Hej, jako że nie posiadam jeszcze swojego PT rozpoczynam karierę na forum od pytania dotyczącego zakupu. Otóż w jednym z komisów znalazłem Cruisera - rocznik 2002, silnik 1,6. ;-) Pomacałem, posiedziałem i wykonałem test kluczykowy. I jak podałem w temacie, pojawiły się dwa błędy: 1653 oraz 1687.
Z tego, co znalazłem w internecie pierwszy dotyczy przewodu lampki kontrolnej poziomu oleju (oil level lamp control circuit). Co może oznaczać ten błąd? Niesprawny przewód? Źle podłączony?
Jeśli chodzi o drugi błąd (1687) to nie za bardzo wiem, w którym kościele dzwonią. Według anglojęzycznej dokumentacji to "no cluster bus message", a według innej "no messages received from the Mechanical Instrument Cluster module". Jak mniemam chodzi o to samo. Ale o co? Czy o jakiś brak połączenia z magistralą danych/szyną danych? W jakim sensie?
Użyłem wyszukiwarki forum w poszukiwaniu podobnego zagadnienia. Było jedno dotyczący drugiego błędu, ale bez rozwiązania.
I pytanie najważniejsze - czy oba te błędy (szczególnie ten drugi) dyskwalifikują auto?
Z góry dziękuję za pochylenie się nad moim przypadkiem. ;-)