Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


BLACHARKA


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.FENIX_*

Bezimienny Gość.FENIX_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 10 marca 2014 - 13:50

WITAJCIE ,MAM NA KRAWĘDZI BŁOTNIKÓW DWA WYKWITY , -bąbelki 2 szt. x 1cm x0,5 cm, jak sądzicie ,robić to u lakiernika czy dać nowe błotniki i co sadzicie o takiej ofercie ,?
http://allegro.pl/bl... ... 04131.html

pozdrowienia

#2 kocurak

kocurak

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 129
  • Dołączył:  28 lut 2014
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.4 A benzyna
  • Imię:Marta
  • Skąd::Kielce
  • Płeć: Kobieta

Napisano 10 marca 2014 - 14:08

Wczoraj bawiliśmy się w lakierników. Postanowiliśmy,że sami zajmiemy tym błotnikiem, który ma delikatną rdzę na dole(szlif do blachy,baza,kolor i lakier bezbarwny) wyszło świetnie, a jak będzie gorzej to kupimy i lewy błotnik. (Prawy zamówiłam bo wgnieciony był). Do lakiernika u nas się nie opłaca bo za błotnik 350 zł zawołał(wiadomo żeby równo to całość,a nie zaprawki itd, ale ja jestem perfkcjonistką w aspekcie estetyki,a błotnik wygląda super) , a za 200 można kupić dobry nowy.

Jeśli masz smykałkę to się pobaw,a jeśli nie to lepiej nowy błotnik moim zdaniem :)

#3 Bezimienny Gość.FENIX_*

Bezimienny Gość.FENIX_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 10 marca 2014 - 14:15

MUSZE TO PRZETRAWIĆ, trochę żal z powodu jednego bumbla wymieniać (odkręcać) cały błotnik z fabrycznym lakierem....
ale dzięki za odpowiedź

#4 kocurak

kocurak

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 129
  • Dołączył:  28 lut 2014
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.4 A benzyna
  • Imię:Marta
  • Skąd::Kielce
  • Płeć: Kobieta

Napisano 10 marca 2014 - 14:21

My nie zdejmowaliśmy, był to niewielki fragment akurat na rogu -dało się ładnie zeszflifować i zalakierować, też nam szkoda zdejmować :) Powodzenia

#5 cwmarta

cwmarta

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 875
  • Dołączył:  07 maj 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 LPG
  • Imię:____
  • Skąd::Warmia
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 10 marca 2014 - 14:22

FENIX, no żal.. to nie taki wielki bąbel znowu.. może ograniesz.. a jaki kolor?

#6 kocurak

kocurak

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 129
  • Dołączył:  28 lut 2014
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.4 A benzyna
  • Imię:Marta
  • Skąd::Kielce
  • Płeć: Kobieta

Napisano 10 marca 2014 - 14:24

Przy okazji może ktoś ma problem z pękającym kolorem na klamce? Zobaczyłam pęknięcie na tylnych drzwiach,ale chyba łatwiej zaszpachlować i pomalować niż klamkę wymieniać :d

#7 cwmarta

cwmarta

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 875
  • Dołączył:  07 maj 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 LPG
  • Imię:____
  • Skąd::Warmia
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 10 marca 2014 - 14:32

kocurak, na klamce? że na chromie klamki? hmm

#8 kocurak

kocurak

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 129
  • Dołączył:  28 lut 2014
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.4 A benzyna
  • Imię:Marta
  • Skąd::Kielce
  • Płeć: Kobieta

Napisano 10 marca 2014 - 22:01

Tak, jakby powłoka pękła.

Jeszcze pytanie... zrobiliśmy sobie właśnie wycieczkę na 5 minut do Krakowa po błotnik, kupiliśmy, stan świetny tylko... nie ma otworu na antenę z prawej strony, poradźcie:wiercić dziurę? Czy mocować antenę gdzieś w innym miejscu? :glupek1

#9 bartek_sz3

bartek_sz3

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5 834
  • Dołączył:  25 lip 2011
  • Rok Produkcji:2007i 2013
  • Silnik:2.4M. 3.6vvt
  • Imię:Bartek
  • Skąd::chludowo
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 marca 2014 - 22:39

kocurak napisał

nie ma otworu na antenę z prawej strony


bo to anglik był

#10 kocurak

kocurak

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 129
  • Dołączył:  28 lut 2014
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.4 A benzyna
  • Imię:Marta
  • Skąd::Kielce
  • Płeć: Kobieta

Napisano 10 marca 2014 - 22:46

No wiem, wiem tylko teraz się zastanawiam czy wiercić czy kombinować hmmm w sumie fajnie wygląda taka antenka, ale może bez sensu wżerać się w blachę?

#11 Rodzynka

Rodzynka

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 972
  • Dołączył:  15 sie 2013
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4 GT M
  • Imię:Anna

Napisano 11 marca 2014 - 00:27

Jeżeli zrobisz tylko kosmetykę to następnej zimy może być jeszcze większy gnój.
Raz 'wiewiór" nadgryzł to pójdzie dalej.

Wersja budżetowa
Jeżeli to tylko delikatne wykwity to w domowym zaciszu zastosuj koniecznie jeszcze preparat wiążący na rdzę i dopiero wtedy maluj. Preparaty dostępne na rynku- Brunox, Cortanin, R-Stop firmy APP (Auto Plast Produkt) i do tego masa uszczelniająca.


Pakiet "full"
Jeżeli po wakacjach nadal będziesz chciał jeździć tym samochodem to Kupujesz błotnik i oddajesz do malowania. Komfortowa sprawa, że są całe elementy do malowania, a nie wspawanie reperaturek, gdzie rdza znów pojawi się na spawie... W Łodzi na pewno nie brakuje lakierników, z umiejętnościami i doświadczeniem, a te 350 można zbić nawet do 200-250 zł popytaj znajomych w tym czasie. :cwaniak

#12 vario

vario

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 63
  • Dołączył:  05 lis 2012
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 Gasoline
  • Imię:Paweł

Napisano 11 marca 2014 - 22:30

Zawsze można jeszcze dać swój błotnik do naprawy, tzn szlifowanie do zdrowej blachy, jak pojawi sie dziura to lutospawanie i masz gwarancje ze nic nie wyskoczy po najbliższej zimie. Oczywiscie na koniec świeży lakier błotnika i polerka auta co by ładnie sie błyszczał :kawka




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych