Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Co lepiej wybrać


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#41 kade

kade

    VIP

  • Moderator
  •   
  • Posty: 8 111
  • Dołączył:  18 mar 2013
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1.6 M Gaz
  • Imię:Darek
  • Skąd::Lubuskie
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 października 2017 - 15:32

No tak. Kolektor, przepustnica....... ?
:bigmeen

Nowa 1000 z wymianą,regenerowana 200/250.Kolektor do spawania lub używka 300 zł.Koło pasowe widziałem po 300 za nowe.
Jeszcze dwa lata temu było trudniej.A i same pt też były droższe.

#42 bratex

bratex

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 818
  • Dołączył:  15 sty 2016
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD Limited
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Warszawa / Elbląg
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 października 2017 - 17:32

Witam
Ok Andrzeju czyli teoria jak dbasz tak masz jest na miejscu. Ja tylko mowie ze po ostatnich tematach w technicznym nie zauważyłem aby tyczyły sie 2,0. Aczkolwiek kazdy zajechany Pt jest skarbonką.
:bigmeen

A ja pamiętam co innego. Przyszło lato i nie było dnia kiedy 2.0 nie miały problemu z układem chłodzenia. Ludzie wymieniali korki, chłodnice, termostaty, plukali układy żeby tylko nie okazało się że wywalona uszczelka

#43 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 067
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 października 2017 - 17:36

Ostatni 2,0 w zeszłym tygodniu - poszed na żyletki , właściciel nie miał już chęci ani zapału aby dojść co jest popsute





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych