no to i ja sie zaczynam martwić bo według licznika mam nieco ponad 182000
pituś 2,2crd przestroga dla kupujących
#21
Napisano 16 październik 2016 - 18:05
#22
Napisano 16 październik 2016 - 18:37
Chromek co Ty się pieścisz!?....bogaty z domu jesteś
#23
Napisano 30 październik 2016 - 01:02
Po dwutygodniowych (daremnych) poszukiwaniach sprzęgła do mojego pitosława lekko się poddałem i zawitałem do Chryslera w Bytomiu wartość owego sprzęgła powaliła mnie na kolana, przekroczyła wartość samochodu
- dwu masowe koło 8000 zeta
- tarcza-900 zeta
- docisk 1800 zeta o łożysko już nie zapytałem bo " straciłem przytomność" oni są po
Dałem nogę z salonu, tak mnie to zmobilizowało że w końcu znalazłem gościa który mi to g...o sprowadził od makarona, oryginał MOPAR za jedyne 2000 zeta + wymiana 600 zeta i to też nie jest tak mało
Ludzie uciekajcie od tego modelu jak najdalej zero oszczędności tylko same wydatki
A co powiecie o tym:
http://www.ebay.co.u...r0YHG937IYt-l8A
#24
Napisano 30 październik 2016 - 07:56
Załączone pliki
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 30 październik 2016 - 07:56
#25
Napisano 30 październik 2016 - 10:26
Jeśli już coś znajdziesz to sprawdź czy to jest właściwe , tak wyglada oryginał do Pt cruisera i dostaniesz w sklepie angielskim wysyłkowo www.ptcompany.co.uk
Jasne - przed zakupem kontakt i konsultacje konieczne. "Parts2clear" sprawdzam. Ma dobrą opinię, nie natknąłem się na ewidentne wpadki. Jeśli na zdjęciu coś nie gra to może być zwykła pomyłka, choć atrakcyjność ceny wzbudza oczywiste podejrzenia. Być może taką mają strategię bo akurat sprzęgło tanie u nich nie jest. Zresztą różnice kursowe też tu działają akurat teraz na korzyść (mam na myśli €). Będę się z nimi kontaktował. Dam znać o rezultatach.
A co powiesz o regeneracjach?(np AVANTI, ale też kilka innych - Kożuchów, Warszawa, Poznań...). Trafiłem na wielu entuzjastów. Podobno LUK sprzedaje dwumasy regenerowane (skoro skupują w warsztatach, to nie chodzi chyba tylko o złom). U mnie pojawił się poślizg, więc raczej nie mam złudzeń co do konieczności wymiany wszystkiego, zwłaszcza przy 289K.
A tak btw, skoro z mercedesa tylko goły motor, to gdzie resztę robili? W Meksyku czy w Europie? Mój był niby montowany w Grazu, ale nie trafiłem jeszcze w nim na nic co by nie było "made in Mexico" (poza felgami na zimę, bo akurat zimą go kupiłem). Jest gdzieś w sieci dostępna wyszukiwarka dossier autka po VIN?
#26
Napisano 30 październik 2016 - 11:48
#27
Napisano 30 październik 2016 - 20:09
Jeśli na zdjęciu nie pasuje to się takiego sprzęgła nie dotyka - a regeneracja nadaje się tylko dla auta na handel ale nie dla siebie - co do poślizgu ? bardzo często występuje przy usterce wysprzeglika.
To co sugerujesz?
Nie panikować, nic na zapas nie kupować, rozebrać i sprawdzić co mu jest?
Jeśli wysprzęglik padł a tarcza jest w porządku (co do dwumasy nie miałem absolutnie żadnych objawów) to poprzestać na wysprzęgliku?
Kurcze, przy prawie 300K km chyba byłoby to mało rozsądne, co?
Akurat muszę to zrobić w Niemczech więc robota będzie nietania.
(A właśnie ile to kosztuje w PL?)
#28
Napisano 30 październik 2016 - 20:11
#29
Napisano 16 listopad 2016 - 22:01
warsztat potrafi zdupcyc kuplung w sensie takim ze bron paniejezusie zeby sie bral za demontaz sprzegla chocby dla sprawdzenia stanu okladzin bez przyzadu do sprzeglel typu sac bo narobia szkody jak u mnie kiedys opisywalem,.. podczas montazu sprezyna musi byc napieta i dopiero przykrecac na gwiazde inaczej sprzeglo sie zuzyje przedwczesnie warto garazowego mechanika czasem czegos nauczyc a usluga powinna byc tansza bo sie gostek nauczyl czego mu szkola nie dala,... oj oj tam dupcenie
mi jak sie dwumas sypnie to se sam naprawie bedzie mniej elastyczny oczywiscie ale kasa zaoszczedzona ale mysle ze jazda emerycka poplaca wiec sie nie martwie
Użytkownik miecio edytował ten post 16 listopad 2016 - 21:59
#30
Napisano 20 listopad 2016 - 21:49
Informuję, że dostałem dwumasę do 2.2CRD 120KM "made by LUK" od sprzedawcy z GB. Łącznie z przesyłką zapłaciłem 222,90GBP, czyli ok.260€. Jeśli jest ktoś zainteresowany - odsyłam do brytyjskiego eBaya, sprzedawca nazywa się "PARTS 2clear".
Teraz szukam kompletu sprzęgła z wysprzęglikiem. U Anglika kosztuje dużo (co tłumaczy zapewne "okazyjną" cenę dwumasy), więc szukam... W sklepie z częściami "za rogiem" oferują sprzęgło LUKa za 210€, wysprzęglik BluePrinta za 180€. Co sądzicie?
#31
Napisano 23 grudzień 2016 - 12:37
No i szlag trafił nowe sprzęgło znowu to samo po 1000 km, co teraz
#32
Napisano 23 grudzień 2016 - 12:49
Krzysiek, przecież miało to być wszystko MOPARowskie? Jak będziesz wiedział co konkretnie się "zdupcyło", to daj znać.
#33
Napisano 23 grudzień 2016 - 13:02
#34
Napisano 23 grudzień 2016 - 15:00
Krzysiek, przecież miało to być wszystko MOPARowskie? Jak będziesz wiedział co konkretnie się "zdupcyło", to daj znać.
i było z tego co mi Endriu pisze to h....e ni wiedzieli ze mają do czynienia z dziwnym autem. Jak im powiedziałem ze mają uważać bo to kupa kasy i samochód też nie tuzinkowy to mi powiedzieli że nie mam ich uczyć fachu i śmiali się ze mnie ironicznie. I co teraz mam im powiedzieć
#35
Napisano 23 grudzień 2016 - 16:08
Krzysiu, ponieważ nie wiadomo jaka jest przyczyna, więc trzeba podejść do tematu na razie na spokojnie, tylko nie wiem jak to zrobić
Jeśli to wina mechanika, to czeka Ciebie poważna rozmowa z mechanikiem, ale może być i wada fabryczna części. Nie wiem czy nie wskazane byłoby żebyś był przy demontażu, żeby od razu sprawdzić co się zepsuło i kto popełnił błąd, bo gdyby to była wina mechanika, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że może chcieć jednak "zwalić winę" na wadliwą część.
Ale to wszystko i tak przecież wiesz.
#36
Napisano 23 grudzień 2016 - 16:11
#37
Napisano 23 grudzień 2016 - 17:39
Adaś najgorsze jest to że jadę w trasę i nie mogę być przy demontażu i co mi radzicie w takiej sytuacji
cofnąć docisk do fabrycznych ustawień na nominał, co to znaczy Andrzeju
Użytkownik chromek 1 edytował ten post 23 grudzień 2016 - 17:40
#38
Napisano 24 grudzień 2016 - 11:56
i co mi radzicie w takiej sytuacji
iadomo DUPCYC co ci pozostalo oj osiochromku oj oj a sserio to dupcyc dwumas zdony tokarz zrobi stale kolko wieniec sie wciscnie i akurat nie DUPCE wiem ze anddrzej mnie zabije jak nie spotka ale i tak bedzie po mojemu problem tkwi w tym ze a taniej bedzie zrgenerowac gdzies jest dirma treba wyguglac dmumasy albo jakostak regeneracjaa dwumasow,.. zycze powodzonia na swieta i nowy eok
mnie zastanawia inna sprawa dlaczego tarcza sprzeglowa jest taka cienka,.. widac inzynier amerykanski tak wymyslil a za to jego myslenie to ujmuwde
Użytkownik miecio edytował ten post 24 grudzień 2016 - 11:58
#39
Napisano 28 grudzień 2016 - 18:41
Krzysiek, przecież miało to być wszystko MOPARowskie? Jak będziesz wiedział co konkretnie się "zdupcyło", to daj znać.
dwumas poszedł do chasia ,po robocie rozwód z chromowanym na bank
#40
Napisano 28 grudzień 2016 - 20:40
Nie poddawaj się.Wcześniej czy później każdy związek przechodzi kryzys.dwumas poszedł do chasia ,po robocie rozwód z chromowanym na bank
- KszySiek lubi to
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Pogoda nie tylko dla bogaczy ;) |
Offtopic | kade |
|
|
|
Co dziś zrobiłeś/łaś dla swojego Pitka |
Offtopic | kuba_p |
|
|
|
Dla zabieraczy spotowych (później do usunięcia).Oddam za darmo |
Nasze Spoty | keradoy |
|
|
|
Pierwszy PiTuś |
Moje auto | Radek |
|
|
|
Dlaczego opłaca się jechać do serwisu z silnikiem |
Techniczny podstawowy | steryd |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych