Co dziś zrobiłeś/łaś dla swojego Pitka
#3581
Napisano 27 June 2020 - 15:17
#3582
Napisano 27 June 2020 - 20:07
#3583
Napisano 28 June 2020 - 13:55
Na zbliżającą się 18-tkę , konserwacja podwozia , odrestaurowanie dojazdówki , i test sprawnościowy ma
S-5 , 520 km. , :|, zdał , nie wróciliśmy na lawecie , , zapaliła się tylko jedna żółta kontrolka ,stacja paliw,
8,4 l / 100 km.
Załączone pliki
#3584
Napisano 28 June 2020 - 14:37
Na zbliżającą się 18-tkę , konserwacja podwozia , odrestaurowanie dojazdówki , i test sprawnościowy ma
S-5 , 520 km. , :|, zdał , nie wróciliśmy na lawecie , , zapaliła się tylko jedna żółta kontrolka ,stacja paliw,
8,4 l / 100 km.
57 l - 6 l rezerwy 51 spalone , zrobione 520 km : prosty przelicznik i wychodzi 9,8 l/100 a nie 8,4 ?
#3585
Napisano 28 June 2020 - 17:27
spalone 44 l. nalałem przed wyjazdem - 0 km , i po powrocie 520 km , do pierwszego odbicia , tak mnie nauczono sprawdzać spalanie , ale dzięki Andrzeju za info , bo nie wiedziałem ile wchodzi w zbiornik i na ile mogę sobie pozwolić po zapaleniu kontrolki ,
sex, drugs & rock'n'roll ,
#3586
Napisano 28 June 2020 - 17:38
to i tak nic się nie zgadza ? , nie co bym był złośliwy bardziej ciekawy - rezerwy do zapalenia jest 6 l i nie zapali się przy zapasie 13 l w zbiorniku przy tej ilości wskazówka jest troszkę ponad 1/4 na wskażniku testowanie na odbicie jest nie miarodajne i bardzo zależne od układu odpowietrzania oparów - rzut lotka gdzie trafi i kiedy się zatrzyma .
#3587
Napisano 28 June 2020 - 17:47
spalone 44 l. nalałem przed wyjazdem - 0 km , i po powrocie 520 km , do pierwszego odbicia , tak mnie nauczono sprawdzać spalanie
nijagi, to źle Cię nauczono. Jak chcesz to zrobić prawidłowo, to zrób tak: zatankuj pod sam korek, zapisz stan licznika, lub wyzeruj licznik przebiegu dziennego, potem przejedź jak największą liczbę km, następnie znowu zatankuj pod korek, i podziel zatankowane litry przez przejechane kilometry, pomnóż przez sto, i masz średnie spalanie. Proste jak budowa cepa.
#3588
Napisano 28 June 2020 - 17:56
no dobra , bardzo budująca ta dyskusja , jeżeli naleję do pełna , tu jest jeden problem w ilości paliwa w zbiorniku , przyjmuję pierwsze odbicie jako miernik , i robię to samo po powrocie , leję do pełna , popełniam ten sam błąd w ilości paliwa co na początku , i przeliczam , uczono mnie jeszcze lać tyle paliwa do pomiarów , żeby było widać poziom , ale można przelać i szkoda , mam małe doświadczenie z PT w kwestii spalania ale zawsze tak mierzyłem , W PT sprawdzałem 3 razy trasę , i mi wyszło 7,4 7,7 no i teraz 8, 45, , stwierdziłem że to zależy od ; drogi , prędkości , obrotów silnika , stylu jazdy , wydaje mi się , że najmniej pali przy prędkości ok. 110 -120 , obroty silnika ok 3200-3500 ? co o tym sądzisz ?
nijagi, to źle Cię nauczono. Jak chcesz to zrobić prawidłowo, to zrób tak: zatankuj pod sam korek, zapisz stan licznika, lub wyzeruj licznik przebiegu dziennego, potem przejedź jak największą liczbę km, następnie znowu zatankuj pod korek, i podziel zatankowane litry przez przejechane kilometry, pomnóż przez sto, i masz średnie spalanie. Proste jak budowa cepa.
ten sposób to nic nowego dla mnie, dobrze mi znany od wielu lat
#3589
Napisano 28 June 2020 - 17:59
ten sposób to nic nowego dla mnie, dobrze mi znany od wielu lat
I nie ma innego lepszego, ale jak tam sobie chcesz, licz po swojemu.
#3590
Napisano 28 June 2020 - 18:06
I nie ma innego lepszego, ale jak tam sobie chcesz, licz po swojemu.
liczę tak samo , matematyka jest jedna , nie widzę tylko poziomu paliwa , to jest ten sam sposób , z powielaniem błędu przy nalewaniu ,
#3591
Napisano 30 June 2020 - 21:55
#3592
Napisano 02 July 2020 - 22:13
Po wielu latach odkładania tej modernizacji, zabrałem się wreszcie, i zrobiłem pełne podświetlenie przedniego i tylnego panelu podnoszenia i opuszczania szyb. Tył oczywiście gaśnie jak wyłączę podnoszenie.
IMG_20200702_220537.jpg 13.27 KB 7 Ilość pobrań IMG_20200702_220432.jpg 6.51 KB 2 Ilość pobrań IMG_20200702_220527.jpg 14.15 KB 3 Ilość pobrań IMG_20200702_220345.jpg 13.01 KB 3 Ilość pobrań
#3593
Napisano 03 July 2020 - 16:33
Po wielu latach odkładania tej modernizacji, zabrałem się wreszcie, i zrobiłem pełne podświetlenie przedniego i tylnego panelu podnoszenia i opuszczania szyb. Tył oczywiście gaśnie jak wyłączę podnoszenie.
IMG_20200702_220537.jpgIMG_20200702_220432.jpgIMG_20200702_220527.jpgIMG_20200702_220345.jpg
można prosić o więcej szczegółów bo czeka mnie to samo nie długo, chociaż zegary też muszę ogarnąć
#3595
Napisano 04 July 2020 - 14:33
#3596
Napisano 04 July 2020 - 14:38
Dziś nad Wisła wymiana tarcz klocków przód plus remoncik zacisków i wymiana płynu wystarczy jak na weekend
Niech służy Dominik
#3597
Napisano 04 July 2020 - 15:33
#3598
Napisano 04 July 2020 - 20:14
Po wielu latach odkładania tej modernizacji, zabrałem się wreszcie, i zrobiłem pełne podświetlenie przedniego i tylnego panelu podnoszenia i opuszczania szyb. Tył oczywiście gaśnie jak wyłączę podnoszenie.
IMG_20200702_220537.jpgIMG_20200702_220432.jpgIMG_20200702_220527.jpgIMG_20200702_220345.jpg
wszystko pięknie a gdzie gumki na żarówkach dolnych klawiszy
#3599
Napisano 05 July 2020 - 21:14
Załączone pliki
#3600
Napisano 05 July 2020 - 21:24
Takie lustereczka dla pitolka z pomocą naszego doktora Andrzeja. Bardzo dziękuję za pomoc i cierpliwość
Zacna robota
A "pływające" efekty czy standardowy klik ??
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Pogoda nie tylko dla bogaczy ;) |
Offtopic | kade |
|
|
|
TIPM dla PT Cruiser 2.2 CRD z 2006 r. |
Techniczny podstawowy | Dritone |
|
|
|
Tył pitka pytania |
Techniczny podstawowy | Byzoeu |
|
|
|
Kupię pitka |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | sobjan77 |
|
|
|
jakie wersje wyposazenia pitka byly? |
Techniczny podstawowy | olaf folaron |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 20
0 użytkowników, 20 gości, 0 anonimowych