...mów jeszczeDzięki. Wspaniała lista, wspaniałych ludzi.
Pitek i ELM327
#41
Napisano 27 sierpień 2011 - 08:20
#42 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 27 sierpień 2011 - 14:26
#43
Napisano 27 sierpień 2011 - 14:34
Wyczyść to złącze dokładnie i zakonserwuj WD40 lub czymś do styków - jak mówisz że tam jest pieroński dostęp to lepiej nie przymierzaj się do CRD tam nie ma luzu miedzy silnikiem a grodziami aby włożyć rękę.
#44
Napisano 27 sierpień 2011 - 16:30
...kiszka to faktto lepiej nie przymierzaj się do CRD tam nie ma luzu miedzy silnikiem a grodziami aby włożyć rękę.
#45 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 03 wrzesień 2011 - 11:42
[ Dodano: 2011-09-03, 12:44 ]
A cha, jak przeczyściłem i zapodałem WD40 na złącze pod kiszką, to nie chciał kręcić rozrusznik - ale z tym już sobie poradziłem.
#46
Napisano 03 wrzesień 2011 - 11:59
#47 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 03 wrzesień 2011 - 13:27
[ Dodano: 2011-09-03, 14:34 ]
Jest jeszcze coś, jak przekręcam kluczyk w stan zapłonu to check engine zapala sie na chwilę, potem miga 5 razy i po piątym razie zapala się na stałe, jak włączę silnik kontrolka gaśnie - ale dlaczego miga.
#48
Napisano 03 wrzesień 2011 - 17:36
#49 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 03 wrzesień 2011 - 18:43
#50
Napisano 30 czerwiec 2016 - 16:40
sorry, że się nieudzielam, ale poprostu jeździmy Pitkiem bez problemów. ...aż do tej pory, bo pojawił się ok. 3 tygodni temu błąd P2101. Początkowo próbowałem wyczyścić błędy za pomocą Tarque i ELM na bluethoot, ale to zabardzo nie pomogło. Sprawa na teraz wygląda następująco: gdy przekręce kluczyk na zapłon to świeci check engine oraz miga czerwony piorun i silnik po odpaleniu nie nabiera mocy i kręci do jakiś 1500 obr./min - ciężko ruszyć z miejsca i potrafi zgasnąć. Jeżeli odpalam silnik odrazu bez zbędnego czekania na aktualizację kotrolek, to świeci się check engine, ale czerwony piorun się nie świeci - generalnie można wówczas jeździć, ale silnik dostaje jakby hamulca przy obrotach ok.4000 na min. Ponadto pojawił się błąd P0106. Przeczyściłem wszelkie kostki połączeniowe te do sterownika przepustnicy oraz do sterownika silnika i dalej jest to samo już mi ręce opadły. Wiem, że odgrzewam kotleta, ale urop za pasem i kobitka się denerwuje stąd ten rozpaczliwy post po latach. Czy mogę jednak liczyć na Waszą pomoc w temacie? Pozdrawiam
...niestety po zmianie adresu email utraciłem "dorobek" na swoim pierwotnym koncie - przepraszam.
#51
Napisano 30 czerwiec 2016 - 17:56
P2101 to usterka silnika krokowego nastawnika przepustnicy - forma naprawy ? , wymiana i programowanie nowej przepustnicy
P0106 to usterka czujnika podciśnienia ( mapsensor ) - naprawa poprzez wymianę na nowy .
Obie usterki są powiązane i trzeba zacząć od naprawy usterki mapsensora , bardzo dokładne sprawdzenie przejść od czujnika do sterownika silnika i dopiero zakup nowych elementów na wymianę , po usprawnień pracy mapsensora dopiero taka sama zabawa z przepustnica .
Jeśli są przejścia , czujniki podmienione na nowe lub używane sprawne z drugiego auta a dalej są błędu to jest uszkodzony sterownik silnika .
#52 Bezimienny Gość.konrad998_*
Napisano 30 czerwiec 2016 - 21:15
#53
Napisano 30 czerwiec 2016 - 21:34
#54
Napisano 30 czerwiec 2016 - 22:23
A jak się mają przewody zapłonowe i cewka?
...przewody zapłonowe są nowe bo jeden stary mi przegryzł szczur.
Dziękuję za próbę wsparcia, ale jakim cudem może uszkodzić się sterownik silnika? ...i drugie pytanie, co może zepsuć się w przepustnicy?Nie wiem co ci powiedzieć , 90 % problemów z przepustnica nie jest do rozwiązania przez klienta samodzielnie .
P2101 to usterka silnika krokowego nastawnika przepustnicy - forma naprawy ? , wymiana i programowanie nowej przepustnicy
P0106 to usterka czujnika podciśnienia ( mapsensor ) - naprawa poprzez wymianę na nowy .
Obie usterki są powiązane i trzeba zacząć od naprawy usterki mapsensora , bardzo dokładne sprawdzenie przejść od czujnika do sterownika silnika i dopiero zakup nowych elementów na wymianę , po usprawnień pracy mapsensora dopiero taka sama zabawa z przepustnica .
Jeśli są przejścia , czujniki podmienione na nowe lub używane sprawne z drugiego auta a dalej są błędu to jest uszkodzony sterownik silnika .
#55
Napisano 01 lipiec 2016 - 22:36
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 01 lipiec 2016 - 22:40
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Pierwszy Pitek |
Moje auto | Grzesiek |
|
|
|
Napotkany Pitek + Kogo widziałem? Wątki połączone. |
Multimedia: Filmy & Zdjęcia | Przemo |
|
|
|
Podpięty Pitek 1.6 |
Chrysler PT Cruiser | handokan |
|
|
|
Diorama "Pitek na Dzikim Zachodzie" |
Offtopic | Voltek |
|
|
|
Pitek 2.4b |
Części do PT Cruisera | Sławek13 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych