Skocz do zawartości


Uwaga!

Przed logowaniem zapoznaj się z tematem Pierwsze logowanie na forum


Zdjęcie

Nowy PT i nowe problemy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 KornelPL

KornelPL

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 119
  • Dołączył:  19 sie 2012
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 16V
  • Imię:Kornel

Napisano 04 luty 2019 - 18:58

To jest jakies fatum. Kolejne auto i kolejne problemy. Auto po lifcie z salonu PL kupione u kobiety w domu 140 tys realnego przebiegu. 1.6. Tydzien jezdzilo ok. Teraz ciezko odpala (trzeba przygazowac bo gasnie). Jak juz odpali jest ok. Swiecie sie check i kontrolka przepustnicy. Nie wiem czy czasem gniazdo OBD nie jest padniete, bo kablem nie idzie sie polaczyc. Wiem, ze to wrozenie z fusow, ale co obstawiac? I czy da sie tutaj sprawdzic bledy metoda kluczykowa? Bo na razie probowalem i nic.... 



#2 Yodarek

Yodarek

    VIP

  • Moderator
  •   
  • Posty: 6033
  • Dołączył:  13 lis 2011
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:CRD 3.0 V6
  • Imię:Darek
  • Skąd::Świdwin
  • Płeć: Kobieta

Napisano 04 luty 2019 - 22:14

Na początek błędy metodą kluczykową jak najbardziej, bo tak na teraz to wróżenie z fusów...



#3 KornelPL

KornelPL

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 119
  • Dołączył:  19 sie 2012
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 16V
  • Imię:Kornel

Napisano 04 luty 2019 - 22:40

Morduje go metoda kluczykowa i nic sie tam nie pokazuje? moze po lifcie jest jakos inaczej ? 


No i super. 'udalo' sie. Bledow brak ----- done.... a check i piorun sie swieca a auto bez przygazowania nie odpala..., JPRDL a ponoc Alfy to awaryjne auta (156  9lat 0 awarii, trasy wegry grecja wlochy - BENZYNIAK!; 159 trasa czarnogora i z powrotem z palcem w tylku).... co to za auta ??? juz sie nie dziwie, ze amerykanie jezdza hondami i toyotami. 



#4 andmis

andmis

    VIP

  • Moderator
  •   
  • Posty: 2184
  • Dołączył:  19 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::PL
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 05 luty 2019 - 09:12

Wszystkie auta się psują. Nie ma reguły. Czasami awarie są tak banalne, że potem człowiek się z tego śmieje. Problem trzeba dobrze zdiagnozować.



#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 14674
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 05 luty 2019 - 11:00

Morduje go metoda kluczykowa i nic sie tam nie pokazuje? moze po lifcie jest jakos inaczej ? 


No i super. 'udalo' sie. Bledow brak ----- done.... a check i piorun sie swieca a auto bez przygazowania nie odpala..., JPRDL a ponoc Alfy to awaryjne auta (156  9lat 0 awarii, trasy wegry grecja wlochy - BENZYNIAK!; 159 trasa czarnogora i z powrotem z palcem w tylku).... co to za auta ??? juz sie nie dziwie, ze amerykanie jezdza hondami i toyotami. 

 

Ty nie pitol bo inni jeżdżą pt a tylko ty masz tak awaryjne auta ? - podłącz auto po firmowy tester i problem wyjdzie w parametrach .... błędy są dla laików .

A wracając do tematu skończyła ci sie przepustnica lub problem jest w nie łączącej instalacji te elementy - rownież wyjdzie na dedykowanym testerze .



#6 Wrocunia

Wrocunia

    VIP

  • Moderator
  •   
  • Posty: 1902
  • Dołączył:  04 lut 2017
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 A
  • Imię:Monika
  • Skąd::Bydgoszcz
  • Płeć: Kobieta

Napisano 05 luty 2019 - 12:12

A mi zawsze tatuś mówił, że Amerykanie to z innych powodów jeżdżą nie amerykańskimi autami czasem, to co kłamał?!

#7 Guto

Guto

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 18
  • Dołączył:  18 mar 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Piotr

Napisano 05 luty 2019 - 17:20

Zdemontuj kolego przepustnice, wyczyść ją, potem po zamontowaniu, włącz zapłon na jakieś 30 sek., powinna się ustawić.
Wyłącz zapłon i...po chwili odpal autko.
Ma pewnie od brudu spore opory.
To ta bardziej optymistyczna wersja...

#8 KornelPL

KornelPL

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 119
  • Dołączył:  19 sie 2012
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 16V
  • Imię:Kornel

Napisano 05 luty 2019 - 19:43

Dzieki wszystkim za odpowiedzi i przepraszam za poirytowanie czesci z Was. W sobote rozpoczynam dzialania. Majac na uwadze doswiadzenie z poprzednim wozem chce zapytac jeszcze o:

 

- ile oleju wchodzi do skrzyni biegow i jaki olej odpowiada mniej wiecej ATF+4 ? u siebie w alfie zmienilem oryginal na zamiennik Fuchsa (zalecany na forach) i jest rewelacja

 

- jak sie ma sprawa tutaj ze zbiorniczkiem plynu wspmagania - jest tutaj tez jakies sitko czy cos do czyszczenia? plyn nie jest zbyt  klarowny i chce go zmienic 



#9 andmis

andmis

    VIP

  • Moderator
  •   
  • Posty: 2184
  • Dołączył:  19 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::PL
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 05 luty 2019 - 20:09

Wszystkie odpowiedzi znajdziesz na tym forum, tylko trzeba trochę pogrzebać w bazie, korzystając oczywiście z wyszukiwarki.



#10 Guto

Guto

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 18
  • Dołączył:  18 mar 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Piotr

Napisano 05 luty 2019 - 22:26

Po co kombinować, kup Mopara, taki jaki jest oryginalnie.
Taki sam jest też w ukladzie wspomagania.
Wymiana plynu w ukladzie wspomagania, to przepychanie / przetlaczanie starego plynu nowym (krecimy kierownicą lewo-prawo), az do momentu, gdy z rurki ( górnej od zbiorniczka, zdjetej i wlozonej w jakiś pusty zbiornik) zacznie lecieć nowy płyn.
W alfach, a miałem dwie przez 12 lat (166 3.0 V6 24V i Brera), nie kombinowal bym z plynami do wspomagania i olejem do skrzyni, będzie bolało.

#11 MANDEY

MANDEY

    PT PRO

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 666
  • Dołączył:  13 sty 2013
  • Rok Produkcji:2006 Route 66
  • Silnik:2,2crd M
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Zielona Góra
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2019 - 22:36

Pitek ma oleje dedykowane oryginalne, więc zamienniki nie wchodzą w rachubę.







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post