

Napisano 27 czerwca 2020 - 15:17
Napisano 27 czerwca 2020 - 20:07
Napisano 28 czerwca 2020 - 13:55
Na zbliżającą się 18-tkę , konserwacja podwozia , odrestaurowanie dojazdówki , i test sprawnościowy ma
S-5 , 520 km. , :|, zdał , nie wróciliśmy na lawecie , , zapaliła się tylko jedna żółta kontrolka ,stacja paliw,
8,4 l / 100 km.
Napisano 28 czerwca 2020 - 14:37
Na zbliżającą się 18-tkę , konserwacja podwozia , odrestaurowanie dojazdówki , i test sprawnościowy ma
S-5 , 520 km. , :|, zdał , nie wróciliśmy na lawecie ,
, zapaliła się tylko jedna żółta kontrolka ,stacja paliw,
8,4 l / 100 km.
57 l - 6 l rezerwy 51 spalone , zrobione 520 km : prosty przelicznik i wychodzi 9,8 l/100 a nie 8,4 ?
Napisano 28 czerwca 2020 - 17:27
spalone 44 l. nalałem przed wyjazdem - 0 km , i po powrocie 520 km , do pierwszego odbicia , tak mnie nauczono sprawdzać spalanie , ale dzięki Andrzeju za info , bo nie wiedziałem ile wchodzi w zbiornik i na ile mogę sobie pozwolić po zapaleniu kontrolki ,
sex, drugs & rock'n'roll ,
Napisano 28 czerwca 2020 - 17:38
to i tak nic się nie zgadza ? , nie co bym był złośliwy bardziej ciekawy - rezerwy do zapalenia jest 6 l i nie zapali się przy zapasie 13 l w zbiorniku przy tej ilości wskazówka jest troszkę ponad 1/4 na wskażniku testowanie na odbicie jest nie miarodajne i bardzo zależne od układu odpowietrzania oparów - rzut lotka gdzie trafi i kiedy się zatrzyma .
Napisano 28 czerwca 2020 - 17:47
spalone 44 l. nalałem przed wyjazdem - 0 km , i po powrocie 520 km , do pierwszego odbicia , tak mnie nauczono sprawdzać spalanie
nijagi, to źle Cię nauczono. Jak chcesz to zrobić prawidłowo, to zrób tak: zatankuj pod sam korek, zapisz stan licznika, lub wyzeruj licznik przebiegu dziennego, potem przejedź jak największą liczbę km, następnie znowu zatankuj pod korek, i podziel zatankowane litry przez przejechane kilometry, pomnóż przez sto, i masz średnie spalanie. Proste jak budowa cepa.
Napisano 28 czerwca 2020 - 17:56
no dobra , bardzo budująca ta dyskusja , jeżeli naleję do pełna , tu jest jeden problem w ilości paliwa w zbiorniku , przyjmuję pierwsze odbicie jako miernik , i robię to samo po powrocie , leję do pełna , popełniam ten sam błąd w ilości paliwa co na początku , i przeliczam , uczono mnie jeszcze lać tyle paliwa do pomiarów , żeby było widać poziom , ale można przelać i szkoda , mam małe doświadczenie z PT w kwestii spalania ale zawsze tak mierzyłem , W PT sprawdzałem 3 razy trasę , i mi wyszło 7,4 7,7 no i teraz 8, 45, , stwierdziłem że to zależy od ; drogi , prędkości , obrotów silnika , stylu jazdy , wydaje mi się , że najmniej pali przy prędkości ok. 110 -120 , obroty silnika ok 3200-3500 ? co o tym sądzisz ?
nijagi, to źle Cię nauczono. Jak chcesz to zrobić prawidłowo, to zrób tak: zatankuj pod sam korek, zapisz stan licznika, lub wyzeruj licznik przebiegu dziennego, potem przejedź jak największą liczbę km, następnie znowu zatankuj pod korek, i podziel zatankowane litry przez przejechane kilometry, pomnóż przez sto, i masz średnie spalanie. Proste jak budowa cepa.
ten sposób to nic nowego dla mnie, dobrze mi znany od wielu lat
Napisano 28 czerwca 2020 - 17:59
ten sposób to nic nowego dla mnie, dobrze mi znany od wielu lat
I nie ma innego lepszego, ale jak tam sobie chcesz, licz po swojemu.
Napisano 28 czerwca 2020 - 18:06
I nie ma innego lepszego, ale jak tam sobie chcesz, licz po swojemu.
liczę tak samo , matematyka jest jedna , nie widzę tylko poziomu paliwa , to jest ten sam sposób , z powielaniem błędu przy nalewaniu ,
Napisano 30 czerwca 2020 - 21:55
Napisano 02 lipca 2020 - 22:13
Po wielu latach odkładania tej modernizacji, zabrałem się wreszcie, i zrobiłem pełne podświetlenie przedniego i tylnego panelu podnoszenia i opuszczania szyb. Tył oczywiście gaśnie jak wyłączę podnoszenie.
IMG_20200702_220537.jpg 13,27 KB
7 Ilość pobrań
IMG_20200702_220432.jpg 6,51 KB
2 Ilość pobrań
IMG_20200702_220527.jpg 14,15 KB
3 Ilość pobrań
IMG_20200702_220345.jpg 13,01 KB
3 Ilość pobrań
Napisano 03 lipca 2020 - 16:33
Po wielu latach odkładania tej modernizacji, zabrałem się wreszcie, i zrobiłem pełne podświetlenie przedniego i tylnego panelu podnoszenia i opuszczania szyb. Tył oczywiście gaśnie jak wyłączę podnoszenie.
IMG_20200702_220537.jpg
IMG_20200702_220432.jpg
IMG_20200702_220527.jpg
IMG_20200702_220345.jpg
można prosić o więcej szczegółów bo czeka mnie to samo nie długo, chociaż zegary też muszę ogarnąć
Napisano 04 lipca 2020 - 14:33
Napisano 04 lipca 2020 - 14:38
Dziś nad Wisła wymiana tarcz klocków przód plus remoncik zacisków i wymiana płynu wystarczy jak na weekend
Niech służy Dominik
Napisano 04 lipca 2020 - 15:33
Napisano 04 lipca 2020 - 20:14
Po wielu latach odkładania tej modernizacji, zabrałem się wreszcie, i zrobiłem pełne podświetlenie przedniego i tylnego panelu podnoszenia i opuszczania szyb. Tył oczywiście gaśnie jak wyłączę podnoszenie.
IMG_20200702_220537.jpg
IMG_20200702_220432.jpg
IMG_20200702_220527.jpg
IMG_20200702_220345.jpg
wszystko pięknie a gdzie gumki na żarówkach dolnych klawiszy
Napisano 05 lipca 2020 - 21:14
Napisano 05 lipca 2020 - 21:24
Takie lustereczka dla pitolka z pomocą naszego doktora Andrzeja. Bardzo dziękuję za pomoc i cierpliwość
Zacna robota
A "pływające" efekty czy standardowy klik ??
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Sprzedam Pitka 2,2 crd |
Zakup kontrolowany! | zbyszeksi |
|
![]()
|
|
Szukam mechanik/warsztat dla PT - Rybnik |
Ogólnie | Wolf 67 |
|
![]()
|
|
Przyszła wiosna do pitka |
Moje auto | suchy |
|
![]()
|
|
Jak sprawdzic jaka mam wersje Pitka? |
Ogólnie | Bezimienny Gość.Twin_* |
|
![]()
|
|
Pogoda nie tylko dla bogaczy ;) |
Offtopic | kade |
|
![]()
|
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych