Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

PT NIE PALI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 jabol4000

jabol4000

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 25
  • Dołączył:  27 gru 2015
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1,6 M
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Grębocice
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 styczeń 2019 - 15:49

Witam. Od kilku dni pitek nie odpala. Dzisiaj odpalił ,ale na zaciągnięciu.Na kompie 7 błędów ,których nie można skasować.Po przekręceniu kluczyka nie startuje rozrusznik.Na pinach 30/87 tylko kręci ,ale nie załącza się pompa paliwa.

Załączone pliki



#2 Majkelo

Majkelo

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 106
  • Dołączył:  20 sie 2018
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4 A + LPG
  • Imię:Michał
  • Skąd::Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 styczeń 2019 - 15:57

Sprawdź czujnik położenia walka rozrządu - P0340

Wysłane z mojego SLA-L22 przy użyciu Tapatalka

#3 jabol4000

jabol4000

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 25
  • Dołączył:  27 gru 2015
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1,6 M
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Grębocice
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 styczeń 2019 - 16:18

Wałek sprawdziliśmy był trochę zabrudzony.

Dodam ,że przeczyściłem kable masowe.

A przy próbie skasowania błędów wyskakuje NIEBSŁUGIWANY TYP POJAZDU ,gdzie wcześniej można było skasowac.


Użytkownik jabol4000 edytował ten post 27 styczeń 2019 - 16:22


#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 15280
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 styczeń 2019 - 16:28

podstawiłeś drugi czujnik wałka rozrządu  czy popatrzyłeś na niego ? - to czujnik halla miernikiem nie wolno go sprawdzać tylko oscyloskopem .Do sprawdzenia instalacja elektryczna od przepustnicy i zasilanie sterownika silnika .

Zrob test kluczykowy błedow i podaj kody z licznika - musimy sie upewnic z delphi nie przekłamał błedów .



#5 jabol4000

jabol4000

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 25
  • Dołączył:  27 gru 2015
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1,6 M
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Grębocice
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 styczeń 2019 - 16:46

Tylko popatrzeliśmy na czujnik.Przepustnica wymieniona.Tylko jest dziwne że nie można wykasać tych błędów.W tamtą sobotę już ciężko było odpalić ,i podejzewałem czujnik sprzęgła ,bo przy zapłonie mrugała cała deska.

#6 Majkelo

Majkelo

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 106
  • Dołączył:  20 sie 2018
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4 A + LPG
  • Imię:Michał
  • Skąd::Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 styczeń 2019 - 16:51

Andrzej słusznie zasugerował test kluczyków w celu weryfikacji błędów.
Miałem problem w tym czujnikiem właśnie a skaner pokazywał cały szereg błędów wraz z tym właściwym.

Wysłane z mojego SLA-L22 przy użyciu Tapatalka

#7 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 15280
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 styczeń 2019 - 16:58

Cała deska jak mroga to jest uszkodzona kostka stacyjki i nie podaje wszystkich napięć - zalecane również sprawdzenie łącznika kostki czy nie uleg uszkodzeniu

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 27 styczeń 2019 - 16:59


#8 theo

theo

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 511
  • Dołączył:  03 maj 2016
  • Rok Produkcji:2007
  • Silnik:2.4 A
  • Imię:teodor
  • Skąd::nowy
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 styczeń 2019 - 17:00

Po przekręceniu kluczyka nie startuje rozrusznik.Na pinach 30/87 tylko kręci ,ale nie załącza się pompa paliwa.

 

Jeżeli nie kręci rozrusznik i pompa nie działa to bym nie szukał od razu przyczyny w czujniku wałka mimo tych błędów.



#9 jabol4000

jabol4000

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 25
  • Dołączył:  27 gru 2015
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1,6 M
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Grębocice
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 styczeń 2019 - 19:02

Ale mruga tylko w momencie gdy powinien się uruchamiać silnik. Gdy przekręcę na sam zapłon to jest ok

A jak sprawdzić tą kostkę czy jest ok. Bo wykręciłem ją i wzrokowo wszystko działa. W środę podjedzie elektryk i posprawdza wszystko. I co jeszcze może być ważne to wyciekał mi płyn z obudowy termostatu (już wymieniłem) ale może zalał jakieś styki


Użytkownik jabol4000 edytował ten post 27 styczeń 2019 - 19:33


#10 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 15280
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 styczeń 2019 - 20:37

Sprawdz moduł zamontowany pod siedzeniem kierowcy  czy nie ma zasniedzialych kabli lub ktoryś nie zgnil . PT 1,6 polift to taka mikstura przedlifta i polifta , pod siedzeniem kierowcy jest moduł przetwarzajacy informacje z Can na sterowanie systemow w standarcie J1852 .

Ogolnie mowiąc to stosunkowo cieżki temat do rozwiazania w garażu ? .



#11 jabol4000

jabol4000

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 25
  • Dołączył:  27 gru 2015
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1,6 M
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Grębocice
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 styczeń 2019 - 19:05

Witam.Sprawdzilem bledy metoda kluczykow.Po 5 przekreceniach wyskoczylo DONE ,ale dalej nie pali.Czekam na szwagra i podepniemy kompa i zobacze co teraz wyskoczy.Ale check engine dalej swieci

Użytkownik jabol4000 edytował ten post 28 styczeń 2019 - 19:08


#12 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 15280
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 styczeń 2019 - 20:26

nie po 5 tylko po 3 i zaczynasz sprawdzanie po wygaszeniu kontrolek 



#13 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 15280
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 luty 2019 - 14:45

Dobra Marcin wracamy do tematu :

- proszę sprawdzić napięcie kontrolką na kostce sterownika silnika pin nr 1 bez włączania stacyjki  i na pinie 61 po włączeniu stacyjki .



#14 jabol4000

jabol4000

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 25
  • Dołączył:  27 gru 2015
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1,6 M
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Grębocice
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 kwiecień 2019 - 11:46

Witam.Dawno mnie nie było ale trochę byłem zawalony robotą. Okazało się ,że była przegnita cała wiązka kabli tych idących od stacyjki i po drodze też pokazywała się śniedź.Kosztowało mnie to 800 zł w tym 40 euro za dostęp do schematów , ale mechanik dał radę.Wcześniej dawałem do innych i od razu chcieli wymieniać sterownik za 500-1000 zł lub wydłubywać immo. W międzyczasie kupiłem żonie Captura bo nie miała czym jeździć do pracy , więc chyba pitek pójdzie na sprzedaż.Jeszcze muszę wymienić wtrysk bo klekocze na wolnych obrotach.Dzięki za porady.







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych