Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Chiptuning


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
254 odpowiedzi w tym temacie

#181 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16927
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 listopad 2014 - 09:12

marek1221,
Adas jeżdzi cały czas ja miałem tylko na miesięczne testy , ale wcześniej używałem z tej firmy kilka różnych chipów , ten jest dopracowany i bezinwazyjny - spokojnie można montować .

#182 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 listopad 2014 - 20:43

Jak dla mnie to rewelacja, w przyszłym tygodniu wysyłam go do testów dla Miecia i zobaczymy co On powie. Trochę się ociągam z demontażem chipa, bo przyzwyczaiłem się do tego, że auto dostaje niezłego kopa już od około 1700obr/min.
Niestety nie udało mi się zmierzyć spalania, mimo iż pokonałem parę razy dłuższą trasę, ale wydaje mi się, ze pali mniej.
Po kilku miesiącach jazdy z chipem, mogę go zdecydowanie polecić . :kawka

#183 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13780
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 listopad 2014 - 22:59

Jak dla mnie to rewelacja, w przyszłym tygodniu wysyłam go do testów dla Miecia i zobaczymy co On powie. Trochę się ociągam z demontażem chipa, bo przyzwyczaiłem się do tego, że auto dostaje niezłego kopa już od około 1700obr/min.
Niestety nie udało mi się zmierzyć spalania, mimo iż pokonałem parę razy dłuższą trasę, ale wydaje mi się, ze pali mniej.
Po kilku miesiącach jazdy z chipem, mogę go zdecydowanie polecić .


zobacze jak w tzw "polifcie sie sprawdzi" jak na + to co mi tam kupie,... :miecio


liczy sie powozenie,...

[ Dodano: 2014-11-29, 22:59 ]

Trochę się ociągam z demontażem chipa


cego sie nie robi dla tzw ogolu,... :miecio

#184 MANDEY

MANDEY

    PT PRO

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 736
  • Dołączył:  13 sty 2013
  • Rok Produkcji:2006 Route 66
  • Silnik:2,2crd M
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Zielona Góra
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 listopad 2014 - 09:09

Miecio. Sprawdź czy potrzebny będzie spadochron do zatrzymania w polifcie? W razie czego zarezerwuj u Yodarka.Pozdrawiam

#185 morf

morf

    Znawca Tematu

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 1103
  • Dołączył:  22 sie 2012
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 listopad 2014 - 11:19

a czy ktoś testował go na benzynce?

#186 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16927
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 listopad 2014 - 11:23

morf,
Pod benzynę zamawiasz z innym softem wgranym - określasz to przy zakupie , ten też co Adam ma nie jest do CRD Miecia (polifta ) - Adama ma wgrany program do komunikacji ze sterownikiem po J1850 , a do Miecia wymagany jest z komunikacja po Can . Ten nie będzie gadał .

#187 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13780
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 listopad 2014 - 11:55

no tom se pojezdzil,... :cenzura
adasko jak to czytasz no nie idz na poczte,... :miecio

#188 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16927
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 listopad 2014 - 13:34

Mieciu nie gniewaj się że nie będzie zabawy ale tym razem to nie pójdzie u Ciebie .Jest taka możliwość żę Adaś mogłby podjechać do firmy o zmiane parametrów pod CRD po lifcie i wtedy miałbyś OK - ale to juz z Adamem musicie ustalić .

#189 morf

morf

    Znawca Tematu

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 1103
  • Dołączył:  22 sie 2012
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 listopad 2014 - 15:05

ja mam u siebie coś takiego. nie wiem jakie ma parametry i co daje bo montował go poprzedni właściciel i ja bez tego nie jeździłem. czy żeby go zdemontować to po prostu go odłączam i wszystko wraca do normy?

Załączone pliki



#190 Fighter

Fighter

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 384
  • Dołączył:  20 sty 2014
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Marcin

Napisano 30 listopad 2014 - 20:07

Co ja widzę.. pod benzynę też są chipy? jak to się sprawdza? jak wygląda sprawa przy instalacji gazowej?

#191 morf

morf

    Znawca Tematu

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 1103
  • Dołączył:  22 sie 2012
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 grudzień 2014 - 07:21

Co ja widzę.. pod benzynę też są chipy? jak to się sprawdza? jak wygląda sprawa przy instalacji gazowej?

sprawdzałem na stronie proracing i tam są pod benzynę z gazem a jak to się sprawdza to ktoś musi zaryzykować pierwszy i zdać relację :)

#192 Fighter

Fighter

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 384
  • Dołączył:  20 sty 2014
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Marcin

Napisano 01 grudzień 2014 - 20:27

morf, Ale coś nie chce mi się wierzyć. Równie dobrze można zmienić parametry w komputerze od gazu chyba. W przypadku braku turbiny to nie ma sensu. tak mi się wydaje, ale może się nie znam.

#193 Grucha

Grucha

    Uzależniony

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 541
  • Dołączył:  18 maj 2014
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Janusz
  • Skąd::Mikołajki
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 luty 2015 - 00:02

Witam

Może ktoś podpowie gdzie i jak podłączyć ten chip https://www.proracin...detail?Itemid=0

W zestwie multum kabli a mało instrukcji.

Please



#194 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16927
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 luty 2015 - 08:41

W zestawie masz wszystko dokładnie opisane i tylko dwie kostki do podpiecia w szereg z odpietą od czujnika ciesnienia paliwa - lenistwo i tyle kolego , jest tyle opisow i filmow instruktazowych do tego chipu w sieci i żadnej wlasnej inwencji w temacie .
  • Mike PT Dodge lubi to

#195 Bezimienny Gość.krol44_*

Bezimienny Gość.krol44_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 19 luty 2015 - 14:32

ja mam u siebie coś takiego. nie wiem jakie ma parametry i co daje bo montował go poprzedni właściciel i ja bez tego nie jeździłem. czy żeby go zdemontować to po prostu go odłączam i wszystko wraca do normy?

Marcin a jest w ogóle jakaś różnica w bendzynce  z chipem i bez , czuć coś podczas jazdy? Chętnie bym spróbowal czegoś takiego, choć jakoś w chipa w PB nie wierzę .



#196 olaf folaron

olaf folaron

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 690
  • Dołączył:  13 lis 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 turbo
  • Imię:Olaf
  • Skąd::Częstochowa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 luty 2015 - 15:21

Te Chipy to wszystko tandeta
Dobry chiptuning łącznie z programowaniem i sprawdzeniem mocy na hamowni kosztuje miedzy 2000-4000zl
I co najważniejsze bezpieczny dla silnika na dłuższa metę
U mnie dodatkowe 55 koni kosztuje około 3000zl

#197 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 luty 2015 - 15:24

Może ktoś podpowie gdzie i jak podłączyć ten chip https://www.proracin...detail?Itemid=0

Janusz, ten chip podłącza się wypinając przewód z listwy wtryskowej, podpinasz dodatkowy przewód do tej listwy i do tego przewodu wpinasz przewód który wcześniej odpiąłeś i tego chipa. Nie sposób się pomylić.

Ja testowałem wcześniej tak mocowane chipy i niestety przy temp pow 5*C pojawiało się "puszczanie czarnych bąków" które były tak spore, że chipa odpiąłem.

Jeśli czytałeś poprzednią stronę, to obecnie mam zamontowany inny chip

https://www.proracin...detail?Itemid=0

jest on podłączony w kabinie pod wejście komputerowe.

Po półrocznej jeździe na tym chipie mogę tylko w pozytywach się wypowiedzieć, wprawdzie nie sprawdzam zużycia paliwa, ale dymienia nie ma, nawet odnoszę wrażenie że jak jeździłem bez chipa, to bardziej mi pitek kopcił. Przyspieszenie jest dobre ale jaki jest przyrost mocy to tego nie wiem. Obiecałem Jędrkowi jeszcze raz podesłać tego chipa do testów, ale chyba jeszcze Andrzej nie ma zrobionej przejściówki żeby móc podłączyć kompa i sprawdzić co się zmienia po podłączeniu tego chipa.



#198 olaf folaron

olaf folaron

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 690
  • Dołączył:  13 lis 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 turbo
  • Imię:Olaf
  • Skąd::Częstochowa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 luty 2015 - 15:44

W AutoŚwiat czy motorze było teraz pisane o chipach,
Ktoś tu kiedyś dawno temu pisał na czym polega tuning silnika i jakie elementy trzeba by wymienić i jakie to koszta.
To można porównać do kupowania kołpaków można iść do serwisu i kupic oryginalne albo do Tesco i kupic za 30zl
VTech LogoWitamy na stronie V-techu - Oddział Częstochowa
O nas
Oferta
Katalog
Ceny
Kontakt
Ceny
Chiptuning
Typ silnika Rozwiązanie Cena
Benzynowy
turbo / kompresor do 1800cm³ 1790,00
1801-2500cm³ 2190,00
> 2500cm³ 2690,00
Diesel
turbo / kompresor VAG VP37 do rocznika 2000 włącznie (1) 990,00
do rocznika 2005 włącznie 1120,00
- 1490,00
> 2500cm³ od rocznika 2006 2190,00
Wyłączenie
FAP / DPF
w diesel
turbo / kompresor - 1490,00
> 2500cm³ od rocznika 2006 2190,00
Chiptuning
z wyłączeniem
FAP / DPF
w diesel
turbo / kompresor - 2230,00
> 2500cm³ od rocznika 2006 3280,00
Benzynowy i diesel
wolnossący do 1500cm³ 990,00
1501-2500cm³ 1490,00
> 2500cm³ 2190,00
Truck - 2690,00
MB (Temic - ECU) 2990,00
Usunięcie limitera (2), (3) 50% ceny chiptuningu
Dawka rozruchowa (3) wszystkie diesle 366,00
Strojenie indywidualne Cena ustalana podczas konsultacji telefonicznej
V-tech RTS chiptuning
Typ silnika Rozwiązanie Cena
Wszystkie urządzenie RTS 878,00
pierwszy program 75% ceny modyfikacji
drugi program 25% ceny modyfikacji
Wyżej podane ceny nie dotyczą samochodów wyposażonych w silniki benzynowe i diesla ze sterownikami Denso/Keichin/Hitachi.

Powerboxy
Typ silnika Rozwiązanie Cena
Turbodiesel z silnikiem CR GreenBox 1290,00
RedBox 1290,00
RedBox-USB 1690,00
BlueBox 1890,00
RedBox 2ch 1490,00
RedBox 2ch-USB 1890,00
Turbodiesel z silnikiem z PD RedBox 1290,00
Turbodiesel z silnikiem VP37 RedBox 790,00
Turbodiesel z silnikiem VP44 RedBox 1290,00
Turbodiesel z silnikiem VP44 PSG5 RedBox 1790,00
Interfejs USB 61,00
RedBox - hasło USB 339,00 (4)
GreenBox - hasło USB 339,00 (5)
Pomiar na hamowni
Rodzaj pomiaru Cena
Hamownia jednoosiowa 150,00
Hamownia motocyklowa 100,00
Wyłączanie filtrów FAP i DPF
Oferta flotowa - oszczędzaj pieniądze i samochody
Wypożyczanie boxów
100% Gwarancja satysfakcji
Hamowanie
Certyfikat dowodem profesjonalizmu
CHIPTUNING
Co to jest chiptuning?
V-tech RTS
POWERBOX
RedBox
GreenBox
WYŁĄCZAMY FILTRY FAP I DPF
zobacz więcej

#199 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 luty 2015 - 15:53

W AutoŚwiat czy motorze było teraz pisane o chipach

Olaf,  jesteś poważnym facetem i wiesz że ludzie w zależności czy chcą coś zachwalić czy skrytykować, potrafią napisać wszystko  bo takie zlecenie dostali.

W tych czasopismach przecież można napisać pod zamówienie wszystko , dla mnie to żaden wyznacznik ani autorytet. Podobnie jak z rankingiem awaryjności aut w którym nasze pitki są na końcu stawki.

Jeśli posiadasz jakieś konkretne informacje co złego się dzieje po zamontowaniu np takiego chipa jak ja mam to to napisz, bo w przeciwnym razie takie wypowiedzi że to jest tandeta bo...... bo tak inni mówią, jest mało poważne.

Piszesz że chipowanie a w zasadzie mapowanie silnika jest lepsze, pewnie tak i jest taka usługa bardzo kosztowna, ale cena jaką trzeba zapłacić nie jest wyznacznikiem że coś jest lepsze bo jest droższe. 

Gdybym pojechał moim autem na hamownię, to też bym musiał zapłacić, tylko po co, skoro to co obecnie mam w aucie mi pasuje? Nie potrzebuję wiedzieć  że mam o np 30KM więcej, czy może tylko 25, mam bardziej dynamiczne auto i mi to wystarcza. Żadnych ubocznych efektów nie widać i to jest dla mnie ważniejsze. 

Jeśli ktoś chce sprawdzić jaka jest różnica, to na najbliższym spocie mogę tego chipa użyczyć do jazdy testowej.

Jędrek testował kilka chipów, wszystkie miały jakieś wady, ten co mam obecnie, przeszedł pozytywne testy w aucie Jędrka, a jeśli Andrzej zrobi przejściówkę  żeby móc sprawdzić parametry silnika z tym chipem, to nawet jutro mogę chipa odesłać i wtedy wszyscy będziemy wiedzieli na czym polega zmiana.

I to będą przynajmniej dla mnie bardziej wiarygodne informacje, niż takie wygłaszane przez osoby, które takich danych nie posiadają a opierają się na....... no właśnie na czym ? 



#200 olaf folaron

olaf folaron

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 690
  • Dołączył:  13 lis 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 turbo
  • Imię:Olaf
  • Skąd::Częstochowa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 luty 2015 - 15:59

Każdy ma lub kupuje co mi pasuje i na ile go stać i tego nieneguje.
Chodzi mi tylko ze bezpieczne i profesjonalne zwiększenie mocy silnika niepolega na włożeniu jakiegoś tam chipa




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych