Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zakup Pitka w wersji GT


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Sylwio_*

Bezimienny Gość.Sylwio_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 06 kwiecień 2016 - 18:51

Witam szanownych Forumowiczów.

Od kilku miesięcy chodzi mi po głowie myśl zakupu Pitka - w ogłoszeniach znalazłem bardzo ładnie prezentujący się model w wersji 2.4 GT i powoli myśl przybiera postać konkretnych zamiarów.

Ponieważ byłby to mój pierwszy PT chciałbym Was zapytać o to, na co szczególnie należy zwrócić uwagę przy kupnie tej właśnie wersji. Jakie doświadczenia mają użytkownicy modelu GT?

Po rozmowie z właścicielką egzemplarza z linku poniżej mam dosyć pozytywne odczucia.

A może ktoś już sprawdzał ten samochód i ma zupełnie odmienne informacje?

 

http://otomoto.pl/of...html#63c7f267ab

 

Będę wdzięczny za każdą poważną informację i radę.
 

 

pozdrawiam

Sylwio



#2 kuba_p

kuba_p

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 3309
  • Dołączył:  26 maj 2015
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Sławek
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 kwiecień 2016 - 20:10

Coś mi się wydaje że autko od 12 miesięcy nie może się sprzedać.
Widziałem to ogłoszenie jak szukałem swojego i utknął mi w pamięci jego fragment o drobnych szkołach parkingowych.

Absolutnie nie odradzam, tylko piszę swoje spostrzeżenia.

#3 JeePiter

JeePiter

    VIP

  • Grafik PTClub
  •   
  • Posty: 2409
  • Dołączył:  24 maj 2014
  • Rok Produkcji:2012
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Skąd chcę
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 kwiecień 2016 - 20:31

Sylwek, wrażenia z jazdy - bezcenne, ale gdy coś pieprznie...to dopiero zaczyna się jazda z GT :) 



#4 wnusiooooo

wnusiooooo

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 154
  • Dołączył:  01 paź 2015
  • Rok Produkcji:2008
  • Silnik:2.4T A LPG
  • Imię:Michał
  • Skąd::Sulejów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 kwiecień 2016 - 23:20

Dokładnie. Jeśli chodzi o części do GT, to trzeba nieźle poszukać żeby znaleźć. 



#5 bartek_sz3

bartek_sz3

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5813
  • Dołączył:  25 lip 2011
  • Rok Produkcji:2001i 2013
  • Silnik:2.0M. 3.6vvt
  • Imię:Bartek i Monika
  • Skąd::TarnowoPodgórne
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 kwiecień 2016 - 06:19

Ale fakt faktem GT ma petarde niezla muszę przyznać. Ostatnio miałem okazję takim jechać.

#6 petrus

petrus

    Zbanowany

  • Zbanowany
  • Posty: 982
  • Dołączył:  28 lut 2016
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 07 kwiecień 2016 - 06:45

Jak na GT, cena atrakcyjna. Sam miałem taki kopić ale nie wyszło.

Jedz oglądaj, jeśli ok to bierz.



#7 JeePiter

JeePiter

    VIP

  • Grafik PTClub
  •   
  • Posty: 2409
  • Dołączył:  24 maj 2014
  • Rok Produkcji:2012
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Skąd chcę
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 kwiecień 2016 - 07:03

Ale fakt faktem GT ma petarde niezla

co prowda, to prowda  



#8 dominic

dominic

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2693
  • Dołączył:  23 paź 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2M
  • Imię:Dominik
  • Skąd::B
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 kwiecień 2016 - 10:33

nie powiem, zazdraszczam GTowcom :)


Użytkownik dominic edytował ten post 07 kwiecień 2016 - 11:16


#9 bagro

bagro

    PT MC

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 921
  • Dołączył:  04 kwi 2012
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2,4 GT - M
  • Imię:Romek
  • Skąd::SBL
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 07 kwiecień 2016 - 10:42

No cóż, ja kupowałem oczami i sentymentem.

Nie wiedziałem co to GT, nie wiedziałem o forum.

Na model z innym silnikiem bym nie zamienił.

To nie jest samochód na dojazdy do pracy chyba że ktoś wybacza mu paliwożerność.

Na dalsze trasy o dobrych nawierzchniach jak najbardziej.



#10 dominic

dominic

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2693
  • Dołączył:  23 paź 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2M
  • Imię:Dominik
  • Skąd::B
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 kwiecień 2016 - 11:17

No cóż, ja kupowałem oczami i sentymentem. Nie wiedziałem co to GT, nie wiedziałem o forum.
to tak jak

chyba że ktoś wybacza mu paliwożerność.
to tak ja :haha

#11 Bezimienny Gość.Sylwio_*

Bezimienny Gość.Sylwio_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 07 kwiecień 2016 - 16:11

Hej,

Dziękuję serdecznie za przesłane do tej pory opinie.

Chciałbym nieco bardziej "pociągnąć" uwagę PiTera - w sensie co może pieprznąć:) - czyli co ma istotny wpływ w tym modelu na sam samochód (brak zamienników, problem z naprawą) lub na duże koszty neutralizacji problemu.

Zwracam się tutaj szczególnie do byłych i obecnych użytkowników GT.

Czy możecie w kilku punktach podać krytyczne dla GT uszkodzenia z własnego doświadczenia, np.

1. Turbosprężarka - regeneracja ....PLN, nowa ....PLN, wytrzymuje przeciętnie ........ km.

2. Sprzęgło - wymiana kompletu .....PLN, wytrzymuje przeciętnie....km

3. Zawieszenie,elektronika, itp

To są tylko przykładowe punkty - jakie są krytyczne bolączki GT?

Chodzi mi o to by w miarę świadomie podjąć decyzję - niewątpliwa przyjemność z jazdy GT vs potencjalne problemy i koszty.

Takie informacje mogą być bezcenne również i dla innych potencjalnych nabywców..... 



#12 JeePiter

JeePiter

    VIP

  • Grafik PTClub
  •   
  • Posty: 2409
  • Dołączył:  24 maj 2014
  • Rok Produkcji:2012
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Skąd chcę
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 kwiecień 2016 - 16:45

Sylwek, na rynku wtórym niemal wcale nie ma części do GT. 

Z własnego doświadczenia - sprawdź pompę wspomagania, szczelność zbiorniczka, bo gdy cieknie, to serwis i pompa za 1900, bo naprawa zbiorniczka graniczy z cudem.

Nie wiem, jak w europejczykach, ale wersja amerykańska ma 4 chłodnice, i z tego, co mówił mi Andreeas, to mam się modlić, by mi któraś nie walnęła...

Spalanie- ja mam w gazie i łyka ok.12-13 l/100 przy spokojnej jeździe. Gdy go dobrze depnę, by przegonić konie, to nawet nie próbuję sprawdzać spalania :)

Cóż, posiadanie GT może wycisnąć kilka łez, ale jak depniesz mu w pedał gazu, to GT szybciutko te łzy wysuszy i stworzy uśmiech od ucha do ucha ;)



#13 bagro

bagro

    PT MC

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 921
  • Dołączył:  04 kwi 2012
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2,4 GT - M
  • Imię:Romek
  • Skąd::SBL
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 09 kwiecień 2016 - 08:47

Turbina jest wpięta w układ chłodzenia więc jest dodatkowo zabezpieczona przed przegrzaniem. Wysokiej klasy olej również powinien utrzymywać ją w dużej sprawności przez lata. Jest jeszcze czynnik ludzki.

Zawieszenie to jak wszędzie. Jakie drogi, jakie pokonywanie nierówności czyli albo masz auto swoje albo służbowe.

Elektroniki nie ma skomplikowanej bo przedstawiony egzemplarz to przedlift.

Chłodnice mam dwie w manualu.

Jedna do zasysanego powietrza jak w innych doładowanych silnikach.

Druga w układzie chłodzenia silnika posiada w dolnej wannie radiator przez który przepływa płyn układu wspomagania. Taki wymiennik ciepła, zimą na plus a latem bez znaczenia bo hydraulice ciepło nie szkodzi tylko flejtuchy z brudnymi łapami.



#14 wnusiooooo

wnusiooooo

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 154
  • Dołączył:  01 paź 2015
  • Rok Produkcji:2008
  • Silnik:2.4T A LPG
  • Imię:Michał
  • Skąd::Sulejów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 kwiecień 2016 - 12:14

Sylwek, na rynku wtórym niemal wcale nie ma części do GT. 

Z własnego doświadczenia - sprawdź pompę wspomagania, szczelność zbiorniczka, bo gdy cieknie, to serwis i pompa za 1900, bo naprawa zbiorniczka graniczy z cudem.

Nie wiem, jak w europejczykach, ale wersja amerykańska ma 4 chłodnice, i z tego, co mówił mi Andreeas, to mam się modlić, by mi któraś nie walnęła...

Spalanie- ja mam w gazie i łyka ok.12-13 l/100 przy spokojnej jeździe. Gdy go dobrze depnę, by przegonić konie, to nawet nie próbuję sprawdzać spalania :)

Cóż, posiadanie GT może wycisnąć kilka łez, ale jak depniesz mu w pedał gazu, to GT szybciutko te łzy wysuszy i stworzy uśmiech od ucha do ucha ;)

 

OJ ZGODZĘ SIĘ GRANICZY! Ja Sobie  cudem po miesiącach znalazłem w USA używany zbiorniczek. To był cud. 



#15 arko1

arko1

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 85
  • Dołączył:  08 maj 2014
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 A
  • Imię:Artur

Napisano 12 kwiecień 2016 - 06:11

Jak na GT, cena atrakcyjna. Sam miałem taki kopić ale nie wyszło.
Jedz oglądaj, jeśli ok to bierz.


Hejka,
Ja oglądałem go w zeszłym roku na prośbę jednego z forumowiczów. Auto spoko, wizualnie nie jest igła ale tez to używany samochód. Wrażenia z jazdy były ok, prosto jedzie prosto hamuje, co do przyspieszenia to nie mam porównania bo jeździłem 2,4 w automacie. Być może kluczem jest wizyta w serwisie - organoleptycznie nie było się do czego przyczepić, wszystko jak w opisie.

#16 Bezimienny Gość.PTkropka_*

Bezimienny Gość.PTkropka_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 12 kwiecień 2016 - 23:58

Ja tego Pitka sprawdzałam w warsztacie i niestety na zakup się nie zdecydowałam. Autko nie było po wypadku, ale tych "parkingówek" to kilka zaliczył z tego co pamiętam to tylko maska i dach nie widziały lakiernika i szpachli na pozostałych elementach grubość lakieru od 300-1000 mikrom.

Dodatkowo dość długa lista rzeczy do zrobienia. Jak jesteś zainteresowany to mogę podesłać.

 

A swoją drogą to trochę mnie zmartwiliście tymi częściami, a raczej ich niedostępnością :(



#17 Bezimienny Gość.Sylwio_*

Bezimienny Gość.Sylwio_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 14 kwiecień 2016 - 14:52

Witam,

Jestem właśnie po oględzinach i jeździe testowej.

Pierwsze wrażenie - samochód nie powala na kolana i po jeździe próbnej również wrażenie to nie uległo zmianie.

Uszkodzenia parkingowe hmm.... sporo tego, tak jak pisze PTkropka w zasadzie cały tył (łącznie z drzwiami) był lakierowany (to tak z pobieżnych oględzin).

Łączenia podwozia z karoserią zaczynają już korodować, z lewej strony dużo szpachli i farby i raczej zaraz wyjdzie rdza.

Jedyną pozytywną rzeczą to wrażenia z przyśpieszania - rzeczywiście uśmiech na twarzy, jednak w czasie jazdy lekko ściąga w prawo i stuka na nierównościach. Na dzień doby do wymiany tarcze, klocki, opony, weryfikacja zawieszenia.....sporo tego... do tego dziwna nieco historia serwisowa - w 2009 ostatni ślad po VINie - auto miało 109000 przebiegu - teraz ma 125000... oczywiście możliwe, ale....dziwne odrobinę.

Generalnie - jestem na nie i raczej nie będę już szukał GT.

W sobotę będę oglądał 2.2CRD z 2004 roku...bo Pitek w dalszym ciągu chodzi mi po głowie:)

Serdecznie dziękuję wszystkim za wpisy - pewnie innym zainteresowanym GT też się przydadzą.

Pozdrawiam:)



#18 bratex

bratex

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 818
  • Dołączył:  15 sty 2016
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD Limited
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Warszawa / Elbląg
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 kwiecień 2016 - 17:21

Sylwio a ten?

http://olx.pl/oferta...D5-IDf3NLF.html


Wygląda dobrze na zdjęciach

#19 MANDEY

MANDEY

    PT PRO

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 735
  • Dołączył:  13 sty 2013
  • Rok Produkcji:2006 Route 66
  • Silnik:2,2crd M
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Zielona Góra
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 kwiecień 2016 - 20:54

Cena pitka plus cło, przy pojemności powyżej 2 litrów nie jest małe. 



#20 olaf folaron

olaf folaron

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 690
  • Dołączył:  13 lis 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 turbo
  • Imię:Olaf
  • Skąd::Częstochowa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 kwiecień 2016 - 21:14

A co wy chcecie za 12000zl perfekcyjnego Pt i jeszcze Gt ?
Ja bym cenę trochę ztargowal i go łyknął
Jeżeli Pt w benzynie to tylko Gt
W manualu są 3 chłodnice
Sprzęgło i dwumasa z robota około 4000zl
Turbo zależy komplet czy bebechy tylko od 1500zl
Spalanie średnie 13
Autostrada tempomat 120km/h 10l
Zbiorniczek 1900zl
Zawieszenie jak w każdym w Gt inne i hamulce tez


A co wy chcecie za 12000zl perfekcyjnego Pt i jeszcze Gt ?
Ja bym cenę trochę ztargowal i go łyknął
Jeżeli Pt w benzynie to tylko Gt
W manualu są 3 chłodnice
Sprzęgło i dwumasa z robota około 4000zl
Turbo zależy komplet czy bebechy tylko od 1500zl
Spalanie średnie 13
Autostrada tempomat 120km/h 10l
Zbiorniczek 1900zl
Zawieszenie jak w każdym w Gt inne i hamulce tez

Załączone pliki


Użytkownik olaf folaron edytował ten post 14 kwiecień 2016 - 21:19






Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych