No takie podstawowe rzeczy jak rozrząd, płyny oleje to wiadome podstawa, jeżeli gość nie ma udokumentowanych podstawowych rzeczy to już koszta. Rozrząd z robocizną bez napinacza hydraulicznego około 900 zł, napinacz hydrauliczny 1500 zł. Olej z filtrem 150.
Co sprawdzić. Wpierw sprawdzić to co w większości poradników pisze, odnośnie pitka 2.4 to do silnika niech wypowiedzą się osoby posiadające 2.4 ale po pierwsze.
1. Sprawdzić wszelkie błędy metodą najprostszą, tj kluczykową
2. Sprawdzić z tyłu łącznik watta, czy nie ma luzów
3. Sprawdzić przełącznik zespolony, czy zapalają się przednie halogeny, jak nie zapalają się to najprawdopodobniej uszkodzony.
4. Musiał być lakierowany, albo ktoś go robił na czysto, brak jakichkolwiek oznaczeń
5. Poduszka silnika górna i dolna czy nie wyrwana i nie latają
6. Biegi w manualu jak wchodzą, jak zachowuje się sprzęgło
7. Brak oryginalnych felg, stalaki co już obniża wartość.
8. Zderzaki pomalowane w kolorze nadwozia, lusterka już nie
Zajcev po czym stwierdzasz że to wersja amerykańska? Że nie ma szyberdachu czy coś z lampami?
9. Brak tylnego czujnika parkowania hehe
10. Sprawdź całe ramię tylnej wycieraczki czy ładnie odciąga się i przyciąga do szyby
11. Faktycznie brak przycisku kontroli trakcji oraz elektrycznie ustawianych lamp, no i nie ma tempomatu
12 Sprawdź stacyjkę typowe uszkodzenie w większości pt jest takie że da się wyciągnąć kluczyk w każdej pozycji (u mnie też to jest)
13. Sprawdź oczywiście hamulec ręczny
Opisałem tutaj sporo pierdułek, ale jak są one niesprawne i sam nie umiesz sobie ogarnąć to sporo Cię to jeszcze będzie kosztować.
Gaz BRC na sekwencji oczywiście. Butla pod samochodem, tankowanie gazu najlepiej we wlewie paliwa z przejściówką.
Użytkownik lowermann edytował ten post 12 czerwca 2016 - 10:45