Pasek wieloklinowy 1.6, potrzebna szybka porada.
#1
Napisano 25 listopad 2018 - 19:53
#2
Napisano 26 listopad 2018 - 07:31
sprawdź koło pasowe na wale czy nie rozwarstwiło się na gumie - tak z niczego on się nie rozpadł , wymiana prosta i zrobisz bez kanału
#3
Napisano 26 listopad 2018 - 09:33
#4
Napisano 28 listopad 2018 - 22:00
Dzięki za podpowiedzi. Dziś już na szczęście po sprawie. Niestety skończyło się na wizycie w warsztacie do którego zajechałem na 2mm pasku. Wymiana samemu nie była możliwa ponieważ mam instalacje gazową i akurat w tym miejscu gdzie mógłbym włożyć łapy idą przewody, reduktor i filtr. Jedyna droga do paska była od spodu co bez garażu przy ostatnich mrozach nie wchodziło w rachubę. Koło pasowe okazało się być ponoć OK, jednak szumiały rolki, pośrednia i napinacza. Tę pierwszą wymieniono bo była bardzo głośna ale napinacz zostawiono bo ponoć za dużo roboty, niby trzeba silnik odpiąć od poduszki żeby dostać się do śruby mocującej. Ponieważ warsztat dokonywał naprawy grzecznościowo na poczekaniu i było to 60km od domu to i tak się cieszyłem, że zrobili od ręki. Napinacz wymienię na spokojnie przy najbliższej okazji. Jeszcze raz dzięki za odpowiedzi.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Pasek wspomagania i klimatyzacjiPasek, Wspomaganie |
Techniczny podstawowy | Renciak |
|
|
|
Sprężarka piszczący pasek |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Byczq87_* |
|
|
|
Pasek rozrządu- wartość napięcja. Blokady(?) |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Jarecki_* |
|
|
|
[K] pompa sprzęgła - potrzebna :-( |
Części do PT Cruisera | bax |
|
|
|
Warszawa - pasek klinowy pilne! |
Modyfikujemy | Bezimienny Gość.Shenandoath_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych