Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

To jest To!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
86 odpowiedzi w tym temacie

#21 Antoni33

Antoni33

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 516
  • Dołączył:  27 mar 2012
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2,4 M Gas
  • Imię:Antoni
  • Skąd::Kraków/ Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 kwiecień 2015 - 09:03

Z mojego doświadczenia i wielu znajomych szczęśliwych użytkowników instalacji STAG, najsłabszym punktem instalacji jest jej montażysta :diabelek

 

Jeśli jest chłop z głową to "będzie Pan zadowolooooonyy" :jupi

Witam

JA od 4 lat też mam STAG i jestem zadowolony. Przejechane 70 tys km i tylko regulacja co 10 tys, nic nie robione i wszystko działa.



#22 pawcio-67

pawcio-67

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 54
  • Dołączył:  25 mar 2015
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:PAWEŁ
  • Skąd::WOLSZTYN
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 kwiecień 2015 - 10:20

Witam i gratuluję cacka ,ładnie wygląda i zaraz w gaz. Potwierdzam stag to dobry sprzęt ,moja octavia śmigała aż miło.Nic przy niej nie robiłem ,tylko lałem gaz.Po trzech latach musiałem wymienić filtr fazy lotnej -bo na autostradzie nie chciał latać więcej  niż 140. Jeszcze raz gratuluję  :jupi  :jupi  :jupi



#23 gtig60

gtig60

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 202
  • Dołączył:  12 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Grzes
  • Skąd::Krakow
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 kwiecień 2015 - 21:27

PiT przejechal juz kilkanascie setek  kilometrow na oleju GM od momentu zlozenia silnika i nadszedl czas na swierzy olej MOTUL 10w40. Przewiduje ze na nim zaliczy caly interwal do wymiany czyli jakies 10 tys km. 



#24 bigmeen

bigmeen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1988
  • Dołączył:  05 mar 2014
  • Rok Produkcji:X
  • Silnik:X
  • Imię:X
  • Skąd::X
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 12 kwiecień 2015 - 06:29

PiT przejechal juz kilkanascie setek kilometrow na oleju GM od momentu zlozenia silnika i nadszedl czas na swierzy olej MOTUL 10w40. Przewiduje ze na nim zaliczy caly interwal do wymiany czyli jakies 10 tys km.

Witam Grzechu

Do Pt zalecanym olejem jest 5w30 hellix lub Total. 10w40 jest za gesty. Wiem że nie masz dostępu do technicznego ale tam temat dosyć obszernie opisany.

:ziom

Użytkownik bigmeen edytował ten post 12 kwiecień 2015 - 06:31


#25 gtig60

gtig60

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 202
  • Dołączył:  12 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Grzes
  • Skąd::Krakow
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 kwiecień 2015 - 17:53

OoO dziekuje za wskazowke! Zatem trzeba bedzie olej wymienic wczesniej :).

 

Ponizej kilka fotek jak mam wlozona instalacje LPG.  Klawisz (przelacznik) na konsoli srodkowej sam obsadzilem. Poprosilem monterow aby mi go tam wypuscili z naddatkiem przewodu abym go sobie mogl zamontowac po swojemu. Panowie byli sceptyczni do tego miejsca a ja uwazam ze jest idealne !

 

 

 

Załączone pliki



#26 macheck

macheck

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 199
  • Dołączył:  26 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2,0 A
  • Imię:Maciek
  • Skąd::Krzeszowice
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 kwiecień 2015 - 18:05

Bo panowie byli ograniczeni chyba :glupek

 

Dla mnie super fajne miejsce na kontrolke - prawie jak fabryczne :gt

 

Ale pod maską trzeba przyznać że czysto zrobili i fajnie poukrywali instalke

 

Jest gitarrrra. Oby jak najdłużej służyło!


Użytkownik macheck edytował ten post 12 kwiecień 2015 - 18:06


#27 gtig60

gtig60

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 202
  • Dołączył:  12 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Grzes
  • Skąd::Krakow
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 kwiecień 2015 - 20:02

Pierwsze dane spalania LPG sa rewelacyjne (moim zdaniem). Przy kreceniu silniczka do 4 tysi i generalnie szybkiej jezdzie bilans wyszedl 15 l/100km.  Spodziewalem sie zdecydowanie wyzszego apetytu zwlaszcza ze centralka szybko przelacza na LPG.  No ale nie zapeszajmy  -nadal sie stroi.



#28 Bezimienny Gość.krol44_*

Bezimienny Gość.krol44_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 15 kwiecień 2015 - 12:26

U mnie w mieście spalanie na razie 13l lpg, więc jest OK. Wlew gazowy zamontował u góry wlewu pb nie na dole i spokojnie końcówka jest wkręcona na stałe i klapka się zamyka.



#29 gtig60

gtig60

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 202
  • Dołączył:  12 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Grzes
  • Skąd::Krakow
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 kwiecień 2015 - 15:47

krol44  - dasz rade tu wkleic fotke wlewu?  Chetnie bym go zobaczyl :) 



#30 Bezimienny Gość.krol44_*

Bezimienny Gość.krol44_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 15 kwiecień 2015 - 18:57

Zdjęcie trochę słabe i zapomniałem obrócić ale widać, złącze wykręcić tylko jak chce zatankować pb- czyli rzadko 

Załączone pliki


Użytkownik krol44 edytował ten post 15 kwiecień 2015 - 18:58


#31 gtig60

gtig60

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 202
  • Dołączył:  12 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Grzes
  • Skąd::Krakow
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 kwiecień 2015 - 15:47

Ale wygoda !!!   Szkoda ze nie wiedzialem ze tak mozna -  zmolestowalbym gaziarzy  hi hi hi



#32 Bezimienny Gość.krol44_*

Bezimienny Gość.krol44_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 16 kwiecień 2015 - 19:41

U mnie wkrecany wlewamy nie wchodził w grę,  moja Marysienka od razu by go zgubiła. 



#33 gtig60

gtig60

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 202
  • Dołączył:  12 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Grzes
  • Skąd::Krakow
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 kwiecień 2015 - 20:09

Mam podobne przemyslenia co do mojego Klaudiusza he he

 W sumie to dales mi impuls - kupie rezerwe i schowam do bagaznika. W  koncu od przybytku glowa nie boli!


Użytkownik gtig60 edytował ten post 16 kwiecień 2015 - 20:13


#34 gtig60

gtig60

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 202
  • Dołączył:  12 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Grzes
  • Skąd::Krakow
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 wrzesień 2015 - 10:31

W zeszlym tygodniu, dzien pod dniu Chryslerka dopadlo prawo serii  :/  - trzy dni trzy awarie:

- w srode zdechl akumulator - nagle stracil prad.

- we czwartek zagotowal w centrum miasta i powrocil do domu na holu ! 

- w piatek wchodze do garazu zobaczyc co bylo przyczyna ugotowania patrze na PiTa a on stoi na kapciu w tylnim kole.

 

Strzelil :foch jakiego jeszcze nigdy nie doswiadczylem z zadnym pojazdem.

 

 

Wczoraj ustaliem ze wentylator na chlodnicy  sie zawiesza  i nie ma pierwszego biegu.

Zastanawia mnie dlaczego sytuacji nie uratowal drugi bieg wentylatora - musze to ustalic.

 

 

A na razie PiT pobedzie w garazu przez tydzien ( nie mam czasu sie nim zajac) i niech przemysli swoje postepowanie ;)  

Załączone pliki

  • Załączony plik  PiT 2.jpg   711,42 KB   2 Ilość pobrań

Użytkownik gtig60 edytował ten post 07 wrzesień 2015 - 10:33


#35 Bezimienny Gość._Pit__*

Bezimienny Gość._Pit__*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 10 wrzesień 2015 - 09:02

Bardzo ładne auto. Czarny kolor do tego samochodu wydaje się idealny. Bardzo ładne masz również felgi, nie wiem, czy dobrze mi się wydaje, ale to chyba seryjne od Sebring'a. Pasują idealnie do stylu Cruiser'a. Co do gazu - bardzo dobry wybór producenta elektroniki. Spalanie powinno Ci się ustabilizować do max 13 ltr LPG w mieście z klimą i max 10 ltr LPG w trasie. Estetyczny montaż, choć faktycznie - jak pisali koledzy powyżej, wlew spokojnie zmieści się pod klapkę wkręcony, demontowany tylko do uzupełniania baku benzyny. Cholerna wygoda przy tankowaniu, które niestety przy niewielkiej ilości miejsca na butlę pod autem, jest dość częste (...) Super zbiór kierownic w garażu... i... właśnie! Co czerwonego stoi w prawym dolnym rogu ostatniej fotki? ;)


Użytkownik _Pit_ edytował ten post 10 wrzesień 2015 - 09:05


#36 bartek_sz3

bartek_sz3

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5813
  • Dołączył:  25 lip 2011
  • Rok Produkcji:2001i 2013
  • Silnik:2.0M. 3.6vvt
  • Imię:Bartek i Monika
  • Skąd::TarnowoPodgórne
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 wrzesień 2015 - 09:42

Co czerwonego stoi w prawym dolnym rogu ostatniej fotki? ;)

 

 

stawiam na traktorek do trawy :kawka



#37 gtig60

gtig60

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 202
  • Dołączył:  12 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Grzes
  • Skąd::Krakow
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 wrzesień 2015 - 11:06

Faktycznie jest to kosiarka marki Toro. 

 

Co do felg to wlasnie ten detal sprowokowal mnie do rozmowy z poprzednim wlascicielem samochodu. Bardzo mi sie podobaja!!  Moim zdaniem idealnie pasuja do tego nadwozia i ciesze sie ze poprzedni wlasciciel przejal je  najprawdopodobniej z Sebring'a. 

 

PiT zakonczyl rekonwalescencje z:

- nowym akumlatorem Varty gdyz stary w zasadzie nie dawal sie juz naladowac.

- zregenerowanym alternatorem poniewaz stan szczotek jak i jego zabrudzenie ( tz. nici powstaly ) najprawdopodobniej byly przyczyna falowania pradu. 

- zregenerowanym wentylatorem chlodnicy - nowe szczotki przywrocily go do zycia i ladnie pracuje na obu predkosciach. 

-  przy okazji postoju w garazu  uzupelnionym olejem w skrzyni biegow olejem Ravenol STF - odpowiednikiem Mopara 4874465

- napompowanym kolem - ten element potwierdza ze postuj PiTa byl spowodowany jego negatywnym nastawieniem do jazdy ;P . Najwidoczniej skubaniec potrzebowal chwili odpoczynku  poniewaz kolo nie nosi widocznego przebicia, wentyl jest wpozadku i trzyma cisnienie od dwuch tygodni. 

 

No i jak by nie patrzec poczciwa z niego maszyna - nie robil mi psikusa co miesiac tylko wszystkie niedomagania objawil w jednym czasie.  ;)

 

Załączone pliki



#38 Bunia

Bunia

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 186
  • Dołączył:  09 wrz 2015
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Beata
  • Skąd::Danziger
  • Płeć: Kobieta

Napisano 24 wrzesień 2015 - 10:04

świetny PT i widać że jednak słucha się pańcia he he



#39 gtig60

gtig60

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 202
  • Dołączył:  12 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Grzes
  • Skąd::Krakow
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 styczeń 2016 - 14:51

Niektore PiTulce  w czasie ubieglych swiat przeszly metamorfoze w czerwononosego renifera ;)  

 

 

A co do mojego sprzetu to miesiac temu przeszedl wymiane oleju. Zalalem go olejem Mobil 5w30. Podczas wymiany wlalem mu  plukanke LiquidMoly aby  zlecialo  jak najwiecej starego oleju 10w40. Narazie  nie widze ani nie slysze roznic w pracy silnika ^_^ .  Cieszy tez fakt ze w 15sto stopniowe mrozy "pali od sztrzala" . 

Załączone pliki


Użytkownik gtig60 edytował ten post 20 styczeń 2016 - 21:03


#40 DAREK 75

DAREK 75

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 370
  • Dołączył:  12 cze 2015
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:1.6
  • Imię:Darek
  • Skąd::podkarpackie
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 styczeń 2016 - 09:52

:brawo  :tak







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych