ZEGARY
Started By
Bezimienny Gość.Aristide Bruant_*
, 26 wrz 2009 18:57
11 odpowiedzi w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.Aristide Bruant_*
Napisano 26 wrzesień 2009 - 18:57
Mam pytanie czy stan licznika jest kodowany w jakiejś pamięci wew. pity?
Czy w zegarach jest jakiś chip?
Ostatnio wymieniłem zgodnie ze wspaniałym opisem na forum podświetlanie w zegarach. Wszystko było oki do czasu gdy poszła sygnalizacja (zapnij pasy) - nie dałem rady wymienić, ani sie tam dostać - więc zostawiłem.
Przypadkiem za kilka czeskich marek nabyłem nowe zegary do tego samego modelu z tego samego rocznika i po zaaplikowaniu wszystko pieknie świeci, działa itd.
Jako, że toczę auto ostatnio na tripie po przełączeniu mam kilka kilo mniej niż poprzednio. Oryginalny licznik podaje inne dane, nowy odmładza auto?
Jak jest z tym rzebiegiem? Gdzie on jest zapisany?
Czy w zegarach jest jakiś chip?
Ostatnio wymieniłem zgodnie ze wspaniałym opisem na forum podświetlanie w zegarach. Wszystko było oki do czasu gdy poszła sygnalizacja (zapnij pasy) - nie dałem rady wymienić, ani sie tam dostać - więc zostawiłem.
Przypadkiem za kilka czeskich marek nabyłem nowe zegary do tego samego modelu z tego samego rocznika i po zaaplikowaniu wszystko pieknie świeci, działa itd.
Jako, że toczę auto ostatnio na tripie po przełączeniu mam kilka kilo mniej niż poprzednio. Oryginalny licznik podaje inne dane, nowy odmładza auto?
Jak jest z tym rzebiegiem? Gdzie on jest zapisany?
#2
Napisano 26 wrzesień 2009 - 21:32
o ile sie nie myle to maxym gdzies pisal ze wlasnie w zegarach (desce)
#3 Bezimienny Gość.Aristide Bruant_*
Napisano 27 wrzesień 2009 - 17:03
masakra normalnie!!!!
#4
Napisano 27 wrzesień 2009 - 20:38
Aristide Bruant, W pt nie ma innego modułu nadwozia mogącego przechowywać przebieg - brak body controllera. Jest więc tylko deska, moduł alarmu - central zamka, moduł immobilizera i to wszystko z wnętrza. Prostota i dlatego elektronika akurat się nie psuje. Pozdrawiam.
#5 Bezimienny Gość.Aristide Bruant_*
Napisano 28 wrzesień 2009 - 21:29
maxym72 masz rację już mne oświeciło.
Traf chciał, że na nowych zegarach mam mniej niż faktycznie przeleciane.
W sumie to mega luck, że nie 250 000.
Traf chciał, że na nowych zegarach mam mniej niż faktycznie przeleciane.
W sumie to mega luck, że nie 250 000.
#6
Napisano 28 lipiec 2011 - 18:27
witam mam pytanie czy ktos wie gdzie zamowic tarcze na zegary do Pitka
#7
Napisano 02 sierpień 2011 - 21:45
czarek, O co chodzi - o cyferblaty zegarów?
#8
Napisano 02 sierpień 2011 - 22:38
tak maxym72 o cyferblat mi chodzi jak mozesz mi pomuc to bede wdzieczny
#9
Napisano 02 sierpień 2011 - 22:44
czarek, Niestety - deska w serwisie wysępuje w całości. Szukaj używek, na nowe nie ma szans. Przełożenie kłopotliwe - wskazówki ciężko złażą.
#10
Napisano 02 sierpień 2011 - 23:09
makxym72 Dzieki sliczne zrobie tak jak radzisz.
#11
Napisano 04 sierpień 2011 - 16:57
zdejmowałem , rozbierałem licznik parę razy licznik ma zakodowane kilometry w sobie , podłanczałem inny i pokazywał przebieg z zamontowanego.
#12
Napisano 04 sierpień 2011 - 20:50
leopaw, Deska spełnia rolę bodycontrolera w normalnym samochodzie. To ewenement w świecie chryslera z rocznika 2001. Każdy miał body oprócz wranglera i pt. Pozdrawiam
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Padły zegary w pt diesel |
Techniczny podstawowy | Piotr1969 |
|
|
|
nie działają zegary, licznik |
Techniczny podstawowy | kograf |
|
|
|
Zegary do CRD z UK |
Techniczny podstawowy | kozbi7 |
|
|
|
Zegary wskazówki |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Opragr_* |
|
|
|
licznik zegary |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Marek333_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych