo

#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 listopad 2014 - 13:36

Z prawej strony auta (po stronie pasażera) otwór tam gdzie jest kratka interculera (chłodnicy powietrza )

#6 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 504
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 29 listopad 2014 - 13:52

No znalazł się :dance dziękuję bardzo
czy o te świece chodzi ?
http://allegro.pl/sw... ... 00414.html

#7 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 listopad 2014 - 13:56

Tak o takie chodzi :piwo

#8 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 11803
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 listopad 2014 - 16:15

jak bedziesz montowac to zanim to zrobisz musisz odkrecic te co na glowicy, proponuje eczesniej dzien dobrze popryskac wd40 az jeziorko sie zrobi, dnia nastepnego powietrzem sprezonym usunac jeziorko, zapalic motor a jak sie zagrzeje dopiero odkrecac,... z duzym wyczuciem,... gdyby ci sie olowek ukrecil to bedzie wielki problem,... :miecio

#9 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 504
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 01 grudzień 2014 - 20:49

Wyjąłem baterie tylko nie rozumiem jaką rurkę wentylacyjną trzeba wyjąć nic nie widziałem tylko dwie klemy. Mam baterie żelową Mopar . Naładowałem prostowniczkiem z lidla ładował się ok . 5 godzin , potem lampka się zaświeciła w prostowniku że aku naładowany.
Wyszedłem i próbowałem odpalić ale niestety bez powodzenia. Z pomocą sąsiada potraktowałem pitka plakiem i odpalił.
Sprawdziliśmy żarówką czy do każdej świecy dochodzi prąd - jest okej , przedmuchałem powietrzem gniazda świec i dzięki Bogu wszystkie bez problemu się odkręciły.
Były NGK ale sprawdziliśmy je i wszystkie grzały , było widać jak robią się czerwone no ale trudno wymieniłem na nówki BERU NG3. No i dziś normalnie palił . Ale prawdziwa pierwsza próba będzie jutro rano czy zapali , no i nie wiadomo czy to była wina świec skoro stare były niby dobre. Jutro rano się okaże czy pitek mnie :cenzura czy będzie okej.
Proszę trzymajcie kciuki żeby rano odpalił

#10 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 grudzień 2014 - 20:56

Mario,
Ten akumulator ładuje się ok 16-18 godzin takim prostownikiem , jesli jest sprawny akumulator .Jesli auto odpaliło z plaka to problem jest po stronie zasilania w paliwo - regulator ciśnienia na szynie , lejący wtrysk lub pompa wysokiego nieszczelność .

#11 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 504
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 01 grudzień 2014 - 21:16

no to mnie pocieszyłeś ;( ;( ;(
No ale jak już raz zapali to potem nie ma problemu.

#12 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 grudzień 2014 - 21:24

Mario,
Darek spokojnie świece dobrze że zmieniłeś NGK nie pracuje dobrze sa szybkogrzejne a PT ma dogrzewanie i one się nie sprawdzają , nawet jak kontrolka na liczniku zgaśnie od świec to one cały czas pracują do czasu uzyskania stabilnej pracy silnika ok 5-10 minut i dopiero są odłączone przez komputer .

Jeśli jutro sytuacja się powtórzy podjedz na warsztat niech ci zrobią próbę przelewów wtryskiwaczy (to 20 minut roboty) jesli nic nie wyjdzie to komputer i sprawdzenie ciśnienia na szynie paliwa .

To tak po najniższej linii oporu przy minimalnych kosztach

#13 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 504
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 02 grudzień 2014 - 09:20

Dzięki za info , przynajmniej będę wiedział co powiedzieć żeby nie szukali dziury w moście. :szacun :szacun :szacun

[ Dodano: 2014-12-02, 09:20 ]
Niestety lipa , dziś rano nie zapalił.

#14 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 grudzień 2014 - 09:55

Mario,
Mario plak i odpalaj z plaka i pod warsztat - według mnie albo masz zacięty zawór albo drastycznie leje wtryskiwacz - w razie czego z wtryskiem pomogę aby było tanio i do jazdy .

#15 Syrenka105

Syrenka105

    Początkujący

  • Użytkownicy
  • Posty: 42
  • Dołączył:  03 sie 2010
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Rafał

Napisano 02 grudzień 2014 - 15:58

Mario,
Mario plak i odpalaj z plaka i pod warsztat - według mnie albo masz zacięty zawór albo drastycznie leje wtryskiwacz - w razie czego z wtryskiem pomogę aby było tanio i do jazdy .

Witam podepne się do tematu mój piti przebieg 193tys dizelek tez nie odpalil rano mimo nowego akumulatora i jak go uruchomilem przez prostownik to po rozgrzaniu pali dobrze świece nowe filtr tez może wtrysku leja dzwonilem do Poznańia do firmy co regenerują wtrysku i koszt 1 wtrysku z 12miesieczna gwarancja 80zl ale czy to zda egzamin.Do dam ze od maja strasznie dymu na czarno mimo naprawy egr.

#16 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 grudzień 2014 - 16:14

Syrenka105,
"12miesieczna gwarancja 80zl " przestań pisać bzdury ? - za następne takie wpisy wprowadzające w błąd innych użtkowników dostaniesz ostrzeżenie .

prosze się zapoznać , zadzwonić i zweryfikować swoje wiadomości dotyczące napraw i kosztów z tym związanych w dieslu :

http://www.wtryskiwa... ... -rail.html

#17 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 504
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 03 grudzień 2014 - 17:46

Wracając do mojego problemu , auto odebrałem od mechanika i :
sprawdzał na komputerze i nie pokazywało błędów , pytałem na jakim odparł że na CDS bo przez KT nie dało rady /z góry przepraszam bo mogłem nie tak napisać nazwę komputera /
Sprawdzał i sprawdzał i według niego wszystko jest okej ..... tylko wtryskiwacze bo wszystkie po równo mają 60 a norma to 70 / nie wiem o co chodzi z tym 60, 70 ale piszę jak mówił /i jakby sytuacja się powtórzyła to do regeneracji - koszt 1400 zł. - czy to dobra cena ?
Na dokładkę po wizycie u mechanika pojawił się błąd P 1652, nie wiem o co chodzi. hmm
Na razie odpala bo zrobiło się cieplej i jeździ normalnie.
Czy to że nie odpalał jak było zimno to może być właśnie wina wtryskiwaczy ?
Dodam że nie kopci , równo pracuję silnik.

#18 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 grudzień 2014 - 19:42

Darek błędów nie musi być , mechanik nie do końca się przyłożył :
- jakie było ciśnienie na szynie paliwa przy rozruchu
- jakie w czasie jazdy ? czy ciśnienie zadane pokrywało się z rzeczywistym
- wtryski sprawdzisz tylko w 100% po wyjęciu z silnika i na maszynie do diagnostyki wtrysków serwis bosch lub zakład specjalizujący w dieslu
- czy byłeś przy próbie przelewów ? , odczyt z menzurek czy coś tam sczytał z komputera ?

dawka powrotna ma normę 35 +/- 35 rzeczywista zazwyczaj jest ok 10-20 mm szściennych/H wiec jesli masz 60 to jest dużo i jest to koniec zakresu , wtryski zwłaszcza jak zimne mogą jeszcze bardziej lać .

#19 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 504
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 03 grudzień 2014 - 20:02

A ten błąd P 1652 ?
Mówiłem mechanikowi co ma posprawdzać to co pisałeś ale on : panie wiemy co mamy robić
Z racji tego że już mogę korzystać z działu technicznego , to prawdopodobnie znalazłem swojego pitka i problem wtrysków http://ptclub.pl/vie... ... sc&start=0
Kupiłem go od kolegi z forum , tylko nie mam teraz z nim kontaktu i nie wiem czy on coś robił w tym temacie , jeśli nie to regeneracja mnie czeka chyba .
No i sytuacja patowa nie wiem co mam robić
:sciana :sciana :sciana

#20 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 grudzień 2014 - 20:52

P1652 zwarcie magistrali bus do plusa - może utrudniać odpalenie auta i zakłucać komunikacje miedzy sterownikami , nie jest to łatwe do ustalenia gdzie masz zwarcie na jednym fioletowo/zółtym kabelku komunikują się wszystkie sterowniki :
-ABS
-AirBag
-sterownik silnika
-centralny zamek
-kompas
-radio
-immobilaizer
-licznik
-alternator





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych