Nie szkoda wam silnika jak zapieprzacie ponad 140km/h na dłuższą metę ?
Prędkości zalecane lub nie dla PiTiego
#21 Bezimienny Gość.reserved_*
Napisano 28 lipiec 2015 - 11:35
#22
Napisano 28 lipiec 2015 - 15:38
#23
Napisano 28 lipiec 2015 - 17:35
Nie bajeruje hehe
#24
Napisano 28 lipiec 2015 - 21:06
Lubię takie opowieści " z mchu i paproci"
Mysliwi i wędkarze też maja podobne tematy
Trochę tylko mizerne te osiagi. Ja rozumiem 250km/h na autostradzie i 190km/h na drodze krajowej. Inaczej Panowie na wczasy w jeden dzień nie zdążycie
#25
Napisano 28 lipiec 2015 - 21:11
Maro20, my mówimy jak jest
Inni coś opowiadają, a później budzą się i wiesz.. Śnił im się wąż w galarecie.. a okazuje się, że galareta na brzuchu, a wąż w ręce.
- hencio lubi to
#26 Bezimienny Gość.krol44_*
Napisano 28 lipiec 2015 - 21:43
Nasz ostatnio 180 szedł i powiem szczerze , że dobrze mu to szło, mam wrażenie że om lepiej sobie radzi od 150 w gorę niż przy mniejszych prędkościach.
#27
Napisano 28 lipiec 2015 - 21:58
lepiej sobie radzi od 150 w gorę
Bo to jest tak Panowie
- wnusiooooo lubi to
#28
Napisano 28 lipiec 2015 - 23:11
Nie jeździłem co prawda ani 2.4 ani crd wiec nie mogę porównywać. Ale ogólnie diesle są ok wg mnie
#29 Bezimienny Gość.reserved_*
Napisano 29 lipiec 2015 - 08:53
Ale jeździłem dieselkiem 1.9 150km i 6 biegów.
Silnik Opla? Vectra C/Signum?
#30
Napisano 29 lipiec 2015 - 09:04
Ale jeździłem dieselkiem 1.9 150km i 6 biegów.. miażdży. - na mój rozum to zbyt wiele
Niedawno kupiłem coś podobnego w golfinie potwierdzam fajnie się tym jeździ :tak a PT to po prostu PT nie ma sensu porównywać go do czegokolwiek.
#31
Napisano 29 lipiec 2015 - 22:30
#32
Napisano 30 lipiec 2015 - 09:02
Trasa 2300km przejechana ze średnia prędkościa na poziomie 120km/h spalanie rewelacja;)
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
#33
Napisano 30 lipiec 2015 - 09:38
Silnik opla . Saab 9-3
Ciekawe czy miałbyś takie same zdanie o jednostce benzynowej z doładowaniem montowanej w 9-3 , tam dopiero są problemy: choćby z wypadaniem zapłonu , Pt to pikus , cewka kosztuje na jeden cylinder 600zl i nie ma pewności ze problem ustąpi po wymianie .
#34
Napisano 30 lipiec 2015 - 09:40
Naprawiać bym nie chciał ale bym pośmigal takim
#35
Napisano 30 lipiec 2015 - 09:47
#36 Bezimienny Gość.reserved_*
Napisano 30 lipiec 2015 - 10:45
cewka kosztuje na jeden cylinder 600zl i nie ma pewności ze problem ustąpi po wymianie .
Witam.
Nie bardzo kumam, piszesz to do silnika benzyniaka czy diesla ?
Użytkownik reserved edytował ten post 30 lipiec 2015 - 10:46
#37
Napisano 30 lipiec 2015 - 11:01
#38 Bezimienny Gość.Tolya_*
Napisano 25 sierpień 2015 - 20:28
Pozwólcie, że przytoczę wam kawałek historii:
Wniosek z tego taki: w 1973 PRLowscy inżynierowie pokazali, że nawet takim Fiatem 125p można zrobić non stop ponad 50 tysięcy kilometrów przy średniej grubo przekraczającej 100km/h, to PT Cruiser, jeśli tylko jest sprawny, na pewno jest wytrzymalszy od każdego z was.
A ten rekord w 1973 roku to też taka naciągana sprawa była - poprzedni rekord ustanowiła Simca Aronde w 1952 roku, po czym cały zachodni świat uznał, że to całkowicie naturalne, że auto wytrzymuje kilkadziesiąt tysięcy przebiegu w jeździe non stop, i zajęto się czymś poważniejszym.
W PRLu odkurzono tego starego kotleta i odgrzano, pokazując wszem i wobec "wielki sukces".
#39
Napisano 26 sierpień 2015 - 07:41
Benzyna 2,0 T
:tak
A poza tym w temacie:
Z tego, co się orientuję - to zalecane prędkości dla Chryslera PT Cruisera w naszym kraju to bodajże 50km/h w terenie zabudowanym i 90 km/h poza terenem zabudowanym (nie uwzględniając dróg ekspresowych i autostrad, tudzież odcinków dróg, na których prędkość jest regulowana odpowiednimi znakami)
Pozdrawiam
#40
Napisano 26 sierpień 2015 - 13:56
Pozwólcie, że przytoczę wam kawałek historii:
Wniosek z tego taki: w 1973 PRLowscy inżynierowie pokazali, że nawet takim Fiatem 125p można zrobić non stop ponad 50 tysięcy kilometrów przy średniej grubo przekraczającej 100km/h, to PT Cruiser, jeśli tylko jest sprawny, na pewno jest wytrzymalszy od każdego z was.
A ten rekord w 1973 roku to też taka naciągana sprawa była - poprzedni rekord ustanowiła Simca Aronde w 1952 roku, po czym cały zachodni świat uznał, że to całkowicie naturalne, że auto wytrzymuje kilkadziesiąt tysięcy przebiegu w jeździe non stop, i zajęto się czymś poważniejszym.
W PRLu odkurzono tego starego kotleta i odgrzano, pokazując wszem i wobec "wielki sukces".
Fajna historia, nie znałem tego, :tak
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Ogolnopolski zlot chrysler pt cruiser Narewka 2024 w krainie żubra |
Nasze Spoty | dominik |
|
|
|
Co dziś zrobiłeś/łaś dla swojego Pitka |
Offtopic | kuba_p |
|
|
|
Pogoda nie tylko dla bogaczy ;) |
Offtopic | kade |
|
|
|
oświetlenie licznikówwskazówki liczników |
Techniczny podstawowy | Pablino |
|
|
|
Kupię przednie lampy do polifta |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | nero49 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych