Jeżeli chcesz cały wyjąć /chociaż nie wiem po co bo tam niewiele zobaczysz, tylko płytki drukowane i elementy elektroniki, chociaż może warto bo może coś wypalone/ to po kolei:
Odłącz klemę z akumulatora. Na f. 719AK -widać zacisk są chyba trzy, które trzeba odgiąć na zewnątrz podciągając całe ustrojstwo do góry. Na f. DSCN 0556-od dołu widać przewody, są tam trzy wtyczki duże i siedem mniejszych, które trzeba wypiąć i jeszcze odkręcić nakrętkę kluczem 13 jest tam przewód + 12V z aku, i wyjmujesz sterownik. Później musisz wyjąć wszystkie bezpieczniki, wkręcasz śruby i wyciągasz elektronikę.
Wtyczki z przewodami od dołu są kolorowe, więc łatwo poskładasz, a rozmieszczenie bezpieczników masz na swojej fotce.
Tylko nie miej pretensji, że ja kazałem Ci to robić, ja daję wskazówki bo to przerabiałem.
Komuś bym się nie podjął ale jak moje to mi wolno, a co mi tam, nauka przecież kosztuje.
Te fotki są dwóch różnych sterowników więc niech Cię to nie zmyli, dlatego różne oznaczenia
" Czy nie umiejętne posługiwanie się sprzętem może doprowadzić do uszkodzenia tego sterownika ?"
Myśle, że nie bo jeżeli to robił DS-904 a taki mam i możliwości znam to nie mógł.
"Czy przy czerwonych strzałkach są jakieś zatrzaski trzymające płytę z bezpiecznikami ?"
Tak są ale jak będziesz go miał na wierzchu to łatwo puszczą, sam zobaczysz. Ale to na samym końcu po wyjęciu bezpieczników.
Jeżeli się już zdecydujesz to Powodzenia
Jesze jedno - wyjmij filtr powietrza razem z obudową bo przeszkadza