Skocz do zawartości


Uwaga!

Przed logowaniem zapoznaj się z tematem Pierwsze logowanie na forum


Zdjęcie

Problemz uruchomieniem silnika


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
94 odpowiedzi w tym temacie

#81 Tofik

Tofik

    Przedszkolak

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 146
  • Dołączył:  31 gru 2014
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0 M G
  • Imię:Tofik
  • Skąd::Grójec
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 06 styczeń 2015 - 11:05

Pewnie masz racje :maro20

#82 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 styczeń 2015 - 11:52

Pewnie masz racje :maro20


Podstawa utrzymania warsztatu są diesle i jest to 75% wszystkich naprawianych aut (nie dotyczy PT Cruisera) , od małych osobowych po ciężarowe scanie i dafy bo takie też robię na warsztacie .

#83 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 504
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 07 styczeń 2015 - 13:07

- 8 i dzisiaj o dziwo zapalił :dance , nie wiem czy to przeczyszczenie końcówki regulatora coś dało czy jak. Ale swoją drogą długo chechłałem. Jedna jaskółka wiosny nie czyni więc zobaczymy co będzie dalej.
Przedtem nie było mowy żeby zapalił już , jak było mniej na minusie.

#84 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 7943
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 styczeń 2015 - 13:29

Mario, może i czyszczenie coś dało hmm
Andrzej czy w CRD przy mrozie spada ciśnienie na szynie hmm nat. aku. wiele robi :kawka

#85 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 styczeń 2015 - 14:54

Mario, może i czyszczenie coś dało hmm
Andrzej czy w CRD przy mrozie spada ciśnienie na szynie hmm nat. aku. wiele robi :kawka


Nie - nie spada ciśnienie jest takie samo jak na ciepłym silniku min.300 bar jałowe i do 1600 bar max obciążenie

#86 Marek Król

Marek Król

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 194
  • Dołączył:  11 mar 2013
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,2M
  • Imię:Marek

Napisano 07 styczeń 2015 - 21:04

Witam wszystkich w tym nowym 2015r
Chciałbym nawiązać do pytania kolegi Mario z 30 12 2014r odnośnie środków do czyszczenia wtryskiwaczy(i całego układu). Stosować czy nie stosować. Jeżeli tak to jaki?(może konkretna nazwa). W jakim okresie przebiegu, mój ma 164000km. Profilaktycznie,czy dopiero w momencie niedomagania? Jeżeli stosować to który, ten do zbiornika paliwa, czy ten do filtra(o takich czytałem).Zdaje sobie sprawę, że jest to półśrodek, ale może warto. Proszę o uwagi naszych doktorów, a może inni mają w tej sprawie jakieś doświadczenie.
Za zainteresowanie i być może rzeczową dyskusję z góry dziękuję

#87 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 styczeń 2015 - 21:07

Każde zastosowsnie kończy sie remontem generalnym przetartych wtrysków :cwaniak

#88 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 504
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 08 styczeń 2015 - 08:11

andreeas7, to można zastosować czy kategorycznie nie , bo znalazłem taki twój post :
Sly,
Ciężko na odległość diagnozować ale objawy wskazują na uszkodzony wtrysk lub za niskie ciśnienie na szynie paliwa (uszkodzony zawór przelewowy).Wszytko jednak do sprawdzenia manualnie , podjedz do warsztatu zajmującego się dieslami i ci sprawdza wtryski - a doraznie podjechac do CPN lub hurtowni moto i kupić srodek do czyszczenia wtrysków , polecam PROTEC ale na próbę możesz i STP dolac do paliwa i pojeżdzić .

#89 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 styczeń 2015 - 08:17

Można i jest to pierwsza deska ratunku na uszkodzony wtrysk (przytarty lub zapchany) ........ ale po każdej ingerencji takich środków żrących stan wtrysku poprawia się tylko na chwilę i póżniej w czasie regeneracji wtryskiwaczy są diagnozowane duże ślady zużycia .

#90 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 504
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 09 styczeń 2015 - 17:33

Tak przy okazji to dlaczego ten regulator był inny od mojego i nie pasował ? czy to może był od polifta ?
czy montowane bywały różne ? / foto powyżej /. W ogłoszeniu było że PT CRUISER 2,2 CRD.

#91 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 styczeń 2015 - 17:44

Mario,
regulator jest jeden typ - sprzedawcy piszą że pasuje do 2,2 crd PT cruiser - tym czasem regulator jest od Vito niby z tym samym silnikiem ale są róznice w osprzęcie

#92 nowka33

nowka33

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 2
  • Dołączył:  14 sty 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0A
  • Imię:Karolina

Napisano 14 styczeń 2015 - 17:31

Proszę o pomoc moj pitek padł sprwdzone zostało chyba wszystko i brak jest zasilania napięcia do cewek i wtrysków. ze sterownika do cewek również nie wychodzi napięcie

#93 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 styczeń 2015 - 19:18

nowka33,
Bezpiecznik nr 13 i przekaznik ASD w skrzynce koło kielicha to podstawa , jesli tu jest ok i gasnie kontrolka immo na liczniku - to do sprawdzenia kostki pod akumulatorem przy podłużnicy (gniją)

#94 nowka33

nowka33

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 2
  • Dołączył:  14 sty 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0A
  • Imię:Karolina

Napisano 15 styczeń 2015 - 16:42

Faktycznie sa tam kostki ale Sie jeszcze do nich nie dokopalismy sprawdze jak najszybciej

#95 Rybciorak

Rybciorak

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 6
  • Dołączył:  08 sie 2010
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:M - 2.2 CRD
  • Imię:Mariusz
  • Skąd::Poznań
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 marzec 2018 - 16:00

Witajcie.

PT wrócił z długiego pobytu w warsztacie, gdzie majstry walczyły z wymianą alternatora. To się udało,  :dance  Miało się też podciągnąć lub nie przewód paliwowy między pompą a listwą, paliwo kapało tylko na zimnym silniku, to chyba też się udało. Chyba, ponieważ wczoraj odebrałem rozgrzany samochód a dzisiaj... Dzisiaj nie zdołałem sprawdzić czy wyciek jest czy nie, dzisiaj PiTi nie odpalił. Prąd na świece jest, grzałem wiele minut i powtarzałem i znowu i wciąż ale bez rezultatu. Plak ani gazowy starter też (o dziwo) bez reakcji. Zakładam dobite świece żarowe, ale żeby na plak nie ruszył to mnie zaskoczyło. Nigdy nie musiałem w nim tego robić. Przeczytałem temat od góry do dołu, sprawdzę jeszcze metodę "obstukania listwy" Czy może jeszcze jakieś pomysły ktoś ma?  

Reasumując. 

Temperatura -8, tak jak wczoraj. 

Wczoraj przyprowadzony od mechanika po wymianie alternatora 

Nie odpala nawet na plak. 

 

Dzięki 

Mariusz







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych