Kupię pitka
#1
Napisano 23 czerwca 2024 - 21:47
#2
Napisano 24 czerwca 2024 - 05:44
szkoda że zdradzasz diesla
cierpisz na brak kłopotów?
#3
Napisano 25 czerwca 2024 - 14:32
#4
Napisano 26 czerwca 2024 - 07:31
szkoda że zdradzasz diesla
cierpisz na brak kłopotów?
#5
Napisano 02 lipca 2024 - 12:18
Rozwijając, benzynki to non stop kłopoty. Tak bynajmniej słyszę od naszych klubowiczów, jedyna to chyba 2,4 gt co nie narzekają
Nasze dizelki są nie do zajechania
- Grucha lubi to
#6
Napisano 03 lipca 2024 - 08:54
Rozwijając, benzynki to non stop kłopoty. Tak bynajmniej słyszę od naszych klubowiczów, jedyna to chyba 2,4 gt co nie narzekają
Nasze dizelki są nie do zajechania
Cześć, to nie jest regułą według mnie. Kupiłem PT 2.0M z przebiegiem 199tys, następnie w niecałe dwa miesiące przejechałem 7,5tys bez żadnego problemu, wymieniłem tylko zawór PCV i przewód za 90zł, olej. Poprzedni właściciel przez 7 lat wymienił rozrząd oraz tzw. duży zestaw naprawczy przedniego zawieszenia z kilkaset zł- to chyba nie stanowi o problematyczności? Auto pewne, zadbane i serwisowane odwdzięczy się bezproblemową eksploatacją. Kupując zajechany egzemplarz niezależnie od tego, czy to diesel czy benzyna będzie potrzeba inwestowania.. dotyczy to każdej innej marki i modelu. PT to nie jest jakiś wyjątek motoryzacyjny, który wymaga specjalnej troski.. taka opinia może wynikać ewentualnie z zakupu "okazji" których nie brakuje.
PS. czy autor postu kupił już PT PB?
Pozdrowionka
#7
Napisano 03 lipca 2024 - 12:25
Ja tam nie mam non stop kłopotów. Poprzednio miałam Ople, Fordy i też coś było do roboty co jakiś czas, tak samo z PiTkiem.
Zresztą zależy co komu potrzebne, na moich przeważnie krótkich trasach benzyna już od 12 lat sprawuje się OK.
#8
Napisano 03 lipca 2024 - 16:30
My naszego Pitka śliwkę 2.4 mamy też już 12 lat. Trzeba było trochę w niego włożyć bo poprzednicy chcieli tylko jeździć i nie interesowali się jego usterkami bieżącymi. Jak chcesz bezpiecznie i daleko jeździć to jak każde auto x-letnie trzeba naprawiać na bieżąco i nie będzie niespodzianek. Drugiego kupiliśmy cabrio też 2.4 ale tutaj to silnik jak i reszta podzespołów była w dużo lepszym stanie, zrobiliśmy blacharkę , i teraz cieszą nas oba. Teraz jak gdzieś wyjeżdżamy to nie zastanawiamy się który da radę, tylko którego wybrać dzisiaj. Najczęściej to pogoda dyktuje który dzisiaj jeździ. Takich problemów jak my mamy to życzę wszystkim popitolonym.
#9
Napisano 05 lipca 2024 - 08:17
no tak, na zlotach to tylko wszyscy płaczą że wiecznie się gotują, a tu same pochwały
Janusz nie słuchaj mnie, ja obstaję przy 2,2crd ma moc, jest najmniej paliwo żerny i prosty w obsłudze
#10
Napisano 05 lipca 2024 - 11:51
płaczą że wiecznie się gotują
Mój się zagotował raz i to szczęście w nieszczęściu, że na zlocie, bo Andrzej pomógł i wszystko ogarnął, tak, że spokojnie wróciliśmy do domu. Przyczyna - szczotki. Wentylator wymieniony i jest gitara.
- _marcinw lubi to
#11
Napisano 05 lipca 2024 - 17:15
no tak, na zlotach to tylko wszyscy płaczą że wiecznie się gotują, a tu same pochwały
Janusz nie słuchaj mnie, ja obstaję przy 2,2crd ma moc, jest najmniej paliwo żerny i prosty w obsłudze
Ej
A mam ci przypomnieć powrót pociągiem ze zlotu w Bytomiu Odrzanskim?
#12
Napisano 08 lipca 2024 - 06:19
Rozwijając, benzynki to non stop kłopoty. Tak bynajmniej słyszę od naszych klubowiczów, jedyna to chyba 2,4 gt co nie narzekają
Nasze dizelki są nie do zajechania
Ale Cie fantazja poniosła Krzysiu - raczej diesel to tej chwili wieczny problem , brak części i koszt napraw układu wtryskowego rozkłada na kolana nawet zasobnych . Sprawna benzyna - to podstawa i akurat 2,4GT wyłączył bym z modeli bezawaryjnych . Nadal mimo problemów z uszczelka pod głowica i stukającym silnikiem 2.0 to najbardziej przystępny model . 1.6 praktycznie poza pompa wspomagania i przepustnica się nie psuje - ale tez nie daje frajdy z jazdy zwłaszcza jak jest gorąco i klimatyzacja obciąża układ napedowy .2.4 tez ma swoje bolączki od zapychających kanałów olejowych w głowicy - po zuzyte prowadnice napinaczy wałków wyrównawczych , konieczności robienia zarówno góry jak i dołu silnika przy wymianie rozrządu - ale to dobry silnik i ma już kulturę pracy .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 08 lipca 2024 - 15:40
#13
Napisano 08 lipca 2024 - 15:30
30min w korku na 1 biegu, daje radę bez narzekaniano tak, na zlotach to tylko wszyscy płaczą że wiecznie się gotują, a tu same pochwały
Janusz nie słuchaj mnie, ja obstaję przy 2,2crd ma moc, jest najmniej paliwo żerny i prosty w obsłudze
Załączone pliki
- Dorka lubi to
#14
Napisano 11 lipca 2024 - 09:08
Powrót pitkiem z Turcji. 2,5 godziny na granicy Serbia- Węgry przy 35 stopniach klima cały czas pracująca. 6000 km z jednego wyjazdu zero usterek.Oby było tak zawsze.
- Dorka lubi to
#15
Napisano 11 lipca 2024 - 13:59
Powrót pitkiem z Turcji. 2,5 godziny na granicy Serbia- Węgry przy 35 stopniach klima cały czas pracująca. 6000 km z jednego wyjazdu zero usterek.Oby było tak zawsze.
Pięknie, my jedziemy we wrześniu do Wenecji, mam nadzieję, że również bezproblemowo..
#16
Napisano 29 lipca 2024 - 06:57
Ej
A mam ci przypomnieć powrót pociągiem ze zlotu w Bytomiu Odrzanskim?
a znasz powód??????
#17
Napisano 04 sierpnia 2024 - 09:28
Rozwijając, benzynki to non stop kłopoty. Tak bynajmniej słyszę od naszych klubowiczów, jedyna to chyba 2,4 gt co nie narzekają
Nasze dizelki są nie do zajechania
Więc wczoraj kolejny raz zostałem posiadaczem 2,2 crd 2002 rok i mam nadzieję że jak poprzednio nie zawiodę się
- Dorka lubi to
#18
Napisano 15 sierpnia 2024 - 17:25
Tak kupił 2,2 crd
Cześć, to nie jest regułą według mnie. Kupiłem PT 2.0M z przebiegiem 199tys, następnie w niecałe dwa miesiące przejechałem 7,5tys bez żadnego problemu, wymieniłem tylko zawór PCV i przewód za 90zł, olej. Poprzedni właściciel przez 7 lat wymienił rozrząd oraz tzw. duży zestaw naprawczy przedniego zawieszenia z kilkaset zł- to chyba nie stanowi o problematyczności? Auto pewne, zadbane i serwisowane odwdzięczy się bezproblemową eksploatacją. Kupując zajechany egzemplarz niezależnie od tego, czy to diesel czy benzyna będzie potrzeba inwestowania.. dotyczy to każdej innej marki i modelu. PT to nie jest jakiś wyjątek motoryzacyjny, który wymaga specjalnej troski.. taka opinia może wynikać ewentualnie z zakupu "okazji" których nie brakuje.
PS. czy autor postu kupił już PT PB?
Pozdrowionka
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Kupię pilnie króciec pompy wody do CRD 2,2 |
Części do PT Cruisera | kozbi7 |
|
|
|
Co dziś zrobiłeś/łaś dla swojego Pitka |
Offtopic | kuba_p |
|
|
|
Kupię podciśnieniowy siłownik klap do 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | kozbi7 |
|
|
|
Tył pitka pytania |
Techniczny podstawowy | Byzoeu |
|
|
|
Kupię komplet foteli do polifta. |
Części do PT Cruisera | nero49 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych