Problemz uruchomieniem silnika
#1
Napisano 29 listopad 2014 - 10:07
Proszę o poradę czy coś sam mogę sprawdzić.
#2
Napisano 29 listopad 2014 - 11:37
#3
Napisano 29 listopad 2014 - 12:50
Sorry za takie pytanie ale szukałem i nie wiem dokładnie w którym miejscu wkręca się oczko do holowania.
#4
Napisano 29 listopad 2014 - 13:16
#5
Napisano 29 listopad 2014 - 13:36
#6
Napisano 29 listopad 2014 - 13:52
#7
Napisano 29 listopad 2014 - 13:56
#8
Napisano 29 listopad 2014 - 16:15
#9
Napisano 01 grudzień 2014 - 20:49
Wyszedłem i próbowałem odpalić ale niestety bez powodzenia. Z pomocą sąsiada potraktowałem pitka plakiem i odpalił.
Sprawdziliśmy żarówką czy do każdej świecy dochodzi prąd - jest okej , przedmuchałem powietrzem gniazda świec i dzięki Bogu wszystkie bez problemu się odkręciły.
Były NGK ale sprawdziliśmy je i wszystkie grzały , było widać jak robią się czerwone no ale trudno wymieniłem na nówki BERU NG3. No i dziś normalnie palił . Ale prawdziwa pierwsza próba będzie jutro rano czy zapali , no i nie wiadomo czy to była wina świec skoro stare były niby dobre. Jutro rano się okaże czy pitek mnie czy będzie okej.
Proszę trzymajcie kciuki żeby rano odpalił
#10
Napisano 01 grudzień 2014 - 20:56
Ten akumulator ładuje się ok 16-18 godzin takim prostownikiem , jesli jest sprawny akumulator .Jesli auto odpaliło z plaka to problem jest po stronie zasilania w paliwo - regulator ciśnienia na szynie , lejący wtrysk lub pompa wysokiego nieszczelność .
#11
Napisano 01 grudzień 2014 - 21:16
No ale jak już raz zapali to potem nie ma problemu.
#12
Napisano 01 grudzień 2014 - 21:24
Darek spokojnie świece dobrze że zmieniłeś NGK nie pracuje dobrze sa szybkogrzejne a PT ma dogrzewanie i one się nie sprawdzają , nawet jak kontrolka na liczniku zgaśnie od świec to one cały czas pracują do czasu uzyskania stabilnej pracy silnika ok 5-10 minut i dopiero są odłączone przez komputer .
Jeśli jutro sytuacja się powtórzy podjedz na warsztat niech ci zrobią próbę przelewów wtryskiwaczy (to 20 minut roboty) jesli nic nie wyjdzie to komputer i sprawdzenie ciśnienia na szynie paliwa .
To tak po najniższej linii oporu przy minimalnych kosztach
#13
Napisano 02 grudzień 2014 - 09:20
[ Dodano: 2014-12-02, 09:20 ]
Niestety lipa , dziś rano nie zapalił.
#14
Napisano 02 grudzień 2014 - 09:55
Mario plak i odpalaj z plaka i pod warsztat - według mnie albo masz zacięty zawór albo drastycznie leje wtryskiwacz - w razie czego z wtryskiem pomogę aby było tanio i do jazdy .
#15 Bezimienny Gość.Syrenka105_*
Napisano 02 grudzień 2014 - 15:58
Witam podepne się do tematu mój piti przebieg 193tys dizelek tez nie odpalil rano mimo nowego akumulatora i jak go uruchomilem przez prostownik to po rozgrzaniu pali dobrze świece nowe filtr tez może wtrysku leja dzwonilem do Poznańia do firmy co regenerują wtrysku i koszt 1 wtrysku z 12miesieczna gwarancja 80zl ale czy to zda egzamin.Do dam ze od maja strasznie dymu na czarno mimo naprawy egr.Mario,
Mario plak i odpalaj z plaka i pod warsztat - według mnie albo masz zacięty zawór albo drastycznie leje wtryskiwacz - w razie czego z wtryskiem pomogę aby było tanio i do jazdy .
#16
Napisano 02 grudzień 2014 - 16:14
"12miesieczna gwarancja 80zl " przestań pisać bzdury ? - za następne takie wpisy wprowadzające w błąd innych użtkowników dostaniesz ostrzeżenie .
prosze się zapoznać , zadzwonić i zweryfikować swoje wiadomości dotyczące napraw i kosztów z tym związanych w dieslu :
http://www.wtryskiwa... ... -rail.html
#17
Napisano 03 grudzień 2014 - 17:46
sprawdzał na komputerze i nie pokazywało błędów , pytałem na jakim odparł że na CDS bo przez KT nie dało rady /z góry przepraszam bo mogłem nie tak napisać nazwę komputera /
Sprawdzał i sprawdzał i według niego wszystko jest okej ..... tylko wtryskiwacze bo wszystkie po równo mają 60 a norma to 70 / nie wiem o co chodzi z tym 60, 70 ale piszę jak mówił /i jakby sytuacja się powtórzyła to do regeneracji - koszt 1400 zł. - czy to dobra cena ?
Na dokładkę po wizycie u mechanika pojawił się błąd P 1652, nie wiem o co chodzi.
Na razie odpala bo zrobiło się cieplej i jeździ normalnie.
Czy to że nie odpalał jak było zimno to może być właśnie wina wtryskiwaczy ?
Dodam że nie kopci , równo pracuję silnik.
#18
Napisano 03 grudzień 2014 - 19:42
- jakie było ciśnienie na szynie paliwa przy rozruchu
- jakie w czasie jazdy ? czy ciśnienie zadane pokrywało się z rzeczywistym
- wtryski sprawdzisz tylko w 100% po wyjęciu z silnika i na maszynie do diagnostyki wtrysków serwis bosch lub zakład specjalizujący w dieslu
- czy byłeś przy próbie przelewów ? , odczyt z menzurek czy coś tam sczytał z komputera ?
dawka powrotna ma normę 35 +/- 35 rzeczywista zazwyczaj jest ok 10-20 mm szściennych/H wiec jesli masz 60 to jest dużo i jest to koniec zakresu , wtryski zwłaszcza jak zimne mogą jeszcze bardziej lać .
#19
Napisano 03 grudzień 2014 - 20:02
Mówiłem mechanikowi co ma posprawdzać to co pisałeś ale on : panie wiemy co mamy robić
Z racji tego że już mogę korzystać z działu technicznego , to prawdopodobnie znalazłem swojego pitka i problem wtrysków http://ptclub.pl/vie... ... sc&start=0
Kupiłem go od kolegi z forum , tylko nie mam teraz z nim kontaktu i nie wiem czy on coś robił w tym temacie , jeśli nie to regeneracja mnie czeka chyba .
No i sytuacja patowa nie wiem co mam robić
#20
Napisano 03 grudzień 2014 - 20:52
-ABS
-AirBag
-sterownik silnika
-centralny zamek
-kompas
-radio
-immobilaizer
-licznik
-alternator
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | ALL |
|
|
|
PT 1.6 po mocnym rozgrzaniu silnika biegi wchodzą (i wychodzą) z oporem. |
Techniczny podstawowy | Zenonzlasu |
|
|
|
Wiązka elektryki silnika 2.2 CRD, 2006 150KM - pilnie zakupię ! |
Techniczny podstawowy | Danielz666 |
|
|
|
Nierówna praca silnika |
Techniczny podstawowy | Ponczi |
|
|
|
Wiązka elektryki silnika 2.2 CRD, 2006 150KM |
Techniczny podstawowy | Danielz666 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych