Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

metoda kluczykowa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#41 Bezimienny Gość.chmiel62_*

Bezimienny Gość.chmiel62_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 18 wrzesień 2016 - 16:04

a u mnie na dzińdoberek (pierwszy raz metoda kluczyka) wyświetla mi się #302 (nie problem) ale później pojawia się #700 coś ze skrzynią ale jeszcze nie doczytałem co i jak więc proszę o pomoc i sugestie oraz #1603 którego nie potrafię "rozkminić" znaczy jest grożny w opisie ale jak groźny to może Wy macie jakieś doświadczenie i pomożecie :)

Taki opis znalazłem i nic nie zrozumiałem :

P1603: PCM Internal Dual-Port Communication Failure. 

Possible Causes Setting Condition:
Fused ignition switch output is missing (off-start-run circuit)
PCM has an internal failure


Użytkownik chmiel62 edytował ten post 18 wrzesień 2016 - 16:05


#42 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 wrzesień 2016 - 16:40

Dla p1603 dwie możliwości - nie masz załączanych przez stacyjkę wszystkich napięc do zasilania sterownika (przewody ,złącza , bezpieczniki do sprawdzenia) i druga opcja - uszkodzony sterownik .P0700 to tylko informacja o problemie - dokładne sprawdzenie tylko pod komputerem skrzyni biegów .

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 18 wrzesień 2016 - 16:41


#43 Bezimienny Gość.chmiel62_*

Bezimienny Gość.chmiel62_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 18 wrzesień 2016 - 18:03

Dla p1603 dwie możliwości - nie masz załączanych przez stacyjkę wszystkich napięc do zasilania sterownika (przewody ,złącza , bezpieczniki do sprawdzenia) i druga opcja - uszkodzony sterownik .P0700 to tylko informacja o problemie - dokładne sprawdzenie tylko pod komputerem skrzyni biegów .

czy jest dostępny jakiś program typu VIDA, VAG który wgrywam na kompa po tym podłączenie na smyczy do OBDII i czytam - czy tylko pozostaje dostępny serwis. Nie chodzi mi o programowanie ale o "głębsze" odczytanie niż tylko kluczykiem


Użytkownik chmiel62 edytował ten post 18 wrzesień 2016 - 18:04


#44 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 wrzesień 2016 - 18:15

Nie ma nic tak łatwo to chrysler - trzeba płacić za dobry tester lub interfejs aby poprawnie sprawdzić

#45 Bezimienny Gość.danielloPT_*

Bezimienny Gość.danielloPT_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 16 czerwiec 2018 - 13:26

Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z błędem P 1697. Już dwa razy resetowałem przez odłączenie akumulatora, ale dalej powraca. Jaka może być przyczyna tego błędu. Pozdrawiam



#46 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 czerwiec 2018 - 15:27

sterownik silnika kaput lub wiązka do sterownika silnika - w tym aucie błędy usuwa się komputerem , akumulator nie do końca czyści pamięć ?



#47 Bezimienny Gość.danielloPT_*

Bezimienny Gość.danielloPT_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 17 czerwiec 2018 - 21:39

Dziękuje za zainteresowanie moim problemem. 

Opisze co zauważyłem ...

Gdy pojawi się kontrolka błędu na zegarach i po odczytaniu błędów metodą kluczykową są errory  P 1684 oraz P 1697.

Po odłączeniu klemy z akumulatora na kilka sekund i po odpaleniu silnika kontrolka sobie gaśnie. Wtedy po odczytaniu błędów metodą kluczykową jest tylko błąd 1684 czyli błąd z odłączeniem akumulatora...SPOKO. 

Nie rozumiem jednego podłączyłem się OBD przez PCMSCAM i tam tego błędu P 1684 niema i po skasowaniu wszystkich błędów ten błąd P 1684 dalej jest....Co jest grane....

 

Ale ok po krótkiej jeździe tak ok 20km błąd P 1697 powraca i jest lipa bo świeci się kontrolka błędu na zegarach. Po skasowaniu przez odłączenie akumulatora ruszałem już całą wiązką przy odpalonym silniku gdyby miało coś nie łączyć, ale bez efektów kontrolka błędu się nie pali dopiero po przejechaniu z 20km zapali się i amen. 



#48 Reddwarf

Reddwarf

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 115
  • Dołączył:  24 lut 2018
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 czerwiec 2018 - 22:02

Czy dobrze rozumiem, że tą metodą można odczytać tylko to samo co skanerem za 19zł, a błędy np poduszek będa poza zasięgiem nadal?



#49 Bezimienny Gość.danielloPT_*

Bezimienny Gość.danielloPT_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 17 czerwiec 2018 - 22:41

Czy dobrze rozumiem, że tą metodą można odczytać tylko to samo co skanerem za 19zł, a błędy np poduszek będa poza zasięgiem nadal?

Czy błędów poduszek to nie wiem, ale prostego błędu P 1684 nie mogłem skasować i tyle...



#50 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 czerwiec 2018 - 05:38

Pcmscan to zabawka a nie oprogramowanie do chryslera aby cokolwiek zrobić przy tym aucie potrzeba tester DRB3 lub witech

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 18 czerwiec 2018 - 05:44


#51 Bezimienny Gość.danielloPT_*

Bezimienny Gość.danielloPT_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 18 czerwiec 2018 - 07:48

Dziękuje za zainteresowanie moim problemem. 

Opisze co zauważyłem ...

Gdy pojawi się kontrolka błędu na zegarach i po odczytaniu błędów metodą kluczykową są errory  P 1684 oraz P 1697.

Po odłączeniu klemy z akumulatora na kilka sekund i po odpaleniu silnika kontrolka sobie gaśnie. Wtedy po odczytaniu błędów metodą kluczykową jest tylko błąd 1684 czyli błąd z odłączeniem akumulatora...SPOKO. 

Nie rozumiem jednego podłączyłem się OBD przez PCMSCAM i tam tego błędu P 1684 niema i po skasowaniu wszystkich błędów ten błąd P 1684 dalej jest....Co jest grane....

 

Ale ok po krótkiej jeździe tak ok 20km błąd P 1697 powraca i jest lipa bo świeci się kontrolka błędu na zegarach. Po skasowaniu przez odłączenie akumulatora ruszałem już całą wiązką przy odpalonym silniku gdyby miało coś nie łączyć, ale bez efektów kontrolka błędu się nie pali dopiero po przejechaniu z 20km zapali się i amen. 


A czy przy takich objawach dalej wina leży w komputerze?



#52 bigmeen

bigmeen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1988
  • Dołączył:  05 mar 2014
  • Rok Produkcji:X
  • Silnik:X
  • Imię:X
  • Skąd::X
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 18 czerwiec 2018 - 07:57

Czy błędów poduszek to nie wiem, ale prostego błędu P 1684 nie mogłem skasować i tyle...

Witam
Błąd P1684 sam zniknie po 50 odpaleniach Pt.

:bigmeen

#53 Bezimienny Gość.danielloPT_*

Bezimienny Gość.danielloPT_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 18 czerwiec 2018 - 08:01

Witam
Błąd P1684 sam zniknie po 50 odpaleniach Pt.

:bigmeen


Tak już wiem, że ten błąd P 1684 sam zniknie. Mi chodzi  o ten błąd  P 1697, który pojawia mi się po przejechaniu ok 20km. Słyszałem gdzieś, że ten błąd może być spowodowany źle dobranymi kapciami. Ja teraz mam 195 / 55 / R16



#54 bigmeen

bigmeen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1988
  • Dołączył:  05 mar 2014
  • Rok Produkcji:X
  • Silnik:X
  • Imię:X
  • Skąd::X
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 18 czerwiec 2018 - 09:30

Witam
P1697
Możliwe przyczyny Wadliwy moduł sterowania zespołem napędowym (PCM) Zespół wiązki układu sterowania zespołem napędowym (PCM) jest otwarty lub zwarty Zespół obwodu sterowania układem przeniesienia napędu (PCM) ma słabe połączenie elektryczne

:bigmeen
To z kołami to jakaś bzdura. Ten rozmiar kół to standardowy na zimę.

:bigmeen

#55 Reddwarf

Reddwarf

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 115
  • Dołączył:  24 lut 2018
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 czerwiec 2018 - 10:19

Czy błędów poduszek to nie wiem, ale prostego błędu P 1684 nie mogłem skasować i tyle...

 

Niejasno napisałem. Nie chodzi mi nawet o kasowanie ale zwykłe odczytanie. Kluczykowanie airbagu nie obejmuje jeśli dobrze widzę spis numerów błędów?







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych