Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


2.4 GT 2003 a 2.4 GT 2007

2.4 GT

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#21 petrus

petrus

    Zbanowany

  • Zbanowany
  • Posty: 982
  • Dołączył:  28 lut 2016
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 07 lipiec 2016 - 13:46

Szkoda że nikt nie ma żadnych pomysłów :) obecnie mam jeszcze oba, jeżdżę na zmianę i trochę mnie szlak trafia :)

Zadzwoń do ASO, niech sprawdza po VIN i będziesz miał pewność co do wersji



#22 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 lipiec 2016 - 18:24

Byly dwa typy maglownic do manualnej skrzyni DDD , DD5 :
- standart 05085520A
- wzmocniona 05085317AA

I jeszcze inna do automatu DGL
- 04749070AG

Nigdy sie nie zastanawiałem nad różnica w promieni zawracania .

#23 Bezimienny Gość.Spyder_*

Bezimienny Gość.Spyder_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 09 lipiec 2016 - 17:12

Próbuję temat drążyć nadal, pytanie do właścicieli GT poliftowych: jaka osiągacie prędkość maksymalna ? W starym z 2003 bez problemu osiągałem prawie 200 km/h., w moim poliftowym nie ma o tym mowy, ciężko dojść do 180 km/h. Od 160 już ciężko się buja.... Już mam różne myśli, może ktoś pogrzebał coś w oprogramowaniu, pytanie do znawców: można wgrać wszystko od nowa tak jak powinno być fabrycznie ?  







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych