Wycie najbradziej slyszalne w granicach 60-80 km/h. Przy skreconej kierownicy w prawo i podczas jazdy na wprost nasila sie w porownaniu do skreconej kierownicy w lewo. Wspomaganie dziala prawidlowo. Na przodzie sa opony kormoran z 2016 roku a na tyle jakies chinskie zeta czy jakos tak z 2010 roku ( 205x55x16 ). Do tego na skreconej na maksa kierownicy podczas dodawania gazu slychac stuk zarowno przy skrecie w lewo jak i prawo , mysle ze to moga byc przeguby ale stukniecie raczej mozna porownac do odglosu uszkodzonego lacznika stabilizatora.
Kolejna rzecz nie slysze w tym samochodzie turbiny zupelnie chociaz czuje ze przy dodawaniu gazu wciska lekko w fotel.
W pon jade do mechanika moze cos wymysli , bede wdzieczny forumowiczom za wszelkie podpowiedzi
Acha co do relingow : sa dwie belki na relingach zalozone na samym koncu samochodu , moze rzeczywiscie to zdjac ? nie pomyslalem o tym a to samo bylo w mojej octavii ze wyla i wystarczylo zdjac antene cb
Użytkownik kurczak198 edytował ten post 07 czerwca 2017 - 15:21