Lepiej by wyglądała w niebieskim, ale i tak jest w porządku
yanosik
#1
Napisano 07 styczeń 2015 - 20:27
Lepiej by wyglądała w niebieskim, ale i tak jest w porządku
#2
Napisano 07 styczeń 2015 - 22:19
A swoja droga yanosik tez sie sprawdza w kazda trase i nie tylko ze mna jedzie
#4
Napisano 08 styczeń 2015 - 17:53
#5
Napisano 08 styczeń 2015 - 21:06
#6
Napisano 08 styczeń 2015 - 22:19
denerwuje tylko to, jak jedziesz (np. ekspresówką), a ostrzega o czymś, co się dzieje jak byś jechał w z powrotem.
Ale przed jakimiś aktualizacjami lepiej działa, teraz potrafi się pogubić w nawigacji. i zdarza się dosyć często to.
#7
Napisano 08 styczeń 2015 - 22:39
to wkurza ale idzie się przyzwyczaićjak jedziesz (np. ekspresówką), a ostrzega o czymś, co się dzieje jak byś jechał w z powrotem.
#8 Bezimienny Gość.kamilek025_*
Napisano 09 styczeń 2015 - 12:24
#9
Napisano 19 październik 2016 - 17:52
#10
Napisano 19 październik 2016 - 21:46
ja cały czas używam yanosika na telefonie i sprawuje się bardzo dobrze
#11
Napisano 20 październik 2016 - 18:05
Z tego co czytałem opinie użytkowników Yanosika poza aplikacją są raczej mierne.
Słabe odświeżanie, późne informowanie o różnych sytuacjach.
Ja także korzystam z aplikacji i nie zawodzi.
#12
Napisano 20 październik 2016 - 21:46
#13
Napisano 21 październik 2016 - 06:36
dobrze napisałeś "gadżet". z jakiegoś powodu oprogramowania diagnostyczne kosztują i po parę tysi.
#14
Napisano 21 październik 2016 - 10:24
dobrze napisałeś "gadżet". z jakiegoś powodu oprogramowania diagnostyczne kosztują i po parę tysi.
Oprogramowanie diagnostyczne jest przeznaczone dla zawodowców, którzy zarabiają używając tego typu aplikacji.
Stąd, m.in. ta cena. Oczywiście aplikacja klasy PRO ma większe możliwości w zakresie wykorzystania informacji z porządnego interfejsu ale normalnemu zjadaczowi chleba zupełnie wystarczy aplikacja klasy Torque Pro lub nawet prawdopodobnie Janosik Connect.
Za pomocą taniego interfejsu na Bluetooth nie można wyciągnąć z PT zbyt dużo danych ale w przypadku innych marek z interfejsem OBD można już zobaczyć całkiem dużo. Inną sprawą oczywiście jest właściwa interpretacja tych danych. Tak czy inaczej, jako substytut metody kluczykowej, kasowanie błędów, bajery ze wskaźnikami wyświetlanymi na ekranie, te "gadżety" zupełnie wystarczą bo i tak większość z nas nie potrafi właściwie zinterpretować większego spektrum danych.
Dla lubiących się bawić; darmowa wersja Torque Lite + interfejs OBDII to inwestycja 30-40 zł.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych