Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

pomożecie wybrać?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andra

Andra

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 12
  • Dołączył:  06 cze 2020
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.4 A
  • Imię:Aleksandra
  • Skąd::Warszawa
  • Płeć: Kobieta

Napisano 07 czerwiec 2020 - 21:08

Cześć, właśnie rozpoczęłam proces poszukiwania mojego pierwszego auta. Czekam jeszcze na plastik, ale już nie mogę wytrzymać ;) jestem totalnie zielona jeśli chodzi o samochody :kordyl

 

Musi to być automat, z tego co tu wyczytałam to najlepiej 2.4. Znalazłam kilka ogłoszeń i byłabym niezmiernie wdzięczna za podpowiedź czy warto jechać je oglądać ;)

 

A już w ogóle cudownie byłoby gdyby finalnie znalazł się ktoś (może znacie, polecicie), kto pojechałby ze mną obejrzeć wybranego pitka przed zakupem (nie za darmo oczywiście)? Bardzo też pomogłoby mi polecenie miejsca w Wawie, gdzie można podjechać na diagnostykę przed zakupem. 

 

A teraz do rzeczy - wynalazłam takie oto egzemplarze:

 

1. https://sprzedajemy....ea9f-nr61738885

 

2. https://www.olx.pl/o...D5-IDF9BPN.html

 

3. https://www.otomoto....t-ID6D8xn9.html

 

4. https://www.otomoto....e-ID6D85fo.html

 

5. https://www.otomoto....l-ID6D0lgL.html

 

Pomożecie? :rolleyes:

 



#2 dominik

dominik

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 1916
  • Dołączył:  08 sie 2019
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,4turbo A
  • Imię:dominik
  • Skąd::łomianki
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 czerwiec 2020 - 23:31

Budyń to taki kolor niemieckie Taxi widzę ze koleżanka gustuje w polifcie

#3 Andra

Andra

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 12
  • Dołączył:  06 cze 2020
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.4 A