PUKANIE PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA
#1
Napisano 06 czerwiec 2009 - 21:29
#2
Napisano 07 czerwiec 2009 - 01:18
#3
Napisano 07 czerwiec 2009 - 09:06
#4
Napisano 07 czerwiec 2009 - 09:23
U mnie też tak stukało i nikt nie potrafił określić co to jest! Wymieniałem po kolei wszystko, zgodnie z sugestią panów mechaników, a stuki narastały. W końcu pozostały juz tylko sworzenie wachaczy a konkretnie prawy. Po wymontowaniu okazło się, że jest już tak zużyty, że sie w rękach rozpadł. W tym modelu tak jest, że trudno wyczuć zużyte sworznie o ile nie stukają przy ruszaniu z miejsca.
Pozdrawiam.
#5
Napisano 07 czerwiec 2009 - 10:02
#6 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 08 czerwiec 2009 - 09:09
odgłos jest metaliczny nie wiem jak to opisać to tak jakby uderzać metalowym elementem o drugi metalowy element
Miałem DOKŁADNIE TO SAMO, po wymianie gum stabilizatorów idealna cisza
#7
Napisano 08 czerwiec 2009 - 10:23
#8
Napisano 19 czerwiec 2009 - 07:45
#9 Bezimienny Gość.marsza_*
Napisano 03 sierpień 2010 - 19:52
Też miałem takie stukanie ale z tyłu.
Wsadziłem kierowce do samochodu który jechał po kamiennej drodze.
Idąc z boku samochodu słyszałem ten metaliczny dźwięk.
Jak się szybko okazało, stukały klocki hamulcowe o zaciski, bo na klockach były zużyte blaszki sprężynowe.
Nie wiem jak jest z przodu ale z tyłu wystarczyło podgiąć blaszki i jest cichutko.
Pozdrawiam
#10
Napisano 03 sierpień 2010 - 20:47
#11
Napisano 03 sierpień 2010 - 21:07
#12
Napisano 04 sierpień 2010 - 12:55
#13
Napisano 04 sierpień 2010 - 15:09
#14
Napisano 06 sierpień 2010 - 20:38
wybite laczniki stabilizatora, a ostatnio lewa koncowka drazka kierowniczego.
Po wymianie mile gumowe miekkie dzwieki na nierownosciach.
Choc w poprzednim aucie dawala o sobie znac maglownica - ale chyba w pitkach jest wytrzymala.
#15
Napisano 06 sierpień 2010 - 22:17
-laczniki stabilizatora,
-lewa koncowka drazka kierowniczego
-i u mnie dodatkowo amortyzator ale to na szarpakach powinno wykazać
#16
Napisano 07 sierpień 2010 - 07:24
#17 Bezimienny Gość.Trykacz_*
Napisano 10 sierpień 2010 - 10:51
- zużyta guma stabilizatora (koszt w serwisie 30 zł szt.)
- sworzeń wahacza (zamiennik około 60 zł)
- górne łożysko amortyzatora (około 300 zł)
#18
Napisano 12 sierpień 2010 - 00:03
Stukanie nie musi być wszędzie konsekwencją tej samej awarii.
U mnie metaliczny dźwięk z prawej strony pojawiał się podczas przejeżdżania po nierównościach.
Podczas kontroli na przeglądzie technicznym okazało się , że stuka końcówka drążka kierowniczego ale z lewej strony.
Po wymianie ( obydwie końcówki są jednakowe) stuki ustąpiły i wszystko jest OK!!!
#19 Bezimienny Gość.Olgierdo_*
Napisano 02 wrzesień 2010 - 00:27
Jak pisałem w 1 poście mój PeeTee chociaż jest u mnie 2 miesiące miał już 2 stłuczki - jedna w lewy, druga w prawy (oba przednie) błotniki. Za kazdym razem odkręcała się śruba mocująca wspomnianą gumę stabilizatora końcówki drążka. Poprzedni właściciel wymienił te gumy niedawno - więc albo były źle skręcone śrubu, alebo pod wpływem "wstrząsu" potrafią się odkecić. Wówczas stuk dobiega w momencie pokonywania nierówności i "leżących policjantów".
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Sprzedam części zawieszenia. |
Części do PT Cruisera | theo |
|
|
|
Łożysko koła przedniego |
Techniczny podstawowy | remeek |
|
|
|
Belka Tylnego zawieszenia 2.4 |
Techniczny podstawowy | Majkelo |
|
|
|
Kipię pilnie piastę przedniego koła. |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | .JoKer. |
|
|
|
drążki tylnego układu zawieszenia |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.jarek1_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych