Co lepiej wybrać
#21
Napisano 29 October 2017 - 12:54
#22
Napisano 29 October 2017 - 16:54
...
Co do benzyny wyjdzie taniej w eksploatacji - ale montaż gazu do tak leciwego auta to strzał w kolano - zakończy się problemami z silnikiem , uszczelką , katalizatorem i sondami ........ to nie są młode auta ?.
Pytanie co ma znaczenie w tym przypadku, rocznik silnika, czy to ile km zostało na nim zrobione?
#23 Bezimienny Gość.krol44_*
Napisano 29 October 2017 - 17:03
Myślę , że większość problemów z benzyną jest związana z przegrzewaniem i niepracującym wentylatorem. Jeżeli ktoś zadba o dobrą ciecz chłodzącą, termostat, korek chłodnicy i wentylator to tego problemu nie będzie miał. Benzynka do miasta jak najbardziej, szczególnie zimą jest dobra ponieważ się szybko nagrzewa i razem z grzana pupą jest milutko. ON jest jednak przyjemniejszy na trasie, moment obrotowy i mniejsza prędkość obrotowa .Więc uważam , że jak większość miasta to PB jak więcej trasy to
#24
Napisano 29 October 2017 - 17:05
#25
Napisano 29 October 2017 - 17:13
#26 Bezimienny Gość.krol44_*
Napisano 29 October 2017 - 17:22
Mam diesla i benzynę jeżeli mam jeździć po mieście zawsze wezmę benzynkę szczególnie zimą. Warto to docenić szybko robi się cieplutko.
Ale jak kto woli mondeo mam w dieslu na trasy bajka. Pt w benzynka i lpg i też jest git .Następne auto to bedzie benzin plus podtlenek lpg ale już V6. i niech sobie przeciwnicy kuchenek piszą co chcą.
#27
Napisano 29 October 2017 - 17:43
Benzyna to benzyna, a diesel to diesel. Jedno i drugie ma swoje wady i zalety. Co lepiej wybrać?. Chyba to co podpowiada własne sumienie, ewentualnie doświadczenie. Z racji tego, że mam ropniaka, to proponuję wybrać tę opcję.
#28
Napisano 29 October 2017 - 18:15
#29
Napisano 31 October 2017 - 12:14
#30 Bezimienny Gość.ckrosnia_*
Napisano 31 October 2017 - 12:26
Z tego co widzę to 2.0 najbardziej awaryjny. Ale części najtańsze.i dużo na szrotach stoi ÷>A co myślicie o silniku 2.4 warto patrzeć czy są bardziej wadliwe niż 2.0
Wysłane z mojego LG-H840 przy użyciu Tapatalka
#31
Napisano 31 October 2017 - 13:14
Witam
Cezary a gdzie tak widzisz że 2,0 jest taki awaryjny. Analizując ostatnie posty w dziale technicznym widzę problemy z 1,6 i 2,2. 2,0 sporadycznie.
Przestańcie pisać te bzdury o 2,0. Jak dbasz tak mas. 2,0 obrosło w legende
Użytkownik bigmeen edytował ten post 31 October 2017 - 13:17
#32 Bezimienny Gość.ckrosnia_*
Napisano 31 October 2017 - 13:21
Ja po swoim widze = ale mój zapuszczony byl . sąsiad ma voyagera z 2.4 i mówi ze rewelacja a rocznik ten sam i ma 3 z przodu na liczniku a ja 218tysiWitam
Cezary a gdzie tak widzisz że 2,0 jest taki awaryjny. Analizując ostatnie posty w dziale technicznym widzę problemy z 1,6 i 2,2. 2,0 sporadycznie.
Przestańcie pisać te bzdury o 2,0. Jak dbasz tak mas. 2,0 obrosło w legende
Wysłane z mojego LG-H840 przy użyciu Tapatalka
#33
Napisano 31 October 2017 - 13:27
A ja mam z przodu 26 i silni 2,0 i rewelacja.
#34 Bezimienny Gość.ckrosnia_*
Napisano 31 October 2017 - 13:33
Nie zrozum mnie zle nie zamienił bym swojego 2.0 na 2.4 ale to dlatego ze sam wszystko naprawiłem i doprowadziłem do stanu używalności ,instalacje gazowa też. .2.0 to srodek (NIE złoty) między osiągami a oszczędnością ...1.6 nie biore pod uwagę wcale. Nie ze słaby .ale dla mnie silnik zaczyna sie od 2.0A ja mam z przodu 26 i silni 2,0 i rewelacja.
Wysłane z mojego LG-H840 przy użyciu Tapatalka
#35
Napisano 31 October 2017 - 13:43
1,6 to też mit oszczędności. Waga w Pt robi swoje. A części albo są albo dostanie graniczy z cudem
Użytkownik bigmeen edytował ten post 31 October 2017 - 13:43
#36
Napisano 31 October 2017 - 13:49
Części są.To nie GT.1,6 to też mit oszczędności. Waga w Pt robi swoje. A części albo są albo dostanie graniczy z cudem
#37
Napisano 31 October 2017 - 14:09
Części są.To nie GT.
No tak. Kolektor, przepustnica....... ?
Użytkownik bigmeen edytował ten post 31 October 2017 - 14:09
#38
Napisano 31 October 2017 - 14:35
1,6 to też mit oszczędności. Waga w Pt robi swoje. A części albo są albo dostanie graniczy z cudem
a jaką masę własną ma 1.6?
#39
Napisano 31 October 2017 - 14:40
Witam
Cezary a gdzie tak widzisz że 2,0 jest taki awaryjny. Analizując ostatnie posty w dziale technicznym widzę problemy z 1,6 i 2,2. 2,0 sporadycznie.
Przestańcie pisać te bzdury o 2,0. Jak dbasz tak mas. 2,0 obrosło w legende
Marcin 90 % awarii na naszym forum dotyczą modelu z silnikiem 2,0 - możesz mieć jak najbardziej dobra opinie o swoim PT ale nijak ona ma pokrycie z rzeczywistością warsztatową : przez osiem lat na forum nie robiłem ani jednej głowicy w 1,6 , 2,2 crd czy też 2,4 .......... wszystkie silniki i wredne awarie zwłaszcza po przegrzaniu to niestety tylko jednostka 2,0 .
#40
Napisano 31 October 2017 - 14:46
Witam
Ok Andrzeju czyli teoria jak dbasz tak masz jest na miejscu. Ja tylko mowie ze po ostatnich tematach w technicznym nie zauważyłem aby tyczyły sie 2,0. Aczkolwiek kazdy zajechany Pt jest skarbonką.
Użytkownik bigmeen edytował ten post 31 October 2017 - 15:14
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
KUPIĘ używany bagażnik dachowy PT Cruiser - najlepiej oryginalnybagażnik dachowy, bagażnik |
Części do PT Cruisera | Bezimienny Gość.PT_Schlesier_* |
|
|
|
pomożecie wybrać? |
Zakup kontrolowany! | Bezimienny Gość.Andra_* |
|
|
|
Kupię fajne felgi do Pt najlepiej z oponkami 16' 17'18'jak w temacię proszę pisać i 2 więcej |
Części do PT Cruisera | Bezimienny Gość.Hellboy47_* |
|
|
|
Kasa na stole i muszę już wybrać |
Zakup kontrolowany! | Bezimienny Gość.Darek_z_Krakowa_* |
|
|
|
Lepiej zapobiegać niż leczyć - profilaktykaprofilaktyka |
Techniczny podstawowy | Felcom |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych