Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Maglownica


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 kocurak

kocurak

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 129
  • Dołączył:  28 lut 2014
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.4 A benzyna
  • Imię:Marta
  • Skąd::Kielce
  • Płeć: Kobieta

Napisano 21 czerwiec 2017 - 13:48

Witajcie.
Oddałam w końcu maglownicę do regeneracji- ciężko się skręcało, niby trochę wyciek był płynu. Po dolaniu było ciut lepiej. Magiel wylądował w Łodzi bo ponoć w Kielcach nie ma sensu bo zepsują...
Dzwonili panowie i pytali czy stukało przy skręcie- owszem, trzeszczało. Stwierdzili, że wyrobiona jest "przekładnia ślimakowa" :d i nic z tym nie zrobią, tzn mogą, ale to jak koszt nowej...zatem dalej będzie stukać, a póki co uszczelnią ją jeśli będzie trzeba. Co robić? Odbierać ją i wkładać do Pitola? Jeździć i stukać?
Druga sprawa... pompa. Ponoć nie warto regenerować tylko kupić używkę, ale jak sprawdzić czy się nie zatarła????





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych