no i sie bardzo zdziwilem...zmienilem tzw "kablowke" obecnie upc, przenioslem tez do nich telefon z tpsa, mialo trwac przeniesienie 1 miesiac, trwalo 2 miesiace, przez ten okres mialem numer zastepczy i nikt pod stary nie mogl sie oczywiscie dodzwonic..../przez 2 miesiace!/, rozczarowalem sie tez ten caly "mediabox" bo pilot zle dziala tzn nie dziala jak nie jest skierowany pod katem prostym do urzadzenia i na dodatek odleglosc powyzej 3 metrow w gre nie wchodzi, poza tym nie mozna przyporzadkowac sobie przyciskow na pilocie np 1 =1tvp, 2= 2tvp, 3 =tvn itd
ale nie o tym chodi o internet, predkosc odbiega od deklarowanej czytaj zanizona predkosc, monitowalem tom sie dowiedzial ze w umowie napisane jest DO 150Mb/sek, tak w umowie a na stronie nie ma DO tylko widnieje jak byk predkosc pobierania 150 Mb/sek.....
ale nie to mnie bulwersuje, otoz dzis ni z gruszki ni z piertuszki wylaczyli tak internet jak i cyfrowa telewizje, dlaczego? ...zaleglosc 50 zlotych /dokladniej platnosc za usluge zalozenia dodatkowego splitera zeby rozdzielic sygnal analogowy na 2-gi telewizor, chcialem panu zaplacic od razu, ale dowiedzialem sie ze przyjdzie na fakturze,... no i przyszlo, ale basia z rozpedu zaplacila tylko kwote nalezna nazwijmy -abonament za wszystko, pomijajac te 50 zl....
informacja o platnosci powinna mi przychodzic rowniez na komorke sms-em, informacje dostalem z poczatkiem grudnia kwote do zaplaty oprocz tych 50 zlotych, platnosc za styczen zostala zaplacona wczoraj bez zadnych opoznien, a uslugi wylaczyli, dzwonilem, pytalem, dowiedzialem sie tyle ze zalegam 50 zl, i z automatu usluga zostala wylaczona, o czym zekomo mieli mnie powiadomic sms-em, w historii nie mam od upc zadnej informacji, twierdza ze wyslali i juz, a po wplaceniu zaleglosci czyli 50 zlotych wlacza za 4 dni robocze, nie ma mozliwosci zaplacenia w biurze obslugi klienta, ta zeby wlaczyli od zaraz , rowniez 4 dni robocze po zaksiegowaniu na koncie... juz mi sie pisac nie chce............ w tej chwili awaryjnie korzystam z modemu usb plusa ale chodzi to jak by nie moglo, wybic sobie ze lba mozna jakiekolwiek zasysanie............
no tak sie nie robi upc=banda konsultantow z usmieszkiem na twarzy, ...coz system.
a najciekawsze ze po 2 rozmowie z konsultantka ktora pozyczyla mi milego dnia zanim sie rozlaczyla powiedzia do siebie zanim wylaczyla mikrofon z sakramenckim wyrzutem:"ooojezuuuu"
alem sie
zdziwko....
Started By
miecio
, 19 sty 2012 21:27
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19 stycznia 2012 - 21:27
#2
Napisano 19 stycznia 2012 - 21:43
zagmatwane przepisy i chora firmowa biurokracja w mordję ja też miałem lekki problem z internetem z lokalnej kablówki,ale szybko wszystko wyszło na prostą i póki co jest dobrze.
#3 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 19 stycznia 2012 - 21:46
A wziąłeś w jakiejś "promocji"? Jesteś zobowiązany nie zrywać umowy pod groźbą kary finansowej? Jeżeli nie, to bym ich olał. Trzeba walczyć z takimi "usługodawcami". Miałem podobny przypadek, mimo kary zrezygnowałem i pożeganlismy się ozięble na zawsze... Obgadałem ich wszystkim znajomym, opisywałem na forach... Nie wiem czy coś to dało, ale ja miałem satysfakcję...
#4
Napisano 19 stycznia 2012 - 21:50
niestety wzialem z dobrodziejstwem inwentarza znaczy sie w promocji na 2 lata, i jestem uwiazany
#5
Napisano 20 stycznia 2012 - 22:21
Wspolczuje, kazda zmiana w dzisiejszych czasach niesie ze soba potworne komplikacje. Ja walczylem z Netia, jak przeszedlem do nich z TPSA dla oszczednosci 50zl miesiecznie, a skonczylo sie w UKE, rok walki i nerwow.
#6
Napisano 20 stycznia 2012 - 23:20
nie w temacie marcin, ale moj temat to sobie pofolguje....
czytalem gdzies ze teraz zamykasz pitusia w cieply garaz i na bucie bedziesz do pracy... DOBRZE, !bardzo dobrze!
czytalem gdzies ze teraz zamykasz pitusia w cieply garaz i na bucie bedziesz do pracy... DOBRZE, !bardzo dobrze!
#7
Napisano 21 stycznia 2012 - 00:40
miecio - ja ci tylko jedno o upc powiem - już 3 x wpowiadałem umowę, jak chcieli podnieść ceny i 3x zeszli z powrotem i dalej mam chello tv plus neta - awarie się zdarzają i owszem, ale gadać nie ma z kim tragos.. w firmie z kolei przeszliśmy na netię z tpsa i tu jest dopiero cyrk bo tp blokuje mozliwość podłączenia numeru bo to pary nie mają bo tamto bo sramto.. generalnie uwolnić orkę - i plus tragedia - szkoda, że nie mieszkamy w Finlandii - tam jest dostęp do neta konstytucyjnie zagwarantowany..
a miało być tak pięknie..................
a miało być tak pięknie..................
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych