Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Regeneracja maglownicy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 go-2-web

go-2-web

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 195
  • Dołączył:  07 lis 2010
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0
  • Imię:Agata & Artur

Napisano 17 październik 2013 - 10:41

Mam wyciek płynu do wspomagania, najprawdopodobniej z maglownicy.
Koleś w warsztacie rzucił mi zabójczą kwotą rzędu 1500 -1700 zł za demontaż/montaż i regenerację.
Znalazłem w necie dość wiarygodną firmę która specjalizuje się w regeneracji i koszt to 630 zł + wysyłka... na allegro ogłaszają się firmy już od 450 zł ale nie wiem czy można temu do końca ufać...
Ktoś z Was już to przerabiał? faktycznie jest to uzasadnione i koleś może rzucić kilka 100 za to? - nie mówimy o ASO czy cholera wie jak wywalonym salonie...
Może macie jakiś namiar w woj. lubuskim lub dolnym śląsku na taką robotę?
Dzięki za pomoc!

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 październik 2013 - 10:46

go-2-web,
szukaj drugiej z gwarancja(używki) i nie tykaj regeneracji - szkoda kasy

ps.ogladałeś ten wyciek ? - i miejsce gdzie leci płyn z maglownicy .

#3 MayheM

MayheM

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2901
  • Dołączył:  24 mar 2009
  • Rok Produkcji:Brak
  • Silnik:Brak
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 październik 2013 - 11:39

go-2-web, niech to potwierdzi inny serwis. Maglownice bardzo rzadko padaja w PT.

A i rowniez radze kupic sprawna uzywke, a trzymac sie z dala od jakichkolwiek regeneracji czegokolwiek.

#4 go-2-web

go-2-web

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 195
  • Dołączył:  07 lis 2010
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0
  • Imię:Agata & Artur

Napisano 17 październik 2013 - 14:45

hmm, nie widziałem tego. Faktem jest że mam ubytek płynu i co jakiś czas muszę dolewać. Kiedyś miałem korozje na chłodniczne, przytrafiło mi się to w Zakopanem - trafiłem do dobrego mechanika i trzyma do tej pory.
Mój mechanik nie zdiagnozował maglownicy jednoznacznie, powiedział że trudno mu tam dojść ale w tym rejonie zawalone jest wszystko tym płynem i typuje że może to być maglownica...
Zatem cholera wie...

czy używka to nie jest też loteria - że za jakiś czas pójdzie w :cenzura

#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 październik 2013 - 14:50

go-2-web,
Nim rozpoczniesz pochopnie wymianę wjedż na kanal i zobacz czujnik cisnienia układu wspomagania - rozszczelnia się i potrawi z niego sikać po calej maglownicy - jest od dołu nad sankami w górnej czesci maglownicy : dostep tylko z kanału lub podnośnika :kawka

#6 go-2-web

go-2-web

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 195
  • Dołączył:  07 lis 2010
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0
  • Imię:Agata & Artur

Napisano 17 październik 2013 - 15:56

OK, dzisiaj musze wyjechać na kilka dni po weekendzie zaglądne co i jak...
jak by ktoś miał zdjęcia podglądowe tego ;) będę wdzięczny.

#7 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 październik 2013 - 20:20

Umyć, sprawdzić, zadecydować. Szkoda pieniędzy na niepotrzebne naprawy. Stawiam na uszkodzonhy przewód wysokiego ciśnienia zasilający - oberwany kołnierz. Wymiana oringu nic nie daje - trzeba wymienic przewód. Mogę się mylic, ale jesli mechanik miał wątpliwości, to pewnie to. Pozdrawiam

#8 go-2-web

go-2-web

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 195
  • Dołączył:  07 lis 2010
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0
  • Imię:Agata & Artur

Napisano 22 październik 2013 - 10:51

:cenzura mać już mam ostre ciśnienie na tego swojego majsterklepke! Ja :cenzura :cenzura :cenzura :cenzura!
Ja rozumiem gdyby sprzedawał bułki i robił mi auto jako przysługę ale to jest :cenzura warsztat a on co chwila kręci nosem - a że too, a że tamto... wpiździec, jeśli nie jeździsz VW czy oplem to :cenzura już wyższa szkoła jazdy dla debili!!

ok a teraz na spokojnie...
starałem się przeklikać wątek mechanika godnego polecenia ale bez efektu...
Mieszkam w woj. lubuskim - szukam mechanika/warsztat dla którego Pitek nie jest jakimś egzotykiem i zna się na rzeczy... Jeśli możecie coś sprawdzonego i pewnego polecić w moim województwie (Gorzów, Zielona Góra itp) bądź w Szczecinie, Poznaniu lub Legnicy (okolice tych miast też) to będe wdzięczny
Auto wymaga gościa, który weźmie na kanał, przyglądnie się tej maglownicy, ponoć coś jest też z wyciekiem oleju i zaproponuje odpowiednie rozwiązanie.
Auto mogę odstawić na ten czas i czekać cierpliwie aż będzie OK.

#9 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 październik 2013 - 11:01

go-2-web,
W szczecinie masz Maxyma ? lepiej trafić juz nie możesz :cwaniak





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych