Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

To jest To!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
86 odpowiedzi w tym temacie

#1 gtig60

gtig60

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 212
  • Dołączył:  12 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Grzes
  • Skąd::Krakow
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 kwietnia 2015 - 20:28

Witam.

Dwa tygodnie temu stalem sie szczesliwym posiadaczem Chryslerka w wersli limited napedzanym dwulitrowym silnikiem. Zakup przemyslany i wyszukany z wielu  ogloszen. Pojazd zakupiony z pewna wada ktora troszku zbagatelizowalem na poczatku lecz ktora nie pozwolila mi sie dowiesc do domu i droga polowe podrozy furacz odbyl na plecach bratniego koncernu. 

Wepchnalem patalacha do garazu i zazywajac wieczornego relaksu zajalem sie jego sercem.

Juz podczas zakupu wiedzialem ze "pije" wode i za stan rzeczy obarczalem uszczelke pod glowica. Niejako potwierdzeniem tej teorii byl fakt ze ciekla juz bokami  a z wydechu wydobywalo sie sporo pary. I  faktycznie po sciagnieciu glowicy zalozenie okazalo sie sluszne. Lecz winowajca tak na prawde okazala sie pompa wody ktora ciekla przez uszczelke korpusu. Gdyby poprzedni wlasciciel  w pore zareagowal sillnik nie wymagalby takiej ingerencji.  Ja w sumie sie ciesze z takiego obrotu sprawy gdzyz mialem okazje przyjzec sie silnikowi blizej. I z tego co ujzalem jestem bardzo zadowolony gdyz z odnalezionej karteczki na silniku o przeprowadzonej wymianie oleju w styczniu  moge domniemywac iz przebieg wyswietlany jest autentyczny tj. 193 tys km. Swiadczy o tym rowniez kondycja silnika gdyz na gladziach cylindrow nie ma zadnego zuzycia a prowadnice zaworow maja wymiar nominalny. Pocieszony tymi wiadomosciami odebralem glowice z wyspecjalizowanego zakladu ktory przy okazji planowania podocieral mi zawory jak i wymienil mi w niej uszczelniacze zaworowe. Tak wypieszczona czesc osadzilem  na uszczelce firmy Ajusa dokrecajac ja nowymi srubami rowniez tego samego producenta.  Chryslerek dostal przy okazji calkowicie nowy rozrzad z paskiem Continentala, rolkach INA i nowym napinaczu (silowniku).  Po przejechaniu tysiaca kilometrow moge smialo powiedziec ze serce ma sie dobrze i ma jeszcze milion kilometrow przed soba. Silnik nie wykazuje apetytu na zadne plyny ustrojowe co mnie wielce cieszy. Na pewno kilku z was zada pytanie o sens i poniesione ryzyko zwiazane z takim zakupem. Ja moge napisac jedynie  reasumujac ze auto bylo warte poniesionych wysilkow. Pojazd jest w miare zadbany i na zasadniczych elemntach nie nosi sladow zuzycia takich jak kierownica, fotel kierowcy, karoseria. Blacha jest bez zagniotek i calkowicie bez rdzy. Drzwi otwieraja sie i zamykaja jak w  nowym  egzemplarzu. Ten egzemlarz robi na mnie najlepsze wrazenie sposrod wszystkich ogladanych  za ktore handlarze chcieli nawet 12 tys Pln.  Niestety zderzaki sa troszku pozadzierane ale mam nadzieje ze w niedlugim czasie estetyke auta uda mi sie poprawic. Jestem pelen optymizmu gdy patrze na Chryslerka  :]

Załączone pliki


Użytkownik gtig60 edytował ten post 06 kwietnia 2015 - 20:34


#2 skarbek75

skarbek75

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5 928
  • Dołączył:  14 mar 2012
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Agnieszka
  • Skąd::Dolny Śląsk
  • Płeć: Kobieta

Napisano 06 kwietnia 2015 - 20:40

Piękny :d Witaj w klubie :)



#3 Bezimienny Gość.miki_*

Bezimienny Gość.miki_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 06 kwietnia 2015 - 20:52

tak się przyglądam zdjęciu spod maski i się zastanawiam jak w tym aucie do cholery wymienia się żarówki????



#4 skarbek75

skarbek75

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5 928
  • Dołączył:  14 mar 2012
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Agnieszka
  • Skąd::Dolny Śląsk
  • Płeć: Kobieta

Napisano 06 kwietnia 2015 - 20:56

Musisz sciągnać osłony w nadkolu :d



#5 gtig60

gtig60

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 212
  • Dołączył:  12 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Grzes
  • Skąd::Krakow
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 kwietnia 2015 - 21:01

hi hi hi   ja generalnie mam straszny ubaw z tym autem. Badajac "teren" przed i po zakupie u mechanikow nasluchalem sie tylu bzdur ze glowa mala hehehe  fakt ze auto wyglada ciasno pod maska ale smialo moge powiedziec ze wymiana rozrzadu w tym aucie to nie jest katorznicza praca. Chlopy narzekaja na PT'iego a ciekawi mnie dlaczego nie maja problemu chociarzby z Renault Clio ph I lub o zgrozo z Clio phII 1.6 16V bo ja juz lont podpalalem pod nimi z wscieklosci  ha ha ha   



#6 Bezimienny Gość.miki_*

Bezimienny Gość.miki_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 06 kwietnia 2015 - 21:01

a jeszcze napisz, że najlepiej koło zdjąć do tego... aż się boję pomyśleć jak trzeba zmieniać żarówkę nocą podczas deszczu na drodze. chyba przemyślę raz jeszcze czy chcę to auto



#7 skarbek75

skarbek75

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5 928
  • Dołączył:  14 mar 2012
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Agnieszka
  • Skąd::Dolny Śląsk
  • Płeć: Kobieta

Napisano 06 kwietnia 2015 - 21:03

Nie trzeba, wystaczy zdjać osłonę :)

gtig60 jeszcze nie raz się zdziwisz :d

#8 Jeżol

Jeżol

    VIP

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 4 003
  • Dołączył:  19 sie 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0A LM Gaz
  • Imię:Adam
  • Skąd::Poznań
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 kwietnia 2015 - 21:18

Da rade żarówe wyjąć bez zdejmowania koła.
Poza tym bezawaryjności i przyczepności :)

#9 gtig60

gtig60

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 212
  • Dołączył:  12 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Grzes
  • Skąd::Krakow
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 kwietnia 2015 - 21:19

Dostep do lamp przednich to bajka -tak jak pisze Skarbek75.

 Wystarczy skrecic odpowiednio kolo aby uzyskac lepszy dostep do interesujacej  nas oslony  w nadkolu.  

 

No i ta przyczepnosc!!!!  hihihihihihihihh ahahahahahaha heheheheheh 

 

Co do "zdziwka" to ceny czesci zamiennych maja niesamowita rozbierznosc a zwlaszcza  ceny w sklepach internetowych sa z kosmosu. W Kraku wszystkie sklepy "stacjonarne" wypadaja zdecydowanie przyziemniej ! 


Użytkownik gtig60 edytował ten post 07 kwietnia 2015 - 19:53


#10 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8 248
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 kwietnia 2015 - 07:31

Co do "zdziwka" to ceny czesci zamiennych maja niesamowita rozbierznosc a zwlaszcza ceny w sklepach internetowych sa z kosmosu. W Kraku wszystkie sklepy "stajonarne" wypadaja zdecydowanie przyziemniej !

Nauczysz się :dance4



#11 bartek_sz3

bartek_sz3

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5 823
  • Dołączył:  25 lip 2011
  • Rok Produkcji:2001i 2013
  • Silnik:2.0M. 3.6vvt
  • Imię:Bartek i Monika
  • Skąd::TarnowoPodgórne
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 kwietnia 2015 - 16:58

@gtig60, dobra robota :tak



#12 macheck

macheck

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 199
  • Dołączył:  26 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2,0 A
  • Imię:Maciek
  • Skąd::Krzeszowice
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 kwietnia 2015 - 17:04

Cytując klasykę:" no, no, ładne cacko" :lol:

 

Witaj Sąsiedzie !

 

Pewnie się mylę ale te foty w jakich okolicach robione? Takie jakieś znajome uliczki...



#13 gtig60

gtig60

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 212
  • Dołączył:  12 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Grzes
  • Skąd::Krakow
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 kwietnia 2015 - 20:41

 Modlniczka City  :]

 

Z ostatnich przeprowadzonych modyfikacji to jeszcze udalo mi sie wymienic amortyzatory tylnie na moje ulubione KYB exel-g (olejowo gazowe)  oraz koncowy tlumik na wytwor Polmoostrow z ozdobna koncowka ktora wedlug mnie idelanie komponuje sie z tym samochodem. Lubie ta polska firme gdyz po pierwsze i najwazniejsze ich wydechy zawsze idealnie pasuja - nie trzeba sie wysilac przy ich montazu. Po drugie sa calkiem dobrej jakosci - kilka lat bezobslugowego uzytkowania. Po trzecie ten akurat tlumik dedykowany do Pt Cruisera procz wartosci estetycznych piesci mnie delikatnym pomrukiem. W sumie to czekam az sie troszku przepali gdyz powyzej 3 tys/obr silnika zaczyna calkiem interesujaco brzmiec. Wydech jest cichy lecz na tyle "soczysty" ze dzis gnajac na obwodnicy przypomnialem sobie szalenstwa mlodosci za sterami GSi i 200SX'a - bezcenne ;P

 

Mam prosbe o wskazowke gdzie moge znalesc bezpiecznik badz przekaznik wzmacniacza audio. Po wyjezdzie z garazu po kilku dniowym postoju z odpietym aku stracil mi sie dzwiekw radiu. Wprowadzony kod przyjmuje i radio funkcjonuje niby poprawnie lecz nic nie "leci" z glosnikow. Podobno to wina wzmacniacza tylko gdzie go znalesc?    

Załączone pliki


Użytkownik gtig60 edytował ten post 07 kwietnia 2015 - 20:57


#14 macheck

macheck

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 199
  • Dołączył:  26 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2,0 A
  • Imię:Maciek
  • Skąd::Krzeszowice
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 kwietnia 2015 - 21:30

 Modlniczka City  :]

 

:) prawie trafiłem bo uliczki jakoś kojarzyłem z okolicami kwitka

No to rzut beretem do mnie jest 15 km na zachód

 

Jeszcze raz gratulacje



#15 gtig60

gtig60

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 212
  • Dołączył:  12 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Grzes
  • Skąd::Krakow
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 kwietnia 2015 - 17:32

Czekam kiedy tobie bede mogl gratulowac!

 

Dzis auto odstawilem do gazownika - ciekawi mnie bardzo rezultat.

 

Auto bedzie wyposazone w komputer Stag 200 Gofast, wtryski HANA, reduktor tomasetto artic, butle "w kole" ok 40 l i wlew we wnece wlewu paliwa. Doslownie zrzera mnie ciekawosc i niepokoj. Mam nadzieje ze kolo stanie na wysokosci zadania gdzyz dobrze zna nasze Chryslerki i zrobil na mnie dobre wrazenie. No coz pozyjemy zobaczymy   :glupek


Użytkownik gtig60 edytował ten post 08 kwietnia 2015 - 20:34


#16 bigmeen

bigmeen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1 988
  • Dołączył:  05 mar 2014
  • Rok Produkcji:X
  • Silnik:X
  • Imię:X
  • Skąd::X
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 08 kwietnia 2015 - 17:41

Witam

 

Gigi a jaki koszt takiej instalacji?? Pytam z ciekawości.

 

:ziom



#17 gtig60

gtig60

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 212
  • Dołączył:  12 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Grzes
  • Skąd::Krakow
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 kwietnia 2015 - 20:33

Dogadalem na dwadwiescie - pan mnie namowil na ta wersje staga acz jest to nowe i nie ma za duzo opinii. Kumpel - teoretyk instalacji gazowych ;) - stwierdzil ze na papierze dosc fajnie "Gofast"  wyglada  i dodatkowo jest opatrzona 8 letnia gwarancjia - pomyslalem ze  do odwaznych swiat nalezy i trzeba sprobowac.

Wyjasnie jeszcze ze szukalem wlasnie instalacji ze sterownikiem tej firmy bowiem mam Staga 300  w Jeepku od 7 lat i nic sie nie dzieje.

Kolejnym argumentem jest ogromna ogolna powszechnosc  Staga i swiadomosc ze w kazdym zakatku Polski znajdzie sie ktos kto bedzie potrafil ja serwisowac. Niskie koszty serwisowe tez mnie umocnily w wyborze.

Dla porowniania - rozwazalem jeszcze instalacje BRC kit Alba ( montaz 2300,- pln; gwarancjia 2 lata) ktorej serwis co 10 tys km kosztuje 160,- pln a w tej konfiguracji Staga  do 100,- pln.  



#18 macheck

macheck

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 199
  • Dołączył:  26 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2,0 A
  • Imię:Maciek
  • Skąd::Krzeszowice
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 kwietnia 2015 - 20:38

Moim zdaniem dobry wybór zrobiłeś

Sam mam Staga 300 (na 6-cio cylindrówce) i od wielu lat i wielu tysięcy kilometrów nic się nie dzieje (tfu, tfu, odpukać w nie malowane...)

 

Cena konkurencyjna, gwarancja długa... czego chcieć więcej?



#19 gtig60

gtig60

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 212
  • Dołączył:  12 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Grzes
  • Skąd::Krakow
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 kwietnia 2015 - 21:36

Chce zeby to dzialalo!!!! he he he 

 

Napisze wam jeszcze ze  pan zaczal rozwazania od podstawowej konfiguracji instalacji w cenie 1800 Pln.   

Podobno tez daje rade lecz ja chce miec pewnosc ze nie bede mial swiecacych "czekow" i ze auto bedzie smigac na wysokich obrotach bez  utraty zdrowia.  



#20 macheck

macheck

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 199
  • Dołączył:  26 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2,0 A
  • Imię:Maciek
  • Skąd::Krzeszowice
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 kwietnia 2015 - 21:44

Z mojego doświadczenia i wielu znajomych szczęśliwych użytkowników instalacji STAG, najsłabszym punktem instalacji jest jej montażysta :diabelek 

 

Jeśli jest chłop z głową to "będzie Pan zadowolooooonyy" :jupi







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych