Jeżeli są w bocznych to po naszywkach zdaje się można poznać
Właśnie sprawdziłem
Użytkownik theo edytował ten post 13 październik 2016 - 20:01
Napisano 13 październik 2016 - 19:43
Jeżeli są w bocznych to po naszywkach zdaje się można poznać
Właśnie sprawdziłem
Użytkownik theo edytował ten post 13 październik 2016 - 20:01
Napisano 14 październik 2016 - 19:10
W zimie stosuję ABS nożny hamując pulsacyjnie
Napisano 15 październik 2016 - 22:56
Witam !!! Otóż posiadam wersję amerykańską w silniku 2,4 i chyba 143 konie , chociaż równie dobrze może to być 150 KM patrząc po tym jak się zbiera na autostradzie mijając różne inne powiedzmy "topowe" marki , chciałem kupić wersję GT z 223 KM , ale nie wyszło i mam to co mam, zastrzeżeń do silnika nie mam żadnych , sprawuje się bardzo dobrze i jest naprawdę żwawy , jeśli się go potrzyma trochę na obrotach , już to opanowałem ..gaz znosi bardzo dobrze, podbiera trochę oleju ale w granicach rozsądku , na 5000 km muszę kilka setek dolać , myślę że to normalne zużycie ..mankamentem jest natomiast brak możliwości podpięcia oczka do holowania , nie mogę za cholerę znaleźć gdzie się znajduje , ja w swojej wersji mam taki problem . Jednym słowem polecam tą wersję silnikową .
Napisano 15 październik 2016 - 23:44
mankamentem jest natomiast brak możliwości podpięcia oczka do holowania , nie mogę za cholerę znaleźć gdzie się znajduje
W wersji USA nie ma możliwości wkręcenia haka do holowania. Nie ma też haka do holowania z tyłu. Widocznie tam się aut nie holuje. Pozostaje laweta.
Napisano 16 październik 2016 - 07:54
W wersji USA nie ma możliwości wkręcenia haka do holowania. Nie ma też haka do holowania z tyłu. Widocznie tam się aut nie holuje. Pozostaje laweta.
Automatów zazwyczaj się nie powinno holować. To nie tylko kwestia PiTków.
Natomiast hak z tyłu możesz jak najbardziej założyć, ale taki do założenia bagażnika na rower (co sam będę chciał zrobić), albo holowania przyczepki. Wybór haków dość spory. To tak odbiegając od tematu.
W zimie stosuję ABS nożny hamując pulsacyjnie
Oczywiście, że tak można. Jednak ABS jak placebo Lepiej go mieć, niż nie mieć. Takie moje zdanie. Każdy oczywiście może mieć inne.
Napisano 16 październik 2016 - 13:55
Stara szkoła, ale oczywiście co ABS to ABS
Napisano 16 październik 2016 - 14:04
Dzięki Wam wszystkim za wszelkie - bardzo pomocne - rady. Na horyzoncie nagle pojawił się pewien PiTek od sprawdzonego człowieka (znajomy, moich znajomych), serwisowany, itd. Chyba nawet znany na forum, ale tego nie jestem do końca pewien.
Więc wskoczył na pierwsze miejsce na razie na liście (też 2,4 automat, amerykaniec, Limited Edition, jeździ już w Polsce od jakiegoś czasu, zrobiony rozrząd, na gazie, ma abs ). Jak tylko będę bliżej kupna, albo już kupię, to z pewnością wszystko opiszę. Mam nawet w planach jakiegoś bloga prowadzić, bo kiedyś - jak miałem jeszcze Isuzu Vehicrossa - to się tak bawiłem:
http://vehicross-poland.blogspot.com/
Także jak tylko będę miał jakieś pytania, to tutaj będę pisał, nie będę zakładał nowego tematu. Liczę na Waszą pomoc.
Użytkownik MarB edytował ten post 16 październik 2016 - 14:04
Napisano 17 październik 2016 - 08:40
(też 2,4 automat, amerykaniec, Limited Edition, jeździ już w Polsce od jakiegoś czasu, zrobiony rozrząd, na gazie, ma abs )
Na pewno amerykaniec?, i na pewno ma abs?
Napisano 17 październik 2016 - 08:42
Na pewno amerykaniec?, i na pewno ma abs?
Na pewno amerykanie i nie ma abs Właśnie się dowiedziałem. Już powoli się przyzwyczajam, że ABS-u nie będę miał...
Napisano 17 październik 2016 - 08:47
Na pewno amerykanie i nie ma abs Właśnie się dowiedziałem. Już powoli się przyzwyczajam, że ABS-u nie będę miał...
Tak tylko zapytałem, bo w ogłoszeniach to ma każdy, a ja nie spotkałem z usa z abs, ale to nie jest tragedia i da się jeździć a nogę i wyobraźnię kierowcy żadna elektronika nie zastąpi
Napisano 17 październik 2016 - 08:57
No właśnie, jak to jest z tym ABSem w amerykańcach? Zdarza się że jest, czy raczej nie? Mam wersję USA i na zegarach jest kontrolka ABSu, która zapala się po przekręceniu kluczyka (zegary USA, w milach) i potem gaśnie. Czy to znaczy że ABS w moim egzemplarzu PT jest czy też niekoniecznie?
Napisano 17 październik 2016 - 09:03
Czy to znaczy że ABS w moim egzemplarzu PT jest czy też niekoniecznie?
Najlepiej sprawdź po VIN, albo zobacz w okolicy pompy hamulcowej czy jest pompa abs, zobacz też czy są kabelki do czujników przy piaście, a z tyłu masz tarcze czy bębny?
Napisano 17 październik 2016 - 09:31
Zapytam jeszcze przy okazji: czy rozrząd (pasek rozrządu) trzeba wymieniać tak co ok. 60-90 tys. km? Jak radzicie?
Bo w jednym z samochodów, które oglądam, był wymieniany 2 lata temu (całość), ale od tego momentu przejechał dosłownie ok. 5 tys. km (był trzecim samochodem w rodzinie). Faktury są, gość sprawdzony. Czy mogę szacować, że te ok. 50-55 tys. przejadę (u mnie to ok. 3-4 lat)?
A potem co, jak wybije te 60 tys. km to wymieniać od razu? Czy jakieś objawy są?
Pytam, bo przejrzałem forum, ale nie znalazłem (pewnie szukałem niedokładnie) takiej jednoznacznej odpowiedzi.
Aha, silnik 2,4, 150 KM (BTW co to za silnik? Chryslerowski? Czy jakiegoś innego producenta?).
Napisano 17 październik 2016 - 09:46
Napisano 17 październik 2016 - 09:50
a z tyłu masz tarcze czy bębny?
Z tyłu tarcze - w zeszłym tygodniu zmieniałem opony to sprawdziłem przy okazji stan tarcz i klocków
VIN powiedział tak:
2003 Chrysler PT Cruiser 4dr Wgn LimitedGeneral InformationMFR model code PTCS44Body type: Station WagonPass Doors: 4Alternative name:Alternative body: Station WagonDrivetrain: Front Wheel DriveEngine & PowertrainType 4 Cylinder EngineDisplacement L/CI 2.4/148Fuel Type Gasoline FuelHorsepower 150.0 @ 5600Fuel Economy 20.0 City / 25.0 Highway MPGFuel Capacity 15.0 galNet Torque 162.0 @ 4000Tech SpecsManufactured By Mexico ReservedSuspension Type - Front McPherson StrutSuspension Type - Rear Multi-LinkFront Tire Size P205/55R16Rear Tire Size P205/55R16Brake ABS System 4-WheelFront Brake Rotor Diam x Thickness 10.94 x 0.9 inRear Brake Rotor Diam x Thickness 10.62 x 0.35 inWheelbase 103.0 in 103.0 min 103.0 maxMechanical & Powertrain2.4L (148) DOHC SMPI 16-valve I4 engineFront wheel drive510-amp maintenance free battery120-amp alternatorTouring suspensionIndependent Macpherson strut front suspension w/stabilizer barMulti-link rear suspension w/coil springs16" chrome aluminum wheelsCompact spare tirePwr rack & pinion steeringPwr front disc/rear drum brakes15-gallon fuel tank w/tethered capEVAP control systemBright exhaust tipSafetyDriver/front passenger Next Generation airbagsDriver/front passenger side-impact airbagsChild seat anchor systemRear door child protection locksSingle-note hornInteriorwr driver seat height adjusterDriver seat manual lumbar adjustFold-flat front passenger seat65/35 split fold/tumble removable rear seatRear outboard head restraintsStorage drawer under seatFull floor carpetingFront/rear floor matsFront door sill scuff padsLeather-wrapped steering wheelTilt steering columnInstrumentation-inc: 120 mph speedometer, tachometerPwr windows w/driver & front passenger express-down featureCruise controlSecurity alarmSentry key theft deterrent systemAir conditioning w/front & rear outletsRear window defrosterFixed mast antennaLocking glove boxOverhead console w/flood lamp, compass & outside temp gaugeDual visors w/illuminated vanity mirrorInterior assist handlesLighting-inc: front dome lamp, cargo compartment lampMulti-position cargo shelf-panelCargo compartment carpetingExteriorPwr moonroof w/express-open featureBody-color front/rear bumper/fasciaBody-color body-side moldingBody-color eggcrate design grilleQuad halogen headlampsFog lampsDual pwr exterior mirrorsSolar control glassDeep tint sunscreen glassVariable-intermittent windshield wipersRear window wiper/washerLimited edition badgingBright door handlesDeluxe insulation groupFront license plate bracket
Użytkownik rafal-gorzow edytował ten post 17 październik 2016 - 10:04
Napisano 17 październik 2016 - 10:12
Są, są Amerykańce z ABS-em. W specyfikacjach na stronach US to widziałem.
Przy okazji,
gdzie sprawdzasz tak dokładne wyposażenie po VIN-ie? Pytam, bo za chwilę będę miał jeden VIN do sprawdzenia właśnie pod kątem ABS. Z góry dzięki za linka.
Napisano 17 październik 2016 - 10:23
Napisano 17 październik 2016 - 10:35
Są, są Amerykańce z ABS-em
Mayhem ma amerykańskie GT z ABSem
Napisano 17 październik 2016 - 10:49
Kurde To ten z otomoto, który jest w pierwszym poście i który wkleiłem ma ABS
Brake ABS System 4-Wheel
Takie info mam po VIN-ie. To co? Jednak sporo Amerykańców ma ABS, czy akurat mam takie szczęście, że trafiłem
EDIT:
Choć te VIN decodery kłamią, niestety.
Sprawdziłem drugi samochód i wyszło, że jest ABS, a go nie ma. Właściciel akurat wie co mówi. Z decodera wyszło też, że nie ma bocznych poduszek, a ma. Bo są wszywki w fotelach. Decoder mówi o dwustrefowej (!) klimie, właściciel zrobił wielkie oczy.
Użytkownik MarB edytował ten post 17 październik 2016 - 11:56
Napisano 17 październik 2016 - 13:36
Zapytam jeszcze przy okazji: czy rozrząd (pasek rozrządu) trzeba wymieniać tak co ok. 60-90 tys. km? Jak radzicie?
Pierwsza wymiana to 96tyś mil, dalsze to zależy od producenta wymienionego rozrządu
A potem co, jak wybije te 60 tys. km to wymieniać od razu? Czy jakieś objawy są?
Objawem jest to że przestaje pracować silnik bo pasek urwany.
Z tyłu tarcze - w zeszłym tygodniu zmieniałem opony to sprawdziłem przy okazji stan tarcz i klocków
Jak tarcze to jest większa szansa że ma abs
To jest najdokładniejszy dekoder, jaki znalazłem: http://dodgeforum.co.../vindecoder.php
W moim przypadku ten dekoder w specyfikacji na papierze też powiedział że jest abs, a w aucie niema
Choć te VIN decodery kłamią, niestety.
Czasami tak, najlepiej podjechać do najbliższego ASO, darmowo powinni podać choć zależy to od kaprysu obsługującego
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
SPRZEDAM - PT Cruiser 2.0 Pb automat |
Chrysler PT Cruiser | Cobra75 |
|
|
|
EGR do 2.2 CRD 2006 |
Części do PT Cruisera | Dragonitan |
|
|
|
PT Cruiser 2,4 automat benzyna z gazem |
Moje auto | Edysia |
|
|
|
pierwszy PT 2006 2.2 crd |
Moje auto | Dragonitan |
|
|
|
osłony przeciwsłoneczne komplet do 2006r polift 2.2crd |
Części do PT Cruisera | Dragonitan |
|
|
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych