petrus???? o ten pisze ze skladnia,... pisze dobrze no ale ja sie znam,...
Mieciu, święta racyja w Twoich wywodach
Napisano 17 sierpień 2016 - 09:34
petrus???? o ten pisze ze skladnia,... pisze dobrze no ale ja sie znam,...
Mieciu, święta racyja w Twoich wywodach
Napisano 24 sierpień 2017 - 20:06
Odkopię stary wątek, żeby nie dublować. Planuję założyć jutro światła do jazdy dziennej. Mam trzy przewody, jeden do minusa akumulatora, drugi pod + świateł postojowych lub mijania, trzeci pod + ale napięcie pojawiać się ma po stacyjce.
I tu pytanie - gdzie pod maską znajdę przewód w którym będzie +12V dopiero po przekręceniu stacyjki? W ostateczności pociągnąć mogę z kabiny, ale tak byłoby prościej i szybciej.
Użytkownik rafal-gorzow edytował ten post 24 sierpień 2017 - 20:07
Napisano 25 sierpień 2017 - 15:05
Napisano 25 sierpień 2017 - 17:57
Dzękuję, światła podłączone, wszystko działa. Łącznie z przeciwmgielnymi - w koncu Dziękuję za pomoc.
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Mistrzowie inaczej, czyli co głupiego zrobiłeś w swoim samochodzie |
Offtopic | Bezimienny Gość.rideat ipsum_* |
|
|
|
Projektory led z logiem CHRYSLER czyli : oświetlenie powitalne |
Modyfikujemy | Jacekk133 |
|
|
|
Czujnik przednich Poduszek powietrznych czyli Airbag |
Techniczny podstawowy | olaf folaron |
|
|
|
DRL czyli światła dzienne po mojemu |
Modyfikujemy | MarcinWSS |
|
|
|
Polak Potrafi czyli jak nie regulować recznego |
Techniczny podstawowy | andreeas7 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych