Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Zapomniałem podpiąć wtyczkę i świeci się check engine


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 HappyHearse

HappyHearse

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 137
  • Dołączył:  06 gru 2016
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Żory
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 kwietnia 2017 - 21:32

Cześć, wymieniałem dzisiaj świece i przewody WN. Odkręcałem dolot, poodpinałem parę wtyczek i wężyków. Po całej operacji sprawdzałem kilka razy czy na pewno wszystko podpiąłem :d Odpaliłem silnik i zaświeciło się check engine, obroty falowały. Odczytałem błędy silnika : P1684 i P0123. Zacząłem kolejny raz sprawdzać czy wszystko jest ok pod maską i dopiero wtedy zauważyłem, że pominąłem taką białą wtyczkę która była u spodu przepustnicy - to chyba od czujnika położenia przepustnicy, albo od silniczka obrotów jałowych? Podpiąłem tą wtyczkę i już silnik chodzi elegancko, ale kontrolka nadal się świeci. Czy nie powinna sama zgasnąć jeżeli wszystko jest w porządku? Te powyższe błędy odpowiadają tej usterce?



#2 Slawek101

Slawek101

    Przedszkolak

  • Użytkownicy
  •   
  • Posty: 96
  • Dołączył:  24 mar 2016
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Sławek
  • Skąd::Lubuskie
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 kwietnia 2017 - 21:42

P1684 standard po odłączeniu aku, powinno po pewnym czasie już się nie pojawiać.

Andrzej mi podpowiedział ostatnio, żeby odłączyć aku na 15-20 minut i sprawdzić ponownie. Dotyczyło to innego błędu, ale kontrolka "check" po tym zabiegu zgasła.



#3 hirekpl97

hirekpl97

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 634
  • Dołączył:  10 sty 2016
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 A
  • Imię:Hieronim
  • Skąd::Sompolno
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 kwietnia 2017 - 23:51

chyba 50 odpaleń :d



#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 177
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2025
  • Silnik:MG ZS Hybrid
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 kwietnia 2017 - 07:33

chyba 50 odpaleń :d

Jeśli już : to podczas ostatnich 50 uruchomień auta wykryto odłączenie lub rozładowanie akumulatora

Cześć, wymieniałem dzisiaj świece i przewody WN. Odkręcałem dolot, poodpinałem parę wtyczek i wężyków. Po całej operacji sprawdzałem kilka razy czy na pewno wszystko podpiąłem :d Odpaliłem silnik i zaświeciło się check engine, obroty falowały. Odczytałem błędy silnika : P1684 i P0123. Zacząłem kolejny raz sprawdzać czy wszystko jest ok pod maską i dopiero wtedy zauważyłem, że pominąłem taką białą wtyczkę która była u spodu przepustnicy - to chyba od czujnika położenia przepustnicy, albo od silniczka obrotów jałowych? Podpiąłem tą wtyczkę i już silnik chodzi elegancko, ale kontrolka nadal się świeci. Czy nie powinna sama zgasnąć jeżeli wszystko jest w porządku? Te powyższe błędy odpowiadają tej usterce?

Wykasuje się sam po iluś poprawnych uruchomieniach bez wystąpienia ponownie błędu .Przy niektórych usterkach jest to 20x , ale zawsze lepiej z komputera bo i tak błąd zostanie w historii sterownika nawet jak kontrolka się nie swieci .

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 23 kwietnia 2017 - 07:34


#5 HappyHearse

HappyHearse

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 137
  • Dołączył:  06 gru 2016
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Żory
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 kwietnia 2017 - 19:14

Nie miałem czasu się tym zająć, dzisiaj wyjechałem w trasę i po jakiejś godzinie jazdy kontrolka sama zgasła i już się nie zaświeciła :) Dzięki :)







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych