Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Przed zakupem - błędy 1653 i 1687


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Wożonko_*

Bezimienny Gość.Wożonko_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 29 marzec 2016 - 19:08

Hej, jako że nie posiadam jeszcze swojego PT rozpoczynam karierę na forum od pytania dotyczącego zakupu. Otóż w jednym z komisów znalazłem Cruisera - rocznik 2002, silnik 1,6. ;-) Pomacałem, posiedziałem i wykonałem test kluczykowy. I jak podałem w temacie, pojawiły się dwa błędy: 1653 oraz 1687.

 

Z tego, co znalazłem w internecie pierwszy dotyczy przewodu lampki kontrolnej poziomu oleju (oil level lamp control circuit). Co może oznaczać ten błąd? Niesprawny przewód? Źle podłączony?

 

Jeśli chodzi o drugi błąd (1687) to nie za bardzo wiem, w którym kościele dzwonią. Według anglojęzycznej dokumentacji to "no cluster bus message", a według innej "no messages received from the Mechanical Instrument Cluster module". Jak mniemam chodzi o to samo. Ale o co? Czy o jakiś brak połączenia z magistralą danych/szyną danych? W jakim sensie? :)

 

Użyłem wyszukiwarki forum w poszukiwaniu podobnego zagadnienia. Było jedno dotyczący drugiego błędu, ale bez rozwiązania.

 

I pytanie najważniejsze - czy oba te błędy (szczególnie ten drugi) dyskwalifikują auto?

 

Z góry dziękuję za pochylenie się nad moim przypadkiem. ;-)

 



#2 petrus

petrus

    Zbanowany

  • Zbanowany
  • Posty: 982
  • Dołączył:  28 lut 2016
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 29 marzec 2016 - 19:34

Hej, jako że nie posiadam jeszcze swojego PT rozpoczynam karierę na forum od pytania dotyczącego zakupu. Otóż w jednym z komisów znalazłem Cruisera - rocznik 2002, silnik 1,6. ;-) Pomacałem, posiedziałem i wykonałem test kluczykowy. I jak podałem w temacie, pojawiły się dwa błędy: 1653 oraz 1687.

 

Z tego, co znalazłem w internecie pierwszy dotyczy przewodu lampki kontrolnej poziomu oleju (oil level lamp control circuit). Co może oznaczać ten błąd? Niesprawny przewód? Źle podłączony?

 

Jeśli chodzi o drugi błąd (1687) to nie za bardzo wiem, w którym kościele dzwonią. Według anglojęzycznej dokumentacji to "no cluster bus message", a według innej "no messages received from the Mechanical Instrument Cluster module". Jak mniemam chodzi o to samo. Ale o co? Czy o jakiś brak połączenia z magistralą danych/szyną danych? W jakim sensie? :)

 

Brak komunikacji z danym module/sterownikiem.

Zdaje się ze coś uwalone. Sterownik główny lub modułu lub połączenie pomiędzy.



#3 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16920
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 marzec 2016 - 21:57

Pierwszy blad dotyczy zwarcia do masy magistrali systemowej auta PCI komputer wykrył rezystancje poniżej 100om , drugi blad dotyczy informacji ze sterownik zapisał brak komunikacji przez ponad 20 s z modułem licznika co i dlaczego wystąpiły to tylko gdybanie trzeba sprawdzać odłączając moduły od magistrali PCI

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 29 marzec 2016 - 21:58


#4 Bezimienny Gość.Wożonko_*

Bezimienny Gość.Wożonko_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 29 marzec 2016 - 22:10

Dzięki za odpowiedzi.

Czy jeśli żadnemu specowi nie uda się dojść przyczyn tych błędów i ich usunięcie, to wielką głupotą będzie zakup takiego auta?



#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16920
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 marzec 2016 - 22:22

Nie to proste błędy do ustalenia tylko wymagają auta pod komputerem





Podobne tematy Zwiń

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych