Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

PT 1.6L


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 yacho

yacho

    Znawca Tematu

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1164
  • Dołączył:  13 maj 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Jan

Napisano 15 maj 2009 - 08:23

Witam ponownie.

Teraz mam cos takiego:

http://www.otomoto.p...how&id=C8572684

Ladny z foto. Nie widzialem go osobiscie. Cena mysle nie jest zla ale mam pytanie do Was o silnik. Czy silniki 1.6 sa dobrymi silnikami i czy dobrze wspolpracuja z LPG ?

Prosze o opinie !

Z gory dzieki :)

Pozdrawiam

#2 paradyz

paradyz

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3021
  • Dołączył:  21 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:300C 3,5 A
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Rzeszów
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 15 maj 2009 - 08:47

Jak założysz gaz do 1,6 to ledwo będziesz jechał. Auto waży prawie 1,5 tony. Silnik zdecydowanie za słaby dla auta (zaraz dostane po głowie od Agi :glupek ). Jego plusem jest na pewno łańcuch rozrządu. Aga śmiga takim Pitkiem z Włoch do Polski i mówi że nieźle sobie radzi na auostradach. Na miasto pewnie wystarczy. Plus to 1 właściciel i serwis w ASO.

#3 yacho

yacho

    Znawca Tematu

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1164
  • Dołączył:  13 maj 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Jan

Napisano 15 maj 2009 - 08:53

A jakie ma spalanie w miescie paliwa. Na codzien samochod ma pokonywac dystans ok 70 km (dojazd do pracy)

#4 Kajka

Kajka

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5639
  • Dołączył:  11 lut 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Katarzyna
  • Skąd::Śląsk
  • Płeć: Kobieta

Napisano 15 maj 2009 - 09:15

yacho, Ty tak wszystkiego nie przeliczaj starannie... ;)
To nie jest auto do oszczędzania! To jest auto do kochania! :lol

Poważniej - paradyz ma rację, trochę mały silnik jak na nasze "czołgi", ale za to jest prawie "wszystkomające", 1 właściciel, udokumentowane "życie" - nic tylko jechać oglądać! (ale jeszcze ponegocjować cenę, bo mam wrażenie, że nie najniższa... a może się mylę, bo teraz jak już nie jestem na etapie kupowania, to już nie kontroluję i porównuję tak bardzo).

#5 yacho

yacho

    Znawca Tematu

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1164
  • Dołączył:  13 maj 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Jan

Napisano 15 maj 2009 - 09:47

oj tak, ale musze przeliczyc czy stac mnie na taka milosc :)

#6 Aga

Aga

    Znawca Tematu

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1118
  • Dołączył:  03 wrz 2008
  • Rok Produkcji:0
  • Silnik:1.6 Touring E

Napisano 15 maj 2009 - 10:45

no no no moi drodzy... silnik jak silnik, trochę zależy jaką ma się nogę, myślę, że co niektóre osoby przekonały się w drodze na Mazury że dogonić czy wyprzedzić pitka Agi to nie lada sztuka, (co niektórzy byli za nami 6 minut wg. informacji Pana z tira heheh). Ja mu dość mocno ;P cisnę i mam ciężką nogę, jeżdżę szybko i w większości przypadków to ja wyprzedzam a nie jestem wyprzedzana ;P . Na autostradach radzi sobie dobrze (no chyba że strome górki na autostradzie w Austri - wtedy ciągnie 120 ale to większość samochodów). Jedyny minus to moment zmiany z 3 na 4 - trzeba dłużej przydeptać i aż chciało by się popchać go trochę :lol wtedy czuć że silnik nie jest wielki - w tym momencie czuć że przyspieszenie mogło by być większe. Mimo wszystko mało pali.

Opisy są moimi odczuciami bo fachowe terminy czy książkowe normy są mi obce. No i to wszystko przy mojej ciężkiej nodze. Zaznaczę też, że wcześniej miałam auta z większymi silnikami oraz drugi samochód w domu ma o wiele większy silnik a mimo tego nie narzekam na 1.6

Nie próbowałam jazdy innym pitkiem o takim silniku, wiec nie wiem czy mój tylko taki wyjątkowy (bo to, że tylko wlewam benzynę i jeżdżę zastanawiając się tylko czemu ludzie twierdzą, że pitki takie awaryjne są - to chyba każdy już słyszał).

Czy bym kupiła po raz drugi pitka z takim silnikiem - hmmmmm jeśli byłby ładny zewnętrznie to raczej tak.

Ale jeśli chcesz powariować i poczuć, że przyciska Ci głowę do zagłówka to zdecydowanie wybierz większy silnik :lol :lol :lol

#7 paradyz

paradyz

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3021
  • Dołączył:  21 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:300C 3,5 A
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Rzeszów
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 15 maj 2009 - 11:26

http://otomoto.pl/ch... ... 91834.html

Tu masz link do auta tez z 2005 tyle że przed liftem (moim zdaniem ładniejsze wnetrze, bez uchwytu na ręcznik). Cena niższa i też 1 właściciel salonowy.

A Cabrio Szumisiów nadal wisi:))))

#8 yacho

yacho

    Znawca Tematu

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1164
  • Dołączył:  13 maj 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Jan

Napisano 15 maj 2009 - 12:05

dzieki za linka, tez fajny i tez 1.6 i tu jest chyba bol bo ja na paliwie to daleko nie zajede :(
w gre wchodzi tylko montaz LPG :(

dzieki Aga za obszerny opis :))

Autkiem ma na codzien jedzic moja zona do pracy. Rocznie robimy +-30 tys km wiec troszke spalamy. Na paliwie za duzo kasy by wyszlo a w PT jestesmy zakochani oboje :)))))

#9 vojpiotr

vojpiotr

    Znawca Tematu

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1134
  • Dołączył:  15 wrz 2008
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:EX- Street Cruiser 2

Napisano 15 maj 2009 - 13:16

Rocznie robimy +-30 tys km


wiec jedyny sluszny wybor to CRD...sadze,ze nie zawiedziesz sie ani od strony osiagow ani od strony ekonimiki

pozdrawiam i zycze owocnych poszukiwan

#10 Kajka

Kajka

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5639
  • Dołączył:  11 lut 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Katarzyna
  • Skąd::Śląsk
  • Płeć: Kobieta

Napisano 15 maj 2009 - 14:27

wiec jedyny sluszny wybor to CRD

Dokładnie!
I już wiesz, yacho, czego macie szukać! :)
Ja polecam serdecznie! :brawo

#11 rafe1

rafe1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5364
  • Dołączył:  14 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4GT M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 maj 2009 - 21:59

Ja polecam serdecznie!

i ja też :kciuki

#12 yacho

yacho

    Znawca Tematu

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1164
  • Dołączył:  13 maj 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Jan

Napisano 16 maj 2009 - 22:09

Dzieki za wszystkie posty!

Szukam dalej :)

Pozdrawiam

#13 newyork1

newyork1

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 395
  • Dołączył:  14 wrz 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4 TURBO
  • Imię:MARTA & KUBA

Napisano 18 maj 2009 - 00:51

polecam 2.4 ale bez turbiny i wtedy w LPG ! :)

#14 ARON

ARON

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 851
  • Dołączył:  05 maj 2012
  • Rok Produkcji:xxxx
  • Silnik:2.0
  • Imię:x

Napisano 06 sierpień 2012 - 18:23

Słuchajcie, pozwolę sobie odświeżyć temat zadając 2 krótkie pytanka odnośnie PiTka z najmniejszym silnikiem:
1. od kiedy był montowany?
2. w jakich wersjach wyposażenia występował?
Inaczej mówiąc, czy możliwe, by był 1.6 Touring z 2001 EU ze zderzakami lakierowanymi w kolorze nadwozia i przyciemnianymi szybami, czyli to wszystko niby fabrycznie?

#15 medyk

medyk

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5224
  • Dołączył:  03 lis 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4L + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 sierpień 2012 - 00:26

1.6 tylko touringi były i classiki, a z 2001r? Raczej tak.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych