Noo to grubo.
Co dziś zrobiłeś/łaś dla swojego Pitka
#2921
Napisano 05 lipca 2019 - 11:00
#2922
Napisano 05 lipca 2019 - 13:28
po tygodniowym staniu w garazu postanowiłem go wyciągnąć i kawałek się przejechać
#2923
Napisano 05 lipca 2019 - 13:41
Załączone pliki
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 05 lipca 2019 - 13:42
#2924
Napisano 05 lipca 2019 - 14:58
szerokiej drogi
#2925
Napisano 07 lipca 2019 - 18:05
Dwu-etapowa korekcja lakieru w specjalizowanej firmie.
Załączone pliki
Użytkownik Al Capone edytował ten post 07 lipca 2019 - 19:30
- indianer, bartek_sz3, Leszek i 2 innych osób lubią to
#2926
Napisano 08 lipca 2019 - 09:24
Fajny efekt.
#2927
Napisano 08 lipca 2019 - 09:27
Super !!!
#2928
Napisano 08 lipca 2019 - 09:43
Miałem wypadanie zapłonu na 3 cylindrze.Planownie głowicy i wymiana uszczelniaczy,uszczelek,oleju,płynu w ukł.chłodzenia.
Jeszcze łapy silnika(które za późno dotarły),uszczelka miski olejowej,klimatyzacja,reg.lpg i świecące się airbag-i.Ale to w przyszłym tygodniu.
Najważniejsze,że silnik normalnie pracuje i nie wkurwi.m się na światłach.
te sexi wiśnie strasznie awaryjne... już nie wspomnę że polift!!
#2929
Napisano 08 lipca 2019 - 11:12
Niemiecki silnik to się zdupił.Amerykański by jeździł.te sexi wiśnie strasznie awaryjne... już nie wspomnę że polift!!
#2930
Napisano 08 lipca 2019 - 11:14
Niemiecki silnik to się zdupił.Amerykański by jeździł.
Trafił pan w sedno!!!!!!! :tak
#2931
Napisano 08 lipca 2019 - 12:35
Dwu-etapowa korekcja lakieru w specjalizowanej firmie.
Dwu-etapowa korekcja lakieru w specjalizowanej firmie.
Dobra robota
#2932
Napisano 09 lipca 2019 - 08:16
16 miesięcy użytkowania i 43 tysiące okrągłe wykręciłem...
I odwalcie się od niemieckiego silnika 1.6' />
#2933
Napisano 09 lipca 2019 - 08:18
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 09 lipca 2019 - 08:19
#2934
Napisano 09 lipca 2019 - 08:28
W 1,6 jest silnik Rovera , przejęty przez koncern BMW wraz z zakupem Mini Morisa daleko mu do Niemca
Czyli brytyjsko-niemiecka myśl techniczna... taki Spitfire w skórze Messerschmitta.
Teraz już wiem, czemu mam maksymalny moment obrotowy przy 4000... żebym się czuł jakbym odlatywał
#2935
Napisano 09 lipca 2019 - 14:17
Czyli mam w swoim PT myśl techniczną z kraju Rolls-Royca, Jaguara i Aston-Martina.
Przyznam, że od samego początku wyczuwałem w PT tą arystokratyczność i luksus
#2936
Napisano 10 lipca 2019 - 06:40
tak dokładnie to po przejęciu rowera przez BMW, opracowany przez chryslera i rovera do pt i reedycji mini ale już w barwach BMW.W 1,6 jest silnik Rovera , przejęty przez koncern BMW wraz z zakupem Mini Morisa daleko mu do Niemca
#2937
Napisano 14 lipca 2019 - 20:39
#2938
Napisano 14 lipca 2019 - 21:14
Wstyd powiedzieć w jak wyglądał stary...
Jak zapełniony worek od odkurzacza?
#2939
Napisano 14 lipca 2019 - 21:34
#2940
Napisano 14 lipca 2019 - 21:56
Widzę,że w swoim pt też wymieniałeś? 😝Jak zapełniony worek od odkurzacza?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Pogoda nie tylko dla bogaczy ;) |
Offtopic | kade |
|
|
|
TIPM dla PT Cruiser 2.2 CRD z 2006 r. |
Techniczny podstawowy | Dritone |
|
|
|
Tył pitka pytania |
Techniczny podstawowy | Byzoeu |
|
|
|
Kupię pitka |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | sobjan77 |
|
|
|
jakie wersje wyposazenia pitka byly? |
Techniczny podstawowy | olaf folaron |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych